Co wybrać? [1000zł]
Cześć, możecie mi doradzić co kupić za cenę delikatnie powyżej 1000zł? (mniej niż 1300zł)
Interesują mnie różne warianty: (W wypadku 1 i 3, możecie podać modele tel. które mogłyby wejść?)
1. Dsi + Telefon (500- ok.1200= ok.700zł na tel.)
2. 3DS
3. Telefon (ok. 1200zł)
Starczy ta kwota? Interesuje mnie handheld, lub telefon, a że środki ograniczone próbuję znaleźć złoty lek. Oprócz kupna mam pytanie... Sony z wydaniem NGP, będzie wydawało gry na telefony. Musi to być Xperia Play, alby gry chodziły, czy może być, np. Xperia X10?
Jeśli piszę pierdoły, proszę mnie upomnieć, nie znam się na tych nowszych telefonach, a poza tym miałem ciężki dzień :/
NGP > 3DS. Jezeli chcesz handhelda to poczekaj na nowa zabawke od sony.
tak jak w [4]
na sgs są takie gry, ze te konsole spokojnie będziesz mógł odłożyć ;P
Ja bym wybrał opcję numer jeden.
Ale to tylko w moim przypdku. Mam pecha do telefonów. Często gubię/psuję. 3ds ma słaby lineup i ten efekt 3d jakoś mnie nie przekonuje. Więc w moim przypadku wybrałbym bramkę numer jeden. Jeżeli nie masz problemów jak ja z komórkami to raz się żyje. :)
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, jeśli możecie, poproszę jeszcze o odp. kilka innych osób i o odp. na pytanie "Sony z wydaniem NGP, będzie wydawało gry na telefony. Musi to być Xperia Play, alby gry chodziły, czy może być, np. Xperia X10?"
[6] - Też tak na początku myślałem, ale (Z obrazem 3D), ale stwierdziłem, że nie przekreślam puki nie zobaczę na własne oczy...
[7] - niecały rok zbierania + sprzedaż PS2 się opłaciła :) A za kasę chciałem kupić PS3/ X360, ale coraz gorsza grafika mnie odrzuciła, pomyślałem więc o handheldzie, albo telefonie :)
[8] - Masz rację, ale jeśli nie zdecyduję się na [1], to postaram się odłożyć zakupy do sierpnia... Na 3DS'a wyjdą nowe gry, a i Sony zapowie co z tymi grami na tel.
Ogólnie gdyby nie to, że mam obawy co do wspierania DS'a, to zdecydowałbym się na 1. (DSi + Nokia x2/x3)