Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

13: Casing the Joint | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Znajdź i otwórz tajną klatkę schodową.

2). Znajdź i przeczytaj korespondencję Mechanistów do Gervaisiusa.

3). Odnajdź przynajmniej siedem sekretów.

4). Opisz na mapie przynajmniej połowę willi.

5). Po wykonaniu zadań wyjdź na ulicę.

6). Nie pozwól nikomu zorientować się że byłeś w willi.

Musimy włamać się niepostrzeżenie do willi Gervaisiusa, aby dowiedzieć się czy jest on w posiadaniu masek używanych przez Mechanistów - 13: Casing the Joint | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Musimy włamać się niepostrzeżenie do willi Gervaisiusa, aby dowiedzieć się czy jest on w posiadaniu masek używanych przez Mechanistów. Ogólnie sytuacja wygląda następująco: budynku pilnuje niewielu strażników - kilku przy wejściach i po jednym patrolu na pierwszym i drugim piętrze. Poza tym jest jeszcze kilku przy kluczowych przejściach. Tak więc zaraz po rozpoczęciu gry skręcamy w prawo i po pudłach wychodzimy na małą budkę. Ukryty w ścianie przełącznik otworzy tajne przejście do kaplicy - sekret #1. Uważając, aby nie usłyszały nas straże, przechodzimy do sąsiedniego pomieszczenia (drzwi przed ołtarzem) i następnie na korytarz. Warto jest gasić napotkane po drodze pochodnie, ponieważ w takich warunkach łatwiej będzie penetrować całą okolicę. Skręcamy w korytarzu w prawo i przechodzimy przez podwójne drzwi. Zaraz za nimi skręcamy do biura po prawej, gdzie ukryty w ścianie przełącznik otworzy tajny korytarz, którym przechodzimy do sąsiedniego pomieszczenia - sekret #2. Przechodząc dalej znajdziemy się w pomieszczeniu kontrolującym pracę masek-kamer na korytarzu. Wajcha pośrodku zgasi światło przy panelu kontrolnym, a dwie na górze wyłączą kamery. Nie wolno ruszać tych na dole, ponieważ aktywują one wyrzutniki strzał!

Wychodzimy na korytarz i skręcając w prawo przechodzimy za rogiem przez niewielkie drzwi do większej sali (Foyer). Tam wykorzystując nieuwagę strażnika rozmawiającego z kapłanką gasimy pochodnię na górze i przechodzimy w cieniu na drugą stronę, do niewielkich drzwi. Będąc na przeciwległym do wcześniejszego korytarzu wchodzimy przez podwójne drzwi po prawo (ze schodami na drugie piętro) i przesuwamy przełącznik ukryty na jednej z kolumn - otworzy to ukryty korytarz, sekret #3. Uważając na patrol wchodzimy w oświetlone pomieszczenie na prawo w korytarzu. Po uszkodzeniu zwisającego na ścianie materiału znajdziemy przycisk otwierający sekret #4 - tajny korytarz którym możemy przedostać się do okolicznych pokoi. Jednak nie korzystamy z niego, tylko po powrocie do korytarza skręcamy w pierwsze po prawo drzwi, do pomieszczenia z basenem. Po zabraniu kosztowności przechodzimy obok maski-kamery do kolejnych drzwi po prawo. Zabieramy ze skrzyń w sypialni pieniądze i przechodzimy przez podwójne drzwi do kuchni. Cenna przyprawa leżąca na półkach może się przydać, więc czym prędzej ją chowamy i udajemy się po cichu do sąsiedniego pokoju, z wyłącznikami masek-kamer, podobnymi do tych napotkanych wcześniej.

