Dark Sector - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dark Sector - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry akcji autorstwa Digital Extremes pt - Dark Sector - poradnik do gry

Witam w poradniku do gry akcji autorstwa Digital Extremes pt. Dark Sector. Poniższy opis przejścia etapów powinien pomóc zwłaszcza początkującym graczom. Zawarte w nim rady, strategie postępowania, sposoby na rozprawianie się z bossami są w 100% skuteczne i przetestowane. Twórcy gry zastosowali system zapisu w formie tzw. checkpointów, co oznacza, że nie można tego robić w dowolnej chwili. Na szczęście zapisy są tak gęsto ustawione, że przypadkowa śmierć nie kończy się rozpoczęciem etapu od nowa. Ponadto w trakcie wędrówki główny bohater może ulepszać swoją broń poprzez zdobywanie specjalnych walizek i zastosowanie ich w trakcie spotkań z handlarzem. Oba elementy - handlarz i ulepszenia - zostały w poradniku dokładnie uwzględnione, tak, aby żaden gracz nie musiał szukać ich zbyt długo. Ponadto poradnik został wzbogacony o opisy dostępnych rodzajów broni, aby jeszcze lepiej ułatwić użytkownikowi wybór. Numery zdjęć w opisach są następujące:

  • [1] - zdjęcie po lewej w górnym rzędzie
  • [2] - zdjęcie po prawej w górnym rzędzie
  • [3] - zdjęcie po lewej w dolnym rzędzie
  • [4] - zdjęcie po prawej w dolnym rzędzie

Dla bardziej ciekawskich przygotowałem dział FAQ z szeregiem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Adam "eJay" Kaczmarek

Informacje o Dark Sector - poradnik do gry

Autor : Adam eJay Kaczmarek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 18, ilustracje: 171 .

Popularne strony w Dark Sector - poradnik do gry

Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136674Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136673Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136672Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136671Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136670Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136669Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136668Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136667Dark Sector - screen - 2009-02-26 - 136666

21.03.2009 05:33
😊
MP1989
55
Konsul

poradnik jestt super polecam

27.03.2009 15:04
odpowiedz
Relampagio
7
Pretorianin

Ja tam poradnikow nie uzywamm. Wieksza frajda jak sie samemu przejdzie

27.03.2009 22:09
😊
odpowiedz
Kasq
37
Centurion

Jak gra wyszła na X360 to nikomu się nie śpieszyło robić poradnik ale i tak dałem rade :) gierka super Polecam wszystkim

27.03.2009 23:09
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Godna polecenia gra za pieniądze jak za kilkuletni "hit". Szkoda że wersje na konsole okazały się failem ( a raczej ich sprzedaż, bo na X360 gra jest równie genialna) bo chciałbym zobaczyć Dark Sector 2 :D

28.03.2009 00:18
odpowiedz
bone_man
169
Omikron Persei 8

eJay --> Jeśli się nie mylę to źle poleciłeś, żeby w Spectre wpakować większą pojemność magazynka. Wpakowanie tego modułu nic nie daje, nie będzie więcej pocisków a upgrejdzik przepadnie.

28.03.2009 18:39
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

bone_man
Miałem 3-per-clip w Spectre.

29.03.2009 20:49
odpowiedz
bone_man
169
Omikron Persei 8

A no chyba, że tak. Na forach czytałem, że nie opłaca się pakować w Spectre większego magazynka, bo nadal będzie mieć 3 pociski.

Sorka za zamieszanie.

01.04.2009 10:58
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Wole takie gry sam przechodzić, co innego Penumbra czy jakaś inna przygodówka... Ale polecam..

04.09.2011 14:59
odpowiedz
sm_marta
1
Junior

w rozdziale 3 pisze że aby włączyć przycisk przy ogrodzeniu trzeba użyć kontroli nad ostrzem - nie mam pojęcia jak kontrolować ostrze

30.04.2015 10:29
odpowiedz
Seep
10
Chorąży

gra jest prześwietna, polecam!