No, teraz to jakoś wygląda, bo na gameplayu z gamescomu nie wyglądało to na walkę, która mogłaby sprawiać jakąkolwiek frajdę. Tylko dlaczego przy walce ze zwierzaczkami odgłosy są takie jakby się uderzało metalem o metal? Wkurzało mnie to już w Eleksach. Walczysz z jakimś kurczakiem a odgłosy są takie jakby ten kurczak był z metalu.
Co to za różnica jak dzisiaj w ponad 90% grach nie ma żadnego systemu walki tylko oglądanie wyreżyserowanych i oskryptowanych nagranych za pomocą motion capture, gracze się nie znają na grach i później wypisują bzdury, że np. ostatni Ghost of Yotei ma dobry system walki bo nie jest on może drewniany, no nie jest bo to wszystko zostało wyreżyserowane i tylko oszukuje gracza, że to my gramy, a nie gramy tyko wciskamy zazwyczaj jeden przycisk oglądając te wyreżyserowane i oskryptowane animacje.
W ogóle stary system walki był lepszy, obecnie zrobili z tego jakiegoś Wiedźmina 3 przez jakiś influencerów z YouTube którzy robili sobie wyświetlania na YouTube krytykując Gothica, a nie, że coś im się w grze nie podoba.