Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Forum: EA to złodzieje!

08.12.2012 15:09
napster92
1
napster92
98
Why so serious?!

EA to złodzieje!

Mam pewien problem. Zakupiłem wczoraj Dead Island na Origin. Był to mój pierwszy zakup na tej platformie. Teoretycznie wszystko przebiegło gładko. Problem pojawił się po dokonaniu płatności. Gra nie została przypisana do mojego konta. Trochę się zmartwiłem, biorąc pod uwagę jak to wszystko sprawnie działa na Steamie. No nic, postanowiłem odczekać. W międzyczasie z konta została pobrana odpowiednia kwota, na maila dostałem wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Gra się jednak do tej pory nie pojawiła na koncie.

Miał ktoś podobny problem? Z kim się najlepiej kontaktować? Próbowałem skorzystać z ich pomocy online, ale coś nie może się załadować strona.

08.12.2012 15:13
Raistand
2
odpowiedz
Raistand
186
Legend

W potwierdzeniu nie masz informacji o kluczach itp?

08.12.2012 15:17
.kNOT
3
odpowiedz
.kNOT
217
Progresor

Płaciłeś w piątek kartą, a transakcja rozliczyła się tak szybko i to w weekend!? Bez pliku? W Polsce? Jaki bank?

A może po prostu masz blokadę na te środki i z powodu trudności gdzieś po drodze do 'konsumpcji' nawet nie dojdzie?

08.12.2012 15:19
napster92
4
odpowiedz
napster92
98
Why so serious?!

Nie. Poza tym jest napisane, że gra powinna być dostępna w zakładce "Moje gry".
W aplikacji Origin, gdy kliknę w szczegóły zamówienia, które widnieje jako "wysłane" jest pole kod odblokowania, które jest puste. Z kolei gdy próbuje to sprawdzić na stronie, to nawet nie znajduje takiego rekordu z jakimkolwiek zamówieniem z mojej strony.

BZWBK. Wcześniej na Steamie nie miałem z tym problemów. Nie miało znaczenia, czy płaciłem w środku tygodnia, w niedzielę, czy Boże Narodzenie.

08.12.2012 15:24
.kNOT
5
odpowiedz
.kNOT
217
Progresor

Swój zakup widzisz na liście blokad karty, czy historii transakcji rachunku?

08.12.2012 15:25
Raistand
6
odpowiedz
Raistand
186
Legend

"Wysłane" czy "wypełnione"?
Zakończone zamówienia opisane mam właśnie jako "wypełnione".

08.12.2012 15:50
napster92
7
odpowiedz
napster92
98
Why so serious?!

Na karcie blokad jednak, a zamówienie jest jako "wysłane". Czyli WBK się nie popisał. Sprawdziłem tylko stan konta i nie zaglądałem w operacje. Mam nadzieję, że w poniedziałek się to wyjaśni. Dzięki za odpowiedzi.

08.12.2012 16:20
.kNOT
8
odpowiedz
.kNOT
217
Progresor

A co ma do tego bank? Zgodził się przecież na założenie blokady, teraz czeka na potwierdzenie...

08.12.2012 16:53
Stra Moldas
😜
9
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Sprytnie zatytułowany wątek napster, bardzo sprytnie.

08.12.2012 20:50
napster92
10
odpowiedz
napster92
98
Why so serious?!

Czyli to Origin wstrzymał tę wpłatę? To dlaczego nie dostałem żadnego powiadomienia na maila? Coś czuję, że to był mój pierwszy i ostatni kontakt z tą platformą w kwestii zakupu gier.

08.12.2012 21:03
MavericKK
11
odpowiedz
MavericKK
77
IEM 2k14 2k15 2k16 Staff

Jaki wiek podales przy rejestracji? Znajomy mial zonk jak podal 1997 i nie mogl grac w BF3 do momentu az osiagnie 16 lat :D

08.12.2012 22:07
Herr Pietrus
12
odpowiedz
Herr Pietrus
235
Jestę Grifterę

Ja płacę PayPalem i nigdy nie maiłem problemów... Ale to faktycznie dziwne, skoro jest blokada, powinna być i gra. Tak to działa.

08.12.2012 22:53
.kNOT
13
odpowiedz
.kNOT
217
Progresor

Blokada świadczy jedynie o tym, że do banku dotarło zapytanie, do którego nie pojawiło się wycofanie. Co się działo po pozytywnej odpowiedzi pozostaje póki co tajemnicą...

10.12.2012 11:59
napster92
14
odpowiedz
napster92
98
Why so serious?!

Jakby kogoś interesowało, to popisałem dzisiaj z ich konsultantem na Live Chacie i anulował zamówienie ze względu na błąd w płatnościach. Polecił mi ponowny zakup, ale nie mam zamiaru płacić pełnej ceny.

10.12.2012 12:53
piokos
15
odpowiedz
piokos
108
27 do 1

na przyszłość przypisz kartę do paypal'a
zero problemów z płatnościami przez net

10.12.2012 16:45
napster92
16
odpowiedz
napster92
98
Why so serious?!

Mam PayPala, tyle że przyzwyczaiłem się do używania karty i nie miałem żadnych problemów wcześniej, a mam za sobą grubo ponad sto takich operacji. Wątpię, żebym próbował tam coś jeszcze kiedykolwiek kupić. Czekam teraz, aż bank odmrozi mi te pieniądze.

10.12.2012 17:51
$ikus
17
odpowiedz
$ikus
53
Tottenham Hotspur Glory

Mnie też oszukali w sprawie FIFY 12, od tej pory nie dotykam ich rzeczy, biuro pomocy to jakaś kpina była..

Forum: EA to złodzieje!