Kupiłem pierwsze humble bundla dla siebie. Dzisiaj chciałem kupić drugiego dla znajomego, lecz pieniądze z konta mi pobrali, a dostałem informacje, że usługa nie zostanie sfinalizowana, gdyż mam za dużo zakupionych bundli...
Jak odzyskać pieniądze...?
Pieniądze zwróciło mi przed chwilą automatycznie.
Spróbowałem ponownie i znowu mnie okradli :P Linków z giftami nie otrzymałem.
Szkoda, że tym razem wzięli sobie 2x $ więcej niż wpisałem...
Do supportu nie mogę napisać, gdyż potrzebują ID zamówienia, które jest niby wysyłane na maila.
Zanim gdzieś się kupuje na necie to do konta daje się tylko tyle ile to kosztuje, a resztę na inne np. na oszczędnościowe.
Jak HiB daje ci blokade na kupno, to ona nie jest czasowa, juz do konca obecnego bundla nie bedziesz mogl go kupic. Kasa pewnie ci wroci, nie zeszla z konta tylko jest w zablokowanych srodkach.
Pewnie blokują, żeby ktoś potem hurtowni gier na allegro na ich plecach sobie nie zorganizował.
Podstawowe pytanie:
Zarówno za pierwszym jak i za drugim razem kupowałeś jako Gift.
Prawda???
Drugie pytanie: na kija ci jakiś felerny mail(zapewne polski), skoro kody powinieneś mieć w swojej bibliotece
Wchodzisz na Humble, i na tej górnej belce klikasz swoją nazwę konta, a potem My Library
Zarówno za pierwszym jak i za drugim razem kupowałeś jako Gift.
Prawda???
Prawda.
na kija ci jakiś felerny mail(zapewne polski), skoro kody powinieneś mieć w swojej bibliotece
Wchodzisz na Humble, i na tej górnej belce klikasz swoją nazwę konta, a potem My Library
Nic tam nie mam.
Jeśli kupił w formie gifta, to nie będzie miał tego w bibliotece
No dobrze.
Bitten
W takim razie upewnij się że NAPEWNO nie masz maila w skrzynce - może wylądował on w sekcji Spam, w koszu lub w innej sekcji -na Gmailu masz ich trzy
Jeśli masz konto na o2 -to diaboł wie gdzie (ta skrzynka gubiła mi już pierdyliard maili z bundli najzwyczajniej w świecie je "odbijając" jako spam)