Kody w Honkai: Star Rail. Wyjaśniamy do czego służą i jak je wykorzystać

Honkai: Star Rail w końcu ujrzało światło dzienne. Jeśli zdecydowaliście się zagrać w HSR, to możecie zdobyć w niej dodatkowe bonusy poprzez aktywację kodów. Stąd dowiecie się jak to zrobić.

Kody w Honkai: Star Rail. Wyjaśniamy do czego służą i jak je wykorzystać
Źródło fot. MiHoYo
i

Dziś ukazało się Honkai: Star Rail, czyli turowe RPG osadzone w świecie łączącym w sobie elementy science-fiction i fantasy. Za opracowanie tytułu odpowiada studio miHoYo, które możecie kojarzyć z prac nad inną produkcją – Genshin Impact. Gra pozwala nam na aktywowanie specjalnych kodów. Tutaj dowiecie się, jak to zrobić oraz co za to otrzymacie.

Do czego służą kody w Honkai: Star Rail?

Kody w HSR pełnią rolę darmowych bonusów do gry. Po ich aktywacji otrzymacie prezenty w postaci jednej z dostępnych walut czy też przedmiotów pozwalających zdobyć dodatkowe doświadczenie. Możecie więc z ich pomocą zaoszczędzić czas, który musielibyście poświęcić na zdobycie tych samych rzeczy poprzez rozgrywkę.

HSR – jak aktywować kod?

Uwaga: Kod w grze można aktywować dopiero po zaliczeniu podstawowego samouczka. Potrwa on kilka minut i zakończy się stworzeniem postaci. Natomiast do skrzynki mailowej otrzymacie dostęp po wykonaniu zadania A Moment of Peace.

Kiedy znajdziecie się w grze, możecie bez przeszkód aktywować kody. Da się to zrobić w następujący sposób:

  1. Uruchomcie tytuł i zalogujcie się na serwer;
  2. Wejdźcie do menu gry;
  3. Kliknijcie na ikonkę trzech kropek znajdującą się na prawo od imienia Waszej postaci;
  4. W nowo rozwiniętej zakładce wybierzcie opcję „Redemption Code”;
  5. W okienko wpiszcie jeden z poniższych kodów, a następnie potwierdźcie swoją decyzję;
  6. Obierzcie nagrodę przy pomocy skrzynki mailowej znajdującej się w grze.

Możecie również aktywować kod za pomocą strony internetowej, link do niej znajdziecie tutaj. Pamiętajcie się zalogować swoim kontem. Nagrodę również będziecie mogli odebrać w grze dzięki skrzynce mailowej.

HSR – lista kodów

Na ten moment w grze możecie uaktywnić następujące kody:

  1. HSRGRANDOPEN1 – 100 Stellar Jade, 50,000 Credit;
  2. HSRGRANDOPEN2 – 100 Stellar Jade, 5 Traveler's Guide;
  3. HSRGRANDOPEN3 – 100 Stellar Jade, 4 Refined Aether;
  4. HSRVER10XEDLFE – 50 Stellar Jade, 10,000 Credit;
  5. STARRAILGIFT - 50 Stellar Jade, 2 Traveler's Guide, 5 Bottled Soda, 10,000 Credit;

Istnieje prawdopodobieństwo, że kody będą aktywne przez ograniczony czas. Dodatkowo mogą również pojawiać całkiem nowe, które dadzą Wam inne bonusy.

Więcej na temat:   Różności

Twórcy niepozornego RPG-a stwierdzili, że nie wprowadzą do gry romansów, bo nie mają w nich życiowego doświadczenia

Co jak co, ale przede wszystkim warto docenić szczerość deweloperów. Gra jest dzięki temu bardziej realistyczna… na swój sposób.

Twórcy niepozornego RPG-a stwierdzili, że nie wprowadzą do gry romansów, bo nie mają w nich życiowego doświadczenia

Deweloper Mass Effecta przyznał, że bieganie po Cytadeli w „jedynce” było tylko sprytną iluzją i nic nam nie dawało

Szczególne kondolencje należą się graczom, którzy sprintem pokonywali nawet najmniejsze dystanse – wszystko dla jak najszybszego pokonania odcinka.

Deweloper Mass Effecta przyznał, że bieganie po Cytadeli w „jedynce” było tylko sprytną iluzją i nic nam nie dawało

Streamer natrafił w grze na buga, ale jego transmisję oglądał twórca. Deweloper naprawił grę „na żywo”

Przynajmniej dzięki temu problem został wyjątkowo szybko zażegnany.

Streamer natrafił w grze na buga, ale jego transmisję oglądał twórca. Deweloper naprawił grę „na żywo”