Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Fabryka kluczy i błędny klucz

10.08.2015 12:35
1
kosssa15
1
Junior

Fabryka kluczy i błędny klucz

Zamówiłem wersję premium battlefield hardline na fabryka kluczy, wczesniej pytalem jeszcze na live chat czy klucze będą niedlugo dostepne bo na stronie produktu była informacja ze sa niedostępne. Dowiedzialem sie ze będą dostępne najpóźniej do 17 sierpnia, więc zdecydowałem że to kupię. I zakupiłem a czego się nie spodziewałem to otrzymałem klucz w tym samym dniu, zadowolony użyłem go na origin i okazało sie ze niestety nie otrzymałem wersji premium a dodałem drugi raz wersje podstawowa gry. Wiec napisalem do supportu czy to blad ich systemu i czy otrzymam swoj klucz, otrzymałem odpowiedź ze zakupiłem widocznie zly produkt.Ja jednak jestem po prostu pewien ze zakupiłem wersje premium, sprawdzałem historię i widzę ze nie odwiedzalem nawet strony z wersja podstawową gry a do tego widzę ze wersja podstawowa jest dostepna a ja przy swoim zakupie otrzymałem wiadomosc o niedostępności produktu. Gdybym miał jakiekolwiek wątpliwości ze to jednak mogl byc moj błąd nawet bym do nich nie pisał. Nie wiem czy jest teraz jakakolwiek możliwość zeby to udowodnić, albo odzyskać klucz origin który dodawał dwa razy tę sama grę, moze wtedy bede mogl im go odesłać. Próbuje zrobic cokolwiek bo wiem ze to nie był moj blad i nie chcialbym tak po prostu stracic 130 zł :/

10.08.2015 12:38
nagytow
2
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Na pewno masz tam jakas historie transakcji, zapewne dostales tez maila z potwierdzeniem zamowienia. Tam jest na pewno napisane co kupiles.

10.08.2015 12:39
Elessar90
3
odpowiedz
Elessar90
87
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Wszystko zależy właśnie od tego, co kupiłeś. Premium to nie to samo co Premium Edition.

Premium Edition zawiera zarówno podstawkę jak i pakiet Premium.

10.08.2015 12:57
4
odpowiedz
kosssa15
1
Junior

Zakupiłem samą wersje premium " [link] " a otrzymałem wiadomość w której jest klucz do podstawowej wersji gry i w tranaskcjach na koncie mam zakupioną podstawową wersję gry. Nie wiem jak to możliwe, czy to błędny opis produktu czy źle dodany do systemu klucz ale ja chyba nie mam jak udowodnić ze to nie mój błąd czego jestem pewien

10.08.2015 12:59
kluha666
5
odpowiedz
kluha666
177
Maxwell Silver Hammer

Daj link bez http

10.08.2015 13:22
6
odpowiedz
kosssa15
1
Junior

hwww.fabrykakluczy.pl/game/battlefield-9/battlefield-hardline-premium-cdkey-klucz-origin-586.html, pisze tam dalej ale dalej wychodzi na to ze to moj błąd, ja nadal jestem pewien ze jednak nie, ale jednak nie będę sobie dorabiać jakichś spiskowych teorii. Jakos to sie musiało stać, mam nadzieje ze jest jakakolwiek szansa odzyskac klucz od origin do gry ktora dodalem 2 razy :/ jeśli nie to pewnie sie pożegnam i z wersją premium i pieniędzmi.

10.08.2015 13:30
kluha666
7
odpowiedz
kluha666
177
Maxwell Silver Hammer

Kliknij prawym przyciskiem myszy na Battlefield Hardline w kliencie Origin. Następnie "Pokaż szczegóły gry". Tam masz informacje o dodatkach. Jeśli przy "okładkach" dodatków nie ma plusików, to znaczy że posiadasz wersję Premium.

