Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

05: Eavesdropping | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Musimy podsłuchać rozmowę szeryfa dokładnie w momencie kiedy zegar wybije północ.

2). Trzeba zdobyć co najmniej 1200 łupu od Mechanistów.

3). Nie można nikogo zabić.

4). Po zakończeniu zadań wracamy przed główną bramę.

Zaczynamy przy głównej bramie Seminarium Mechanistów - 05: Eavesdropping | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Zaczynamy przy głównej bramie Seminarium Mechanistów. Podczas penetrowania terenu możemy natknąć się na mechaniczne urządzenia przypominające trochę roboty. Aby je wyłączyć trzeba użyć wodnych strzał - na małe wystarczy jedna, natomiast te większe wymagają dwóch i to jeszcze wystrzelonych w niewielkie piece na plecach. Dobrze byłoby przed wejściem do środka trochę się rozejrzeć po okolicy. W tym celu skręcamy za bramą w lewo i idziemy obok (a nie po) metalowego chodnika. Kiedy będziemy po nim stąpać odgłos naszych kroków zaalarmuje okolicznych Mechanistów. Za kamiennym przejściem powinniśmy zauważyć zamknięte drzwi. Aby dostać się do środka wystarczy użyć wytrychu. Jednak na tym nie kończą się wszystkie trudności - wewnątrz natkniemy się na jedną ze strażniczek. Musimy po cichu zajść ją od tyłu i zdzielić pałką. Można w tym celu obejść pomieszczenie dookoła i otworzyć drugie wejście. W środku przy jednej z futryn znajdziemy przełącznik otwierający sekret #1 w podłodze. Niezbyt przyjemny to widok. Podążając dalej obok seminarium napotkamy metalowe drzwi, a za nimi w jednej z niebieskich skrzyń znajdziemy trochę kosztowności. Wchodzimy następnie w korytarz który wyprowadzi nas na świeże cmentarne powietrze. W jednej z krypt nieopodal znajdziemy poza pieniędzmi przejście do katakumb, które znajdują się pod seminarium. Krążą tam nieśmiertelne istoty, jednak warto tam zajrzeć ze względu na możliwość zdobycia ciekawych znalezisk.

Co prawda poruszanie się po okolicy nie jest trudne, jednak w tym miejscu opiszę szczegółowe położenie wszystkich istotnych elementów - 05: Eavesdropping | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Co prawda poruszanie się po okolicy nie jest trudne, jednak w tym miejscu opiszę szczegółowe położenie wszystkich istotnych elementów. Tak więc schodząc na dół uważamy na patrolującego okolicę umarlaka. Można gasić po drodze wszystkie pochodnie, jednak szkoda na to strzał - lepiej jest chować się w zaciemnionych zaułkach. W kolejnych pomieszczeniach przechodzimy: najpierw prosto (zbieramy kosztowności z niebieskiej skrzynki) , następnie kolejno prosto, prosto, w lewo, w prawo, w lewo i znów w prawo. Znajdziemy się przy drzwiach prowadzących do seminarium. Jednak jeśli cofniemy się do poprzedniej komnaty i zamiast w prawo skręcimy w lewo to wejdziemy do ciemnej sali z maszynami tortur. Drugie przejście prowadzi do kolejnego kompleksu oraz chroniącego go umarlaka (ma przy sobie czerwony klucz, jednak go nie zabieramy!). Idąc cały czas prosto znajdziemy srebrną figurkę stojącą na stole, a kiedy skręcimy w lewo w ciemnym zaułku obok szkieletu leżeć będzie sakiewka. Kiedy wejdziemy do ciemnej części katakumb zobaczymy kolejne wejście do seminarium. Otwieramy je wytrychem i wychodzimy po schodach na górę. Po przyłożeniu strażnikowi pałą zabieramy ciało na dół i wracamy do pierwszego przejścia. (Tip: warto zaznaczyć, iż jeśli umarlaki spotkają na swojej drodze jakiegoś mechanistę, krwawo się z nim rozprawią).

