Rangi w CSGO to główny wyznacznik skilla graczy. Tutaj dowiecie się, jak dokładnie wygląda cała drabinka oraz jak w niej awansować.
Awans w systemie rankingowym CSGO to często główna ambicja fanów tego tytułu. W końcu ma on (przynajmniej w założeniach) bezpośrednio odzwierciedlać nasz poziom umiejętności. Ponadto rankedy to często o wiele bardziej satysfakcjonujące rozgrywki, ponieważ stawiają nas naprzeciw graczy o podobnym skillu.
Ale jak właściwie działa ten system i na jakie rangi się dzieli? Poniżej znajdziecie najważniejsze informacje na ten temat.
Aktualnie system rankingowy obowiązuje w trzech trybach dostępnych w CSGO. Mowa o:
Należy przy tym pamiętać, że system rang w pierwszych dwóch trybach działa w ten sam sposób. W Strefie Zagrożenia drabinka wygląda jednak inaczej. Jest chociażby nieco krótsza, a same tytuły brzmią inaczej.
CSGO może pochwalić się dość złożonym systemem rankingowym. Na Wasz wynik wpływać będą nie tylko wygrane lub przegrane, ale także inne czynniki. Jest to sprawiedliwszym rozwiązaniem, dzięki któremu nie każda przegrana oznacza automatycznie spadku w rankingu.
Wasz wynik na końcu meczu zależny będzie od wyniku rundy, waszych statystyk K/D/A, waszej aktualnej rangi oraz rangi przeciwników, a nawet regionu, w jakim gracie. Na liczbę zdobywanych punktów wpływać może także to czy jesteście raportowani przez innych graczy za swoje niewłaściwe zachowanie.
Poniżej znajdziecie listę rang (od najniższej do najwyższej) obowiązującą w trybie turniejowym i skrzydłowym. Drabinka składa się łącznie z 18 tytułów.
Strefa Zagrożenia to nowy tryb wyrosły na popularności gier battle royale. Rządzi się on własnymi prawami i oferuje gameplay radykalnie odmienny od tego, z czym przede wszystki kojarzymy Counter Strike’a.
Tryb ten posiada również własną drabinkę rang, która jest nieco krótsza niż w wariancie turniejowym i skrzydłowym. Składa się ona z 15 tytułów, które znajdziecie poniżej.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Gracze CS2 są zirytowani, że konkurencyjna produkcja zgapiła mapę z ich gry
3

Autor: Przemysław Dygas
Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.