Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

11: Precious Cargo | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Porwać Cavadora i wrócić z nim do miejsca startu.

2). Odnaleźć Lotusa.

3). Odnaleźć i przeczytać następny wpis New Scripture.

4). Zdobyć antyczny nawigacyjny glob ze Starej Chaty.

5). Znaleźć ukryty piracki skarb.

6). Nie wolno zabić żadnego Mechanisty.

Mimo, iż misja wydaje się z początku prosta, to podczas wykonywania zadań wszystko się skomplikuje - 11: Precious Cargo | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Mimo, iż misja wydaje się z początku prosta, to podczas wykonywania zadań wszystko się skomplikuje. Na początku przechodzimy przy maszynie do drążenia podziemnych korytarzy w prawo. Będzie trzeba ogłuszyć niczego nie spodziewającą się panią. Zabieramy jeszcze strzały z niewielkiej budki i wchodzimy do kompleksu jaskiń. Powinniśmy niebawem dotrzeć do wysokiego szybu windy, jednak nie korzystając z niej wychodzimy do góry po skałach. Mniej więcej w połowie drogi na samą górę zauważymy półkę z maską-kamerą oraz strażnikiem. Warto jest wyłączyć zabezpieczenia (trzeba wspiąć się wyżej i po zebraniu gazowej strzały wejść w oświetlone wejście do tuneliku, który prowadzi do wyłącznika na belce nad strażnikiem), aby móc potem zająć się spokojnie uciszaniem. Otwieramy bramy do Latarni (Lighthouse) oraz Pracowni (Workshop) - przełączniki muszą być na górze. Wspinamy się następnie po linach na sam szczyt szybu, gdzie po ogłuszeniu dwóch strażniczek przechodzimy przejściem prowadzącym na świeże powietrze (czyli tym po lewej). Będąc przy metalowej posadzce wyłączamy robota, następnie skręcamy w prawo na płytę, z której jeszcze jedna strażniczka pilnuje okolicę. Zabieramy leżące na niej przedmioty i obróciwszy się tyłem do wejścia przechodzimy przez drewniane drzwi (ale nie te przy studni). Ogłuszamy patrol i przechodzimy dookoła Starej Chaty na werandę, gdzie zajmujemy się strażniczką uzbrojoną w kuszę. Pomocne może tu być zgaszenie pochodni. Teraz wchodzimy do wnętrza domu.

Skręcając za drzwiami w prawo ogłuszamy strażnika. W ostatnim pomieszczeniu zabieramy sakiewkę i wychodzimy schodami na górę. Tam w ciemnym pomieszczeniu z lewej zabieramy wodne strzały i przechodzimy do końca korytarza, gdzie da się słyszeć rozmowę. Kiedy głosy ucichną, ogłuszamy rozmówców i po zabraniu od jednego z nich sakiewki przy pomocy strzały z winoroślą dostajemy się na poddasze. Uspokojenie pilnującego tego piętra strażnika nie powinno być problemem, więc kiedy to zrobimy przechodzimy do drugiego pomieszczenia. Tam, pod skrzyniami znajdziemy przełącznik otwierający sekret #1 - małą skrytkę w ciemnym pomieszczeniu gdzie znaleźliśmy wodne strzały na drugim piętrze. Po zabraniu pieniędzy oraz mistycznego Globu schodzimy na pierwsze piętro i przechodzimy do latarni. Tam po delikatnym unieszkodliwieniu patrolu wychodzimy po schodach i później po drabinie na górę - stojący w latarni cywil posiada klucz do chłodni (Cold Storage Key). Tak więc wychodzimy z budynku i wracamy do metalowych płyt gdzie ogłuszyliśmy wcześniej strażniczkę. Idąc w lewo znajdziemy się przy drzwiach, które otwieramy nowym kluczem.