Przechodzimy następnie do korytarza i po ewentualnym opędzlowaniu strażnika stojącego przed wejściem wychodzimy przez korytarz na prawo i dalej przez klatkę schodową na drugie piętro - 13: Casing the Joint | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Przechodzimy następnie do korytarza i po ewentualnym opędzlowaniu strażnika stojącego przed wejściem wychodzimy przez korytarz na prawo i dalej przez klatkę schodową na drugie piętro. Uważając na patrole przemykamy się w lewo do drzwi nieopodal maski-kamery. Po zabraniu kosztowności kierujemy się znowu w lewo do cienia, a następnie do kolejnych drzwi. W środku po zabraniu wartościowych przedmiotów i wyłączeniu kamer otwieramy kolejny tajny korytarz, który jest sekretem #5 i przechodzimy nim do sąsiedniego pomieszczenia. Tam po zabraniu hałasującej strzały z jednej ze skrzyń wychodzimy na kolejny korytarz w lewo. Pomieszczenie przed kamerą na rogu zawiera kolejny sekret - w niewielkiej komnacie za zasłoną na suficie znajdziemy przełącznik otwierający przejście do sąsiedniego pokoju, sekret #6. Drugi natomiast otworzy korytarzyk łączący okoliczne pomieszczenia z głównym korytarzem. Tam więc przechodzimy nim pod maską-kamerą na rogu i przebiegamy do korytarza z lewej. Znajdziemy tam wyłącznik kamery w rogu. Jako że będziemy teraz mogli bezpiecznie przedostać się na koniec korytarza, wchodzimy w niewielkie drzwi. Można jeszcze zajrzeć do pomieszczenia na rogu (po lewej), ale znajdziemy tam tylko trochę kosztowności.

Przechodząc przez balkon nad foyerem zabieramy ze skrzyni Cuckoo's Head, który niebawem użyjemy przy zegarze. Nie otwieramy teraz drzwi przy skrzynce tylko wracamy na środek balkonu i skręcając cały czas na lewo trafimy w końcu na korytarz. W pokoju kontrolnym na wprost nas wyłączamy kamery oraz strzelające maski (te przyciski na dole) i przechodzimy przez drzwi do sąsiedniego pomieszczenia. W jednej ze skrytek znajdziemy przełącznik otwierający jeszcze jeden mały korytarz, będący sekretem #7. Uważając na patrole w dużym korytarzu skręcamy w prawo i przechodząc koło nieaktywnych zabezpieczeń skręcamy w lewy korytarz. Gasimy pochodnie i kiedy strażnik i cywil zakończą rozmowę przechodzimy na klęczkach koło zegara do biblioteki. Tam, jedna z ksiąg na półkach po lewej otworzy mroczny sekret #8. Aby zdobyć pocztę od mechanistów trzeba uspokoić duchy biednej pary, którą przed chwilą odnaleźliśmy. W tym celu musimy przeczytać cztery księgi: jedna znajduje się koło kominka, druga regał wcześniej niż sekret, trzecia koło okna z półką Y i ostatnia, czwarta, na półce pośrodku przy sekretnym korytarzu. Teraz możemy wejść na górę i spokojnie przeczytać zwoje leżące na podłodze przy regałach.

Wracamy teraz do zegara i po włożeniu do niego Cuckoos ustawiamy wskazówki na dwunastą - 13: Casing the Joint | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Wracamy teraz do zegara i po włożeniu do niego Cuckoo's ustawiamy wskazówki na dwunastą. Otworzy się tajne przejście na trzecie piętro - ostatni sekret #9. Można się jeszcze rozejrzeć po trzecim piętrze, jako że w następnej misji tu wrócimy. Udajemy się teraz do wyjścia, czyli obok zegara w lewo i na kuckach koło strażnika. Przechodzimy przez foyer na drugą stronę i po schodach z prawej w dół. Musimy zrobić w bambuko strażnika pilnującego drzwi w foyerze. W tym celu otwieramy drzwi do sali balowej i wpuszczamy tam hałasującą strzałę. Kiedy zaalarmowany strażnik pójdzie to sprawdzić, używamy na podwójnych drzwiach wytrychu i wydostajemy się na ulicę.