Nie wiem, nie znam się ale czy w takim przypadku szefowie tego studia nie powinni ponieść konsekwencje za co, by nie mówić zdefraudowanie setek milionów $
Szkoda, tyle talentów marnowało się przez te 6 lat, kto wie ile fajnych tytułów mogłoby powstać w tym czasie, albo gry innych studiów powstałby szybciej, były lepsze, gdyby te studia miały tych deweloperów na pokładzie.
I kolejna gra znika z mojej listy. 6 lat to sporo. Trudno powiedzieć jaki był plan w głowie Steve, ale znacznie mniejsze studio miało zrobić gre rozmachem przypominającym ten z GiTki to proszenie się o kłopoty. 6 lat i nic się nie wydarzyło. Poza trailerem. Rozumiem, że proces tworzenia gry to nie jest jakiś ekspres i musi zając odpowiednią ilość czasu. Jednak jak wspomniane było o chaosie i wolnych postępach to nawet gdyby Tencent zostawił to, aby dalej się rozwijało to by wyszedł z tego drugi Duke Nukem Forever a koszt całkowity nigdy by się nawet nie zwrócił. Zatem decyzja słuszna.
Nie wiem, nie znam się ale czy w takim przypadku szefowie tego studia nie powinni ponieść konsekwencje za co, by nie mówić zdefraudowanie setek milionów $
jak mozna wkleic filmik tego antycywilizacyjnego raka - piekne podsumowanie xD
jakby ktos nie wiedzial kim jest jason schreier, daje podsumowanie dzialalnosci tego szkodnika.
fajnie, ze zrobiles prrrt - idealna rekomendacja 👍
choc obawiam sie, ze odnoszenie sie do meritum moze nie lezec w naturze roztrzepanca, ktory reaguje biegunka na film wytykajacy kilka niewygodnych faktow odnosnie "dokonan" osobnika z jego kregu ideologicznego.
spocznij oficerze doofy 🙂
Co ciekawe Tencent dementuje, ze gra jest anulowana. Zwolniono 80 pracownikow. No, ale firma oglosila nowa gre, ktora bedzie sie dziala w Cyberpunkowym miescie. Najprawdopodobniej przeniosa assety i inne rzeczy z tej niewydanej gry, ktora miala sie dziac w cyberpunkowym japonskim miescie :-). Wydaje mi sie, ze gostkowie pociagli Tencent na kase i zaraz dorwa nowe finansowanie i jazda do przodu.