Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Dobry wydajnościowo laptop do około 3.500zł jest taki? a jak jest to jaki?

22.10.2015 19:00
Bukol88
1
Bukol88
82
_-LORD VADER-_

Dobry wydajnościowo laptop do około 3.500zł jest taki? a jak jest to jaki?

Witam

Chciałbym kupić (na raty niestety) laptopa gdzieś do około 3.500zł, który byłby w miarę wydajny jeśli chodzi o gry, wiadomo Wiedźmin czy inne gry wymagające sporo dobrego sprzętu nie muszą chodzić na super detalach, ale by w gry tego pokroju ładnie, płynnie chodziły np. na średnich. Nie znam się na laptopach dlatego piszę o tym tutaj czy jest w ogóle w takiej cenie laptop, który by zaspokoił moje wymagania??? z góry dzięki za pomoc.

22.10.2015 19:17
cswthomas93pl
2
odpowiedz
cswthomas93pl
147
Legend

Jesteś pewny że chcesz laptopa, a nie peceta? W tej cenie byś naprawdę spoko pieca złożył.

22.10.2015 19:40
Bukol88
3
odpowiedz
Bukol88
82
_-LORD VADER-_

cswthomas93pl ---> no pewnie byłby spoko, ale jak pewnie przeczytałeś chcę na raty, a nie chce kupować gotowego pc-ta i wolałbym coś co można przenieść np. laptop. brat mi mówił że laptop firmy Lenovo co miałby minimum 8GB ram dysk oczywiście SSD lub hybrydowy a dalej no nie wiem...
Nie znam się kompletnie nad kartami graficznymi w laptopach tak jak i z prockiem, dlatego proszę o pomoc.
Mam pc-ta który głównie mam do internetu, lub starszych gier...

22.10.2015 19:45
4
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Laptopa kupuje się tylko wtedy, gdy potrzebujesz komputera, który możesz zabierać w losowe miejsca i tam z niego korzystać.
Dla większości ludzi zakup laptopa nie ma sensu. Jeśli będziesz używał go w domu, to zakup stacjonarki jest zdecydowanie bardziej opłacalny.
Za 3500 zł kupisz dość wydajny komputer z możliwością taniej rozbudowy w przyszłości.