Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

09: Trail of Blood | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Podążając za śladami krwi należy wytropić kuriera.

2). Jako że znaleźliśmy się w dziwnym miejscu, przydało by się znaleźć jakąś mapę czy dodatkowe informacje o terenie.

3). Nie wolno zabić żadnego człowieka.

4). Zadanie bonusowe: zdobyć przynajmniej 900 łupu.

Przedostaliśmy się przez czerwony teleport do bardzo tajemniczego obszaru - 09: Trail of Blood | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Przedostaliśmy się przez czerwony teleport do bardzo tajemniczego obszaru. Okolica wygląda jak wielki las, jednak jest w nim cos dziwnego... mrocznego. Musimy iść śladami Poganina, który umknął tutaj z listem. Wchodzimy do jedynego przejścia i podążając obok ogromnych drzew kierujemy się cały czas w prawo. Za krzaczkiem przy skalnej ścianie znajdziemy strzałę z mchem. Wracamy kawałek do niewielkiego przejścia ze śladami krwi. Zauważymy Mechanistę patrolującego teren za rzeczką, a w domku po prawo duch dziewczynki da nam kukiełkę (Dewdrop) do obrony. Ci wredni Mechanisci pomordowali Pogan! Przy ciele jednego z napastników znajdziemy mapę okolicy. Z wodospadu możemy po odpowiednim podejściu zebrać trzy wodne strzały, a następnie przechodzimy na druga stronę potoku do cienia. Po zgaszeniu pochodni ogłuszamy Mechanistę pilnującego mostku i jeszcze jednego za domem. Przepływamy kawałek aby zebrać strzałę z mchem oraz czerwony kamień, po czym przechodzimy na druga stronę. Minąwszy ogródek oczyszczamy teren w budynku nieopodal. W wieży z krętymi schodami na górze czeka eliksir szybkości oraz hałasująca strzała. Natomiast za budynkiem znajdziemy drugi kryształ.

Przechodzimy most i uciszamy okoliczne patrole i idziemy prosto do pomieszczenia z rzeźbą ludzkiej twarzy - 09: Trail of Blood | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Przechodzimy most i uciszamy okoliczne patrole i idziemy prosto do pomieszczenia z rzeźbą ludzkiej twarzy. Strażnik z metalem na głowie nie da się ogłuszyć - trzeba go po prostu ominąć. Wkładamy czerwone kamienie w oczodoły rzeźby, po czym przeskakujemy z podwyższenia do ust. Zostaniemy przeteleportowani do nowego obszaru. Podążając jaskinią za śladami krwi dotrzemy w końcu do większego pomieszczenia z dziwnymi, obserwującymi nas roślinami. Z niewielkich zbiorników wodnych zabieramy znajdujące się gdzieniegdzie wodne strzały, po czym przechodzimy obok zwłok do następnego obszaru. Uważając na trujące pnącza przechodzimy do niewielkiego tunelu po prawo. Przedostaniemy się nim na wyższe kondygnacje, gdzie kolejny tunel za rozwidleniem poprowadzi nas w kierunku patrolującego okolicę... szympansa. Obchodzimy się z nim tak jak z ludźmi - czyli pała od tyłu i do cienia :). Jedyną różnicą jest to iż można bez obawy go zabić. Skręcając przy tym w prawo dotrzemy do trujących roślin oraz kilku złotych przedmiotów. Po lewo natomiast idąc za śladami krwi dotrzemy korytarzem do nowego rozwidlenia. Podążamy którąkolwiek z dróg na półkę skalną powyżej. Po zneutralizowaniu kolejnych małp zabieramy kryształy z lewej po czym udajemy się w przeciwną stronę do przejścia pilnowanego przez kilka przedstawicieli przodków homo-sapiens. Idąc jeszcze dalej zdobędziemy kolejny wartościowy kryształ. Zgaszenie wszystkich pochodni umożliwi rozprawienie się z nader inteligentnymi przeciwnikami. Po przejściu przez magiczny pomost zabieramy leżący na ziemi list - może się jeszcze przyda. Po wejściu do miejsca przypominającego las, zajmujemy się kolejnymi małpiszonami, po czym zbieramy leżące z boku w jednym miejscu grudki złota. Nie pozostaje już nic innego jak wejść przez jedno z drzew do kompleksów powyżej.

Podążając na pierwszym rozwidleniu w prawo natkniemy się na małpie patrole. Kiedy napotkana dalej para skończy rozmowę ogłuszamy ich i schodzimy w lewo na dół, gdzie po rozprawieniu się z kolejnymi przeciwnikami zabieramy cenne kamienie z jednej ze skał. Po powrocie do kompleksu drzewnego ruszamy dalej. Idąc prosto natrafimy na zejście do kolejnego, trzeciego już lasu. Na dole po wyeliminowaniu dwóch szympansów zabieramy z ogniska ognistą strzałę oraz wartościowe maski i kryształy leżące przy kamieniach nieopodal, po czym wracamy na górę. Skręcamy następnie w lewy korytarz, gdzie po rozprawieniu się z małpą zabieramy leżący na ziemi list - wyjaśni się nasz zagadka. To Mechaniści są winą wszelkich problemów! Idąc dalej i skręcając w prawo natrafimy na zejście z liną do zimowego lasu. Po zebraniu wartościowych kamieni i grudek wracamy po owej linie na górę i skręcając w prawo dotrzemy po śladach krwi do lodowych sopli blokujących przejście. Wyciągnąwszy miecz rozwalamy przeszkodę po czym wbiegamy na zieloną polanę i dalej przez kłodę do ciała posłańca, ku końcowi poziomu. Czas na małe wyjaśnienie...