właśnie kupuję sobie gamepada do kompa gdyż stwierdziłem po wielu latach przebywania z xboxem i kompem w jednym pokoju że jednak gamepad jest wygodniejszy od myszki i klawiatury. i teraz takie pytanie do xpaddera - czy jak mu dam np. analog do góry - w, w lewo - a, w prawo - d, i w dół - s to czy siła przechylenia drążka będzie się liczyć ( że np. w grze fpp jak przesune drążek mocniej to żołnierz szybciej pójdzie)? i kąt np. dam drążek na skos to czy w gierce też to się będzie liczyć?
Nie wiem co to ten xpadder, ale z tego co widzę to program który symuluje działanie klawiatury na padzie. W takim wypadku w żadnej grze analog nie będzie działać prawidłowo, czyli rozpoznawać siły przechylenia analogów. Wszystko dlatego że klawiatura jest 2 stanowa (on/off). Więc nie będzie działać szybsze bieganie itp. będzie zawsze stała prędkość. Co do biegania po skosie nie powinno być problemów, bo to tak jakbyś naciskał dwa klawisze.
Gdzie się da spróbuj ustawiać w grach natywną obsługę kontrolera, wtedy analogi powinny działać prawidłowo. Jeżeli masz Xbox 360 to ten pad idealnie działa w większości grach bez problemu.
Xpadder to program który symuluję pada zwykłego jako tego z Xbox'a 360 jak się nie mylę.