Po lewo znajduje się pracownia Mechanistów - wrócimy tu później - 05: Eavesdropping | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Po lewo znajduje się pracownia Mechanistów - wrócimy tu później. Teraz kierujemy się w prawo i po schodach wychodzimy na górę. Nie wolno za żadne skarby podchodzić do drzwi z czerwonymi zasłonami - zakończymy w ten sposób misję niepowodzeniem. Uciszając napotkane patrole wchodzimy po schodkach do jednego z pomieszczeń. W każdym z nich znajdziemy poza czerwonym kluczem (na razie go nie zbieramy!) trochę kosztowności, a tajemny korytarz łączący obie sale na dole kryje skrzynkę ze sporą ilością kasy. Następnie wracamy do wejścia i podążamy głównym korytarzem do katedry. Zaglądamy jeszcze do jednego ze składzików w celu znalezienia srebrnej miski oraz czerwonego klucza (zbieramy go dopiero po usłyszeniu konwersacji!). Zbieramy kosztowności z ołtarza oraz koronę znajdująca się między ławkami i kierujemy się w stronę wschodniej wieży. Musimy iść tuż pod ścianą, w przeciwnym razie zauważy nas stojący pod drzwiami wejściowymi strażnik. W wieży otwieramy wytrychem skrzynię i po zebraniu zawartości wchodzimy po drabinie na drugie piętro. Przechodzimy teraz na balkon okalający katedrę. Trzeba ogłuszyć patrolującą to miejsce strażniczkę. Warto zajrzeć za metalowe drzwi po prawej oraz na stojącą obok nich półkę, ponieważ ukryto tam wiele cennych przedmiotów (w tym czerwony klucz, ale zbieramy go dopiero później!). Natomiast drewniane drzwi po lewo prowadzą na świeże powietrze, dokładnie na zadaszenie nad pomieszczeniami Akolytów. Po zdzieleniu pałką strażnika zabieramy ze składzika wszystko co ma jakąś wartość (oraz pieniądze ze skrzyni na zewnątrz i kielich na flankach) i wracamy do katedry. Z trzeciego piętra wschodniej oraz zachodniej wieży zbieramy kilka cennych przedmiotów po czym wracamy do korytarza obok pomieszczeń Akolytów, w miejsce z czerwonymi baldachimami obok drzwi.

Przechodzimy jednak tymi obok na zewnątrz i po schodach w miejsce gdzie będziemy mogli spokojnie podsłuchać tyrady szeryfa - 05: Eavesdropping | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Przechodzimy jednak tymi obok na zewnątrz i po schodach w miejsce gdzie będziemy mogli spokojnie podsłuchać tyrady szeryfa. Kiedy w końcu rozmówcy zakończą konwersację dostaniemy nowe zadanie.

Nowe zadanie:

5). Musimy zrobić odcisk w wosku klucza do pudełka depozytowego.

W tym celu wracamy do pracowni, czyli z powrotem do środka i schodami w dół. Z kluczem jest związana ciekawa historia - miejsce w którym możemy go znaleźć jest za każdym razem losowo wybierane. Jeśli znajdziemy odpowiedni klucz, Garret nada mu stosowną nazwę. Mając go już w swoim posiadaniu odciskamy go w wosku w pracowni.

Nowe zadanie:

6). Wyciąć odbitkę i zostawić klucz na miejscu skąd go zabraliśmy.

Trzeba teraz odnieść przedmiotowy klucz do miejsca gdzie został znaleziony - celowo napominałem wcześniej, aby nie zabierać wcześniej klucza, ponieważ gdybyśmy je wszystkie wcześniej pozbierali to teraz trzeba by było biegać po okolicy i rozdzielać w odpowiednie miejsca ten głupi klucz. Jeśli uważnie zbieraliśmy wszystkie dobra to nie będzie teraz problemu z zebraniem łupu. Z odbitką w kieszeni przechodzimy więc pod główną bramę aby zakończyć misję. Hmm... Keeperzy mieli rację - Mechaniści coś knują!