Co ja ze sobą zrobie?
Czy technikum czy LO to nie ma najmniejszego znaczenia. W technikum masz rok zabawy dlużej i więcej przedmiotów i to tyle znaczących różnic. To jaka pracę zdobędziesz zależy od studiów i FAKTYCZNYCH umiejętności, a nie głupich ocen które o niczym nie świadczą.
Nie dostaniesz się, masz słabe oceny z chemi
To jaka pracę zdobędziesz zależy od studiów i FAKTYCZNYCH umiejętności, a nie głupich ocen które o niczym nie świadczą.
Tiaaa...
[2] LOL
Jestem w drugiej klasie technikum logistycznego i nie narzekam. Jezeli lubisz ogolnie pojete zarzadzanie, planowanie itp to powinno Ci sie spodobac. Logistyka nie jest jakos specjalnie trudna, wystarczy sie systematycznie uczyc. Jezeli chodzi o oceny to w glownej mierze zalezy to od szkoly. Jak masz jakies pytania to wal smialo, postaram sie odpowiedziec :)
Po technikum oprócz dyplomu też nic nie będzie mieć, obecnie większość techników jest po studiach. Jak myślisz kogo wybiorą ? Ciebie czy technika po studiach ?
Liceum Cie lepiej przygotuje do matury a matura jest obecnie najważniejsza ( jak i znajomości :P ). Z dobrze napisaną maturą z matmy i angielskiego dostaniesz się praktycznie wszędzie. W technikum nie ma już takiego nacisku (właściwie to zależy od szkoły) na naukę ogólnokształcącą tylko na przedmioty zawodowe. Niby sam w domu możesz uczyć się tego wszystkiego i jeździć na 5 i świetnie opanować materiał w technikum ale powiedzmy sobie tak szczerze, wierzysz w to ? ;D . Tym bardziej co się stanie jeśli jednak odwidzi Ci się kierunek, który wybrałeś ? Po liceum z DOBRZE napisaną maturą masz drogę otwartą teoretycznie wszędzie.
btw. Co do egzaminu to do technikum on chyba w ogóle nie jest brany pod uwagę :-)
To co po gimnazjum, jest tylko po to, by dostać się na jakieś lepsze studia, niz np. PWSZ.....
A ja idę sobie do zawodówki ze względu na to ze chcem mieć odrazu zawód chcem zostać stolarzem.Moim zdaniem jest za duży przepych do liceów.