10.08.2015 13:36
WrednySierściuch
8
odpowiedz
WrednySierściuch
108
No gods no masters!

http://www.fabrykakluczy.pl/game/battlefield-9/

Wygląda na to że zarówno wersja zwykła -jak i Premium kosztują dokładnie tyle samo -129,90

premium jest niedostępna -i coś wątpię by dało się ją dodać do koszyka -więc kossa jednak nie ma racji i najprawdopodobniej przez pomyłkę zakupił wersję zwykłą
EDIT -ta nawet sprawdziłem -dostajesz
Produkt niedostępny - ze względu na brak dostępności produktu u dystrybutora sprzedaż została wstrzymana.
i koniec transakcji :p

Czego nie rozumiem:
Czy na Origin da się aktywować produkt który się już posiada? bo tak wynika z [1]
na Steam się tego zdecydowanie nie da zrobić. (a klucz się nie zużywa)

Kossa -jeśli masz nie zużyty klucz -to napisz do supportu o zwrot produktu.
Jeśli support odmówi -to robisz chargeback i niech się bawią (do banku ewentualnie wysyłasz screena z odmową) :p

10.08.2015 14:13
9
odpowiedz
kosssa15
1
Junior

Jest opcja zamów pomimo niedostępnosci i ta opcję użyłem, miedzy innymi dlatego jestem pewien ze kupiłem wersje premium bo trudno nie zauwazyc tych informacji o niedostępnosci. Zadnej informacji ze drugi raz dodaje to samo na origin nie otrzymałem, tylko po dodaniu przy obrazku z grą pojawił sie napis "nowość" którego tam wcześniej nie było. I narazie nie mogę znaleźć informacji o możliwości usunięcia dodanego klucza na origin :/

10.08.2015 14:31
nagytow
10
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Co masz napisane w potwierdzeniu zamowienia?

10.08.2015 15:07
11
odpowiedz
kosssa15
1
Junior

Mam potwierdzenie rejestracji, potwierdzenie transakcji i mail z wysłanym kluczem

10.08.2015 15:13
nagytow
12
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Co masz napisane w potwierdzeniu transakcji i mailu z kluczem? Jaki produkt? BF4 Premium czy BF4?

10.08.2015 15:23
WrednySierściuch
13
odpowiedz
WrednySierściuch
108
No gods no masters!
Image

[11] zaloguj się na konto w fabrycekluczy i zobacz jaki tam masz produkt - najlepiej zrób screenshota i wstaw tu na GOL (usuń dane prywatne jak nazwa konta np w paint)

masz racje da się dodać "produkt niedostępny" -jednak jak na obrazku pokazuje ze to hardline Premium.

Jeśli Fabrykakluczy wysłała ci zły kod -co jest najprawdopodobniejsze skoro Premium był niedostępny -a ty nie przeczytałeś co dostałeś i aktywowałeś kod na Origin -to twoja wina

***********************************************
btw -ponawiam pytanie Czy na Origin da się dwa razy dodać tą samą grę? Tzn czy za drugim razem klucz się zużywa? kosssa -to nie jest pytanie do ciebie

10.08.2015 16:23
14
odpowiedz
kosssa15
1
Junior

Wszędzie i w potwierdzeniach zakupu i na stronie fabrykakluczy.pl pojawia się że zakupiłem edycję standardową, nie wiem jak to się stało ale już się poddaje bo poprostu nie mam możliwości udowodnić że zakupiłem jednak wersję premium. Chciałbym się tylko dowiedzieć czy da się odzyskać klucz z origin gdy dwa razy dodałem tę samą grę. Jeśli nie wiecie to może znacie chociaż jakiś kontakt do supportu origin, nie wiem czy jestem słaby w szukaniu ale widzę tylko kontakt za pomocą telefonu, nie mogę znaleźć maila ani żadnego chatu.

11.08.2015 18:29
WrednySierściuch
15
odpowiedz
WrednySierściuch
108
No gods no masters!

[14]
znalazłem tu wzmiankę o podobnej sytuacji
http://answers.ea.com/t5/Origin/I-redeemed-a-Code-twice-and-now-i-dont-have-my-spare-code/m-p/1401628#M31529

Należy wysłać ticket przez stronę supportu -tzn najpierw się logujesz do Origin, potem wyberasz odpowiednie kategorie
Hardline>> PC >> hmm Account menagement>Game Registration Assistance
albo ewentualnie: Codes> Registration Codes

Następnie opisujesz problem.
Nie mam pojęcia czy Origin ma polski oddział -więc zrób to po angielsku

Zaczynasz tu
https://help.ea.com/en/contact-us/new/?

Forum: Fabryka kluczy i błędny klucz