Microsoft mógłby wysupłać nieco kasy na trzecie Pillarsy w stylu BG3. Druga odsłona ostatecznie sprzedała się przyzwoicie. Wątpię, że Avowed powtórzyło lub powtórzy ten wynik, chyba że dodamy do tego sprzedaż Game Passa. Ale w tym ostatnim przypadku ciężko stwierdzić, jaka gra odpowiada za jak dużą sprzedaż.
Prosta odpowiedź dlaczego avoved. Bo można go zrobić tanio i bez wysiłku.
No tak jak ostatniego, ktory przeszedl niezly development hell i byl resetowany chyba dwa razy. Co zaowocowalo budzetem chyba ze 3 razy wiekszym niz kazdy inny ich projekt.
Taniutko i latwiutko.
Kanapowcy z gola... hahah.
Ogarnijcie ze Obsidian nie robi i nie zrobi gierki (moda) jak New Vegas bo poprostu nie chca i oprocz tego jednego razu maja ten gatunek gleboko w powazaniu, ani pewnie juz nie zrobi 2D RPGa ala Pillarsy, bo kazda taka gierka (mimo skrzeczenia, somelierzy gamingu nie sa tacy skorzy do wydawania pieniedzy) to stawianie przyszlosci studia na szali. Przynajmniej tak mieli do tej pory.
Kazda z tych gier za ktore sie ich tak chwali i uwaza za legendy RPG ledwo ich utrzymywala na powierzchni. Taki target chyba. :/
Znalezli swoja nisze, i bardzo mardze ze sie jej trzymaja. Przypuszczalnie maja najstabilniejszy okres w firmie od lat i watpie zeby ktokolwiek tam narzekal.