W ostatnim pomieszczeniu znajdziemy ledwo żywego Lotusa, któremu możemy ulżyć w cierpieniu za pomocą miecza. Zabieramy drewnianą część i wracamy do latarni, gdzie po jej włożeniu do drewnianego koła i użyciu kompletnego przełącznika zjedziemy windą do tajnego kompleksu. Od razu po wyjściu z windy ogłuszamy stojącego przy przełączniku strażnika, po czym przełączamy ową dźwignie. Zobaczymy łódź podwodną Cetus Amicus.

Nowe zadanie:

7). Wejść na pokład Cetusa Amicusa.

Przechodzimy teraz koło maski-kamery do korytarza, w którym kryjemy się we wnęce aby ogłuszyć patrol. Na dole wyłączamy robota i skręcamy w pierwszy korytarz na lewo. Dojdziemy nim do łodzi podwodnej. Jej pokładu pilnuje zabezpieczony metalem strażnik - nie można go ogłuszyć pałką, nawet gazowa strzała nie pomoże. Tak wiec przepływamy na łódź i uważając na strażnika przechodzimy przez właz do środka. Możemy się tu natknąć na patrol, więc należy być czujnym. Z jadalni zabieramy wartościowe przedmioty, a po penetracji niewielkich kajut zabieramy z jednej z nich sakiewkę a w drugiej zaglądamy do dziennika pokładowego (czerwona księga).

Nowe zadania:

8). Ukraść próbkę gazu dla Viktorii.

9). Odnaleźć klucz do magazynu numer 5.

10). Po zakończeniu wszystkich zadań należy wrócić do łodzi podwodnej i udać się do magazynu numer 5.

Warto przeszukać jeszcze łódź (znajdziemy tu trochę wartościowych rzeczy), po czym schodzimy do maszynowni i dalej przez właz do wody. Przepływamy pod drewnianym mostkiem do rozwidlenie i dalej w prawo. Płynąc ciągle pod mostkiem zaczerpujemy świeżego powietrza i ruszamy pod wodą do głównego magazynu. Musimy tutaj wynurzyć się jak najbliżej budynku, aby nie zaalarmować stojącego przed nim strażnika. Zabieramy od niego klucz do magazynu a następnie go uciszamy. Będąc w środku zabieramy pojemnik z gazem oraz trochę kosztowności, po czym wracamy mostkiem do rozwidlenia. Uważając na maskę-kamerę wchodzimy do wody i przepływamy prosto, do Old Pirate Shanty. Po wynurzeniu się wchodzimy najpierw na górę, gdzie zabieramy wodną i ognistą strzałę. Po ogłuszeniu strażnika w pokoju obok zabieramy cztery klucze do magazynów na łodzi. Trzeba teraz odnaleźć piąty klucz.

Przechodzimy tunelem na dole do niewielkiego pomieszczenia z miksturami za szybką, którą zaraz stłuczemy - 11: Precious Cargo | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Przechodzimy tunelem na dole do niewielkiego pomieszczenia z miksturami za szybką, którą zaraz stłuczemy. Przedtem jednak przechodzimy na klęczkach przez pobliski korytarz i ogłuszamy stojącego po lewej strażnika, a z prawej zabieramy wszystkie przydatne przedmioty. Przełączamy wajchę z numerem 2 i za wielkimi wrotami ogłuszamy strażnika. Stał on przed pomieszczeniem z przełącznikami, do którego to się udajemy uważając na małego robota. Przesuwamy dźwignię numer 1 i wchodzimy w otwarty tunel. Warto posłużyć się tutaj strzałami z mchem, ponieważ podłoga zbudowana jest z metalu. Kiedy strażnik przejdzie eliminujemy go i wbiegamy do prawego przejścia. Z szatni zabieramy wszystkie przydatne przedmioty, po czym wracamy korytarzem cały czas prosto aż do miejsca ze strażnikiem. Kiedy i jego ogłuszymy, wyłączamy zabezpieczenia i wchodzimy po drabinie na górę. Tam bez problemu pozbędziemy się patrolu i zejdziemy po schodach do niewielkiego wejścia (ukryte na lewo za schodami), prowadzącego do zalanych korytarzy, gdzie znajdziemy klucz do magazynu numer 5. Teraz wyjdziemy po schodach na samą górę. Będąