Killzone 2 - poradnik do gry

Killzone 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Killzone 2 - poradnik do gry

Dzięki niniejszemu poradnikowi będziecie mieli okazję zapoznać się z podstawowymi faktami dotyczącymi głównych aspektów rozgrywki w Killzone 2, pełną solucją, Trofeami oraz odnajdziecie wszystkie przedmioty, które autorzy starali się sprytnie ukryć przed okiem niezbyt spostrzegawczego gracza - Killzone 2 - poradnik do gry

Dzięki niniejszemu poradnikowi będziecie mieli okazję zapoznać się z podstawowymi faktami dotyczącymi głównych aspektów rozgrywki w Killzone 2, pełną solucją, Trofeami oraz odnajdziecie wszystkie przedmioty, które autorzy starali się sprytnie ukryć przed okiem niezbyt spostrzegawczego gracza.

Killzone 2 jest trzecią grą z serii, jednakże do pełnej zabawy i zrozumienia fabularnych niuansów nie jest konieczna znajomość poprzednich części. Poniżej przedstawię tylko pokrótce zarys scenariusza, aby zainteresowane osoby bez zagłębiania się w przeszłe wydarzenie od razu mogły wygodnie zasiąść w fotelu i rozkoszować się jedną z najładniej wykonanych gier w historii wideo rozrywki.

W Killzone 2 gracz wciela się w sierżanta drużyny Alfa, o ksywce Sev (od nazwiska - Tomas Sevchenko). Akcja rozpoczyna się w kilka lat po ataku Helghastów na rodzimą planetę głównego bohatera, czyli Vectę. Z tymi wydarzeniami można zapoznać się w pierwszej części serii, która pierwotnie ukazała się w wersji na konsolę PlayStation 2.

Tym razem ISA (Interplanetary Strategic Alliance), czyli siły zbrojne Vectan służące do obrony rozsianych w kosmosie kolonii UCN (United Colonial Nations), postanowiły wziąć odwet na najeźdźcach i same przyszykowały inwazję na planetę Helghan, będącą ojczyzną Helghastów. Głównym celem ataku jest pojmanie charyzmatycznego przywódcy nieprzyjaciół, 51-letniego autarchy Visariego, który rezyduje w pałacu mieszczącym się w stolicy kraju, mieście Pyrrus.

Pomimo znakomitego przygotowania okazuje się jednak, że Helghaści nie zamierzają wcale łatwo sprzedać swoich sków i zdołali opracować potężną broń, która jest w stanie powstrzymać flotę Vectan. Wiry wojny rzucają Seva wraz z przyjaciółmi z kompanii Alfa w sam środek najeżonej niebezpieczeństwami ścieżki, która prowadzi do rozwikłania tajemnicy działania owej broni.

Przemek "g40st" Zamęcki

Informacje o Killzone 2 - poradnik do gry

Autor : Przemysław Zamęcki

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 268 .

Popularne strony w Killzone 2 - poradnik do gry

Killzone 2 - screen - 2009-07-13 - 155080Killzone 2 - screen - 2009-07-13 - 155079Killzone 2 - screen - 2009-07-13 - 155078Killzone 2 - screen - 2009-07-13 - 155077Killzone 2 - screen - 2009-07-13 - 155076Killzone 2 - screen - 2009-05-22 - 147959Killzone 2 - screen - 2009-05-22 - 147958Killzone 2 - screen - 2009-05-22 - 147957Killzone 2 - screen - 2009-05-22 - 147956