Mam pewien problem. Zakupiłem wczoraj Dead Island na Origin. Był to mój pierwszy zakup na tej platformie. Teoretycznie wszystko przebiegło gładko. Problem pojawił się po dokonaniu płatności. Gra nie została przypisana do mojego konta. Trochę się zmartwiłem, biorąc pod uwagę jak to wszystko sprawnie działa na Steamie. No nic, postanowiłem odczekać. W międzyczasie z konta została pobrana odpowiednia kwota, na maila dostałem wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Gra się jednak do tej pory nie pojawiła na koncie.
Miał ktoś podobny problem? Z kim się najlepiej kontaktować? Próbowałem skorzystać z ich pomocy online, ale coś nie może się załadować strona.
Płaciłeś w piątek kartą, a transakcja rozliczyła się tak szybko i to w weekend!? Bez pliku? W Polsce? Jaki bank?
A może po prostu masz blokadę na te środki i z powodu trudności gdzieś po drodze do 'konsumpcji' nawet nie dojdzie?
Nie. Poza tym jest napisane, że gra powinna być dostępna w zakładce "Moje gry".
W aplikacji Origin, gdy kliknę w szczegóły zamówienia, które widnieje jako "wysłane" jest pole kod odblokowania, które jest puste. Z kolei gdy próbuje to sprawdzić na stronie, to nawet nie znajduje takiego rekordu z jakimkolwiek zamówieniem z mojej strony.
BZWBK. Wcześniej na Steamie nie miałem z tym problemów. Nie miało znaczenia, czy płaciłem w środku tygodnia, w niedzielę, czy Boże Narodzenie.
"Wysłane" czy "wypełnione"?
Zakończone zamówienia opisane mam właśnie jako "wypełnione".
Na karcie blokad jednak, a zamówienie jest jako "wysłane". Czyli WBK się nie popisał. Sprawdziłem tylko stan konta i nie zaglądałem w operacje. Mam nadzieję, że w poniedziałek się to wyjaśni. Dzięki za odpowiedzi.
A co ma do tego bank? Zgodził się przecież na założenie blokady, teraz czeka na potwierdzenie...
Czyli to Origin wstrzymał tę wpłatę? To dlaczego nie dostałem żadnego powiadomienia na maila? Coś czuję, że to był mój pierwszy i ostatni kontakt z tą platformą w kwestii zakupu gier.
Jaki wiek podales przy rejestracji? Znajomy mial zonk jak podal 1997 i nie mogl grac w BF3 do momentu az osiagnie 16 lat :D
Ja płacę PayPalem i nigdy nie maiłem problemów... Ale to faktycznie dziwne, skoro jest blokada, powinna być i gra. Tak to działa.
Blokada świadczy jedynie o tym, że do banku dotarło zapytanie, do którego nie pojawiło się wycofanie. Co się działo po pozytywnej odpowiedzi pozostaje póki co tajemnicą...
Jakby kogoś interesowało, to popisałem dzisiaj z ich konsultantem na Live Chacie i anulował zamówienie ze względu na błąd w płatnościach. Polecił mi ponowny zakup, ale nie mam zamiaru płacić pełnej ceny.
Mam PayPala, tyle że przyzwyczaiłem się do używania karty i nie miałem żadnych problemów wcześniej, a mam za sobą grubo ponad sto takich operacji. Wątpię, żebym próbował tam coś jeszcze kiedykolwiek kupić. Czekam teraz, aż bank odmrozi mi te pieniądze.
Mnie też oszukali w sprawie FIFY 12, od tej pory nie dotykam ich rzeczy, biuro pomocy to jakaś kpina była..