Community ban na steam

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
16.01.2015 15:40
1
odpowiedz
zanonimizowany1058410
3
Legionista
Image

Community ban na steam

Witam.12 stycznia po skończeniu rozgrywki wyświetlił mi się ten komunikat(załącznik).Od razu dodam ,
że wszystkie moje gry są oryginalne ,a ja nie mam nic związanego z kradzieżą kont(trochę niedorzeczne).
Mam nadzieję że jest to jakaś pomyłka, więc napisałem do steam support.Napisałem im 13 stycznia i do dziś nie mam odpowiedzi nawet maszyny :/ I teraz pytanie: co dalej? Ile czeka się na odpowiedz od supportu? Może całkiem mnie zignorowali? Mam kilka wartościowych gier na steam , a ban dotyczy rynku,handlu i znajomych na steam.

16.01.2015 15:41
U.V. Impaler
2
odpowiedz
U.V. Impaler
227
Hurt me plenty

Kupiłeś to konto od kogoś?

16.01.2015 15:46
3
odpowiedz
zanonimizowany1058410
3
Legionista

Nie, konto jest moje jakieś 3 lata

16.01.2015 15:55
nagytow
4
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Otwierales podejrzane linki i masz rezultat. Znajomi nie narzekali, ze wysylasz im jakies smieci?

16.01.2015 16:11
5
odpowiedz
zanonimizowany1058410
3
Legionista

yep jakiś czas temu miałem "przygodę" z malware :/ Czy da się coś jeszcze zrobić, czy konto już przepadło ?

16.01.2015 16:27
6
odpowiedz
zanonimizowany305250
161
Legend

Pisz do supportu i zarzekaj się, że od teraz nie będziesz idiotą bez dobrego programu do malware, i nie będziesz klikał w dziwne linki. Może się zlitują nad twoją ułomnością.

16.01.2015 16:27
7
odpowiedz
zanonimizowany425280
118
Legend

jak boba

16.01.2015 16:48
8
odpowiedz
zanonimizowany1058410
3
Legionista

Wiem, ta akcja malware to chyba najbardziej głupia rzecz jaką zrobiłem w grach przez ostatnie kilka lat :/
Wiecie może ile czeka się na odpowiedź od supportu ? Najlepiej własne doświadczenie

16.01.2015 16:54
9
odpowiedz
zanonimizowany305250
161
Legend

Support Steama nigdy nie był demonem szybkości. Bądź cierpliwy, zdarza im się odpisywać po tygodniu.

16.01.2015 17:38
10
odpowiedz
zanonimizowany1058410
3
Legionista

dzięki

16.01.2015 18:13
😜
11
odpowiedz
zanonimizowany30338
137
Legend

Kluczem do szybkiej odpowiedzi jest wybranie odpowiedniej kategorii dla Ticketu. Osobiscie sprobowalem wiekszosci kategorii i najszybciej, bo po 24h, otrzymuje odpowiedzi w kategorii "Problemy z instalacja gry".

16.01.2015 18:27
12
odpowiedz
zanonimizowany305250
161
Legend

Kluczem do szybkiej odpowiedzi jest wybranie odpowiedniej kategorii dla Ticketu. Osobiscie sprobowalem wiekszosci kategorii i najszybciej, bo po 24h, otrzymuje odpowiedzi w kategorii "Problemy z instalacja gry".

Cheater :)

16.01.2015 18:32
😜
13
odpowiedz
zanonimizowany979315
8
Generał

[11] Jak dzwonie do UPC z problemem technicznym zwykle "przypadkiem" wybieram dział sprzedaży. O dziwo czekam wtedy tylko 1min zamiast 40 a i tak dostanę pomoc techniczna :)

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl