
Community ban na steam
Witam.12 stycznia po skończeniu rozgrywki wyświetlił mi się ten komunikat(załącznik).Od razu dodam ,
że wszystkie moje gry są oryginalne ,a ja nie mam nic związanego z kradzieżą kont(trochę niedorzeczne).
Mam nadzieję że jest to jakaś pomyłka, więc napisałem do steam support.Napisałem im 13 stycznia i do dziś nie mam odpowiedzi nawet maszyny :/ I teraz pytanie: co dalej? Ile czeka się na odpowiedz od supportu? Może całkiem mnie zignorowali? Mam kilka wartościowych gier na steam , a ban dotyczy rynku,handlu i znajomych na steam.
Nie, konto jest moje jakieś 3 lata
Otwierales podejrzane linki i masz rezultat. Znajomi nie narzekali, ze wysylasz im jakies smieci?
yep jakiś czas temu miałem "przygodę" z malware :/ Czy da się coś jeszcze zrobić, czy konto już przepadło ?
Pisz do supportu i zarzekaj się, że od teraz nie będziesz idiotą bez dobrego programu do malware, i nie będziesz klikał w dziwne linki. Może się zlitują nad twoją ułomnością.
jak boba
Wiem, ta akcja malware to chyba najbardziej głupia rzecz jaką zrobiłem w grach przez ostatnie kilka lat :/
Wiecie może ile czeka się na odpowiedź od supportu ? Najlepiej własne doświadczenie
Support Steama nigdy nie był demonem szybkości. Bądź cierpliwy, zdarza im się odpisywać po tygodniu.
dzięki
Kluczem do szybkiej odpowiedzi jest wybranie odpowiedniej kategorii dla Ticketu. Osobiscie sprobowalem wiekszosci kategorii i najszybciej, bo po 24h, otrzymuje odpowiedzi w kategorii "Problemy z instalacja gry".
Kluczem do szybkiej odpowiedzi jest wybranie odpowiedniej kategorii dla Ticketu. Osobiscie sprobowalem wiekszosci kategorii i najszybciej, bo po 24h, otrzymuje odpowiedzi w kategorii "Problemy z instalacja gry".
Cheater :)
[11] Jak dzwonie do UPC z problemem technicznym zwykle "przypadkiem" wybieram dział sprzedaży. O dziwo czekam wtedy tylko 1min zamiast 40 a i tak dostanę pomoc techniczna :)