Karta graficzna do 1100 zł
Witam Serdecznie
Zamierzam za niedługo zakupic sobie karte graficzna i kieruje do was pytanie jaka bedzie najlepsza do tej ceny ? .
Jestem zielony co do nowosci technologicznych i specyfikacji kart graficznych , wiec prosiłbym o rade :)
Oczywiscie głowne przeznaczenie gry i jak najlepsza wydajnosc
GeForce GTX 760 - wpisz w google dodając 'test' aby zobaczyć różne modele w testach ze znanych stron tym się zajmującymi, np. PClab lub benchmark.pl , polecam z dobrym i cichym chłodzeniem, np. ASUSa oraz inne, kwestia gustu czy zależy komuś na ciszy czy na cenie
Nic lepszego w tym pułapie nie kupisz, nie ma w ogóle mowy.
Dobra Dzieki :)
A teraz drugie pytanie posiadam teraz readon'a hd 7700 czy bedzie jaki kolwiek sens połaczenia tych dwoch kart w komputerze ? (zdecydowałem sie na gtx 670)
I czy jeszcze moze wiecie ktory sklep oferuje dobra ceny ?
Hłehłehłehłe- za tę cenę mam nowe ps3 + gta 5, gran turismo 5, uncharted, god of war i killzone.
Lub dokładam troszkę i mam ps4.
http://1.bp.blogspot.com/-c4Aj1lPIOFs/T0AIuKG90bI/AAAAAAAAB1g/pdVM-SRbpsY/s1600/yao-ming-face-bitch-please-fuck-that-mem-source.jpg
Kto co Lubi :) Ja od zawsze wolałem PC. Miałem xboxa przez miesiac i go sprzedałem bo to nie dla mnie
Spoko, ale myślę, że 1100 zł na kartę graficzną to za dużo. Za 700-800 zł dostaniesz już więcej niż potrzeba :)
@TecBar
Wiesz chce po prostu zebym miał spokoj na jakis czas z grafika :) Jesli wyjdzie GTA V chciałbym zeby mi hulało na najwyzszych itp
Poczekaj na nowe Radeony ;) zapowiadają się świetnie.
@ghost2p
Ale pewnie cena ich bedzie sporo drozsza od mojego budzetu :D ?
GeForce CUDA GTX770OC zastawiam sie nad ta ? Co wy na to ? . Czy to jest mała roznica miedzy 670
Chyba od 300 zł. 7770 kosztuje w sklepie prawie 400 zł (niektóre droższe wersje nawet więcej)
To może proszę trzy opcję, każda do 300zł:
1. Najlepsza używana (wiadomo, ceny różne, ale ok)
2. Najlepsza nowa