A za miesiąc pierwsze z 50 DLC (czyli płatny update) będzie zapowiedziane. Tradycja musi być.
O trzech pierwszych DLC wiadomo od kilku miesięcy. Mniej więcej od ogłoszenia wersji na start, droższa zawiera właśnie trzy dodatki.
No ale sami stwierdzili, że mogą funkcjonować i tworzyć nowe rzeczy dzięki sprzedaży DLC. Myślę, że gra będzie mocno rozbudowana już na starcie względem EU IV. Dla mnie najważniejsze, że będzie PL bo spolszczenie trwałoby 10 lat.
Gra będzie grywalna za 2 lata. W tym czasie wydadzą 10 płatnych DLC i przebudują mechanikę gry 5 razy. Osoby, które zdecydują się grać na premierę będą musiały zaczynać ponownie kampanię przynajmniej kilka razy na przestrzeni kilku tygodniu, ponieważ każdy kolejny patch i hot fix będą psuły save'y z poprzedniej wersji gry. Zaufajcie mi. Tak będzie. Gram w ich gry od ponad 20 lat i coraz mniej mi się chce, zaważywszy na to, jaki rakotwórczy model biznesowy prowadzą.
A w jakiej niby ich grze tak było w ostatnich latach oprócz Victorii 3? Ta faktyczne zaliczyła wolny start.
Imperator Rome, tez miał nienajlepszy start ale akurat tam duży patchy z przebudową to były w sumie 3, pierwszy z pozbyciem się many, jeden pomiędzy jak wyszedł dodatek i finałowy. Ale gra była już spoko po tym pierwszym w kilka miesięcy po premierze.
HoI IV? Grywalne od premiery. Stellaris? Od premiery. CK3? Od premiery, HoI 3, CK2, EU IV? Od premiery.
Osoby, które zdecydują się grać na premierę będą musiały zaczynać ponownie kampanię przynajmniej kilka razy na przestrzeni kilku tygodniu, ponieważ każdy kolejny patch i hot fix będą psuły save'y z poprzedniej wersji gry.
Ca za bzdury. Można kontynuować rozgrywkę na poprzedniej wersji gry.
No akurat Paradox to chyba jedyna firma, która dobrze wykorzystuje wersje na steamie. Totalnie nie rozumiem, czemu inne studia majace gry silnie zależne od modów choćby tego nie potrafią, jak choćby Bethesda.
Po co śledzić materiały, skoro można jako znawca dupnąć plotką bez pokrycia o pustej grze.