Grapeshot Games to producent i wydawca gier.
Zespół deweloperski założony przez firmę Studio Wildcard w celu stworzenia rozbudowanej gry MMO. W grudniu 2018 roku debiutancki projekt ekipy Grapeshot Games, czyli ATLAS, trafił do Wczesnego dostępu na platformie Steam.
Grapeshot Games to siostrzany zespół firmy Studio Wildcard, który został powołany do życia przez jej założycieli – Jeremy'ego Stieglitza oraz Jessego Rapczaka. Zadanie studia polegało na stworzeniu rozbudowanej gry MMO. Chcąc jednak mieć pewność, że proces produkcji owego tytułu nie wpłynie negatywnie na rozwój marki ARK (nad którą wciąż czuwali Stieglitz i Rapczak), przez pierwszy rok działalności firma prowadziła szeroko zakrojoną rekrutację.
O owym enigmatycznym projekcie świat po raz pierwszy usłyszał w sierpniu 2018 roku, kiedy to Studio Wildcard przedwcześnie opublikowało jego zwiastun. Mowa o grze ATLAS, w której gracze mieli przemierzać rozległy, fantastyczny świat, wcielając się w korsarzy.
Istnienie tego tytułu, a także samego studia Grapeshot Games, zostało potwierdzone w grudniu tego samego roku, podczas gali The Game Awards. Niedługo później ujawniono, że szeregi zespołu odpowiedzialnego za ATLAS-a zasilają zarówno byli członkowie ekipy Studio Wildcard, jak i deweloperzy „z zewnątrz”.
Sam ATLAS zmierzał na komputery osobiste i Xboksa One. 22 grudnia 2018 roku pozycja zadebiutowała we Wczesnym dostępie na platformie Steam, jednak nie doczekała się zbyt ciepłego przyjęcia. Gracze narzekali na ogrom problemów trapiących tę pozycję oraz fakt, że wiele z jej elementów skopiowano z gry ARK: Survival Evolved.
Lista wszystkich gier wyprodukowanych przez Grapeshot Games.
ATLAS - 22 grudnia 2018 - PC, XONE
Zespół deweloperski założony przez firmę Studio Wildcard w celu stworzenia rozbudowanej gry MMO. W grudniu 2018 roku debiutancki projekt ekipy Grapeshot Games, czyli ATLAS, trafił do Wczesnego dostępu na platformie Steam.
Grapeshot Games to siostrzany zespół firmy Studio Wildcard, który został powołany do życia przez jej założycieli – Jeremy'ego Stieglitza oraz Jessego Rapczaka. Zadanie studia polegało na stworzeniu rozbudowanej gry MMO. Chcąc jednak mieć pewność, że proces produkcji owego tytułu nie wpłynie negatywnie na rozwój marki ARK (nad którą wciąż czuwali Stieglitz i Rapczak), przez pierwszy rok działalności firma prowadziła szeroko zakrojoną rekrutację.
O owym enigmatycznym projekcie świat po raz pierwszy usłyszał w sierpniu 2018 roku, kiedy to Studio Wildcard przedwcześnie opublikowało jego zwiastun. Mowa o grze ATLAS, w której gracze mieli przemierzać rozległy, fantastyczny świat, wcielając się w korsarzy.
Istnienie tego tytułu, a także samego studia Grapeshot Games, zostało potwierdzone w grudniu tego samego roku, podczas gali The Game Awards. Niedługo później ujawniono, że szeregi zespołu odpowiedzialnego za ATLAS-a zasilają zarówno byli członkowie ekipy Studio Wildcard, jak i deweloperzy „z zewnątrz”.
Sam ATLAS zmierzał na komputery osobiste i Xboksa One. 22 grudnia 2018 roku pozycja zadebiutowała we Wczesnym dostępie na platformie Steam, jednak nie doczekała się zbyt ciepłego przyjęcia. Gracze narzekali na ogrom problemów trapiących tę pozycję oraz fakt, że wiele z jej elementów skopiowano z gry ARK: Survival Evolved.
Pirackie MMO ATLAS tonie. Od premiery liczba graczy zmalała ponad czterokrotnie i nie wydaje się, aby trend spadkowy miał wkrótce ulec odwróceniu.
gry
Adrian Werner
6 marca 2019 12:15
Podczas gali wręczenia nagród The Game Awards zapowiedziano grę ATLAS. Jest to pirackie MMO, które trafi na konsolę Xbox One i komputery PC. Uczestnicy zabawy będą bawić się na ogromnej mapie świata, przeznaczonej maksymalnie dla 40 tysięcy osób. Za produkcję odpowiadają twórcy ARK: Survival Evolved.
gry
Michał Kułakowski
7 grudnia 2018 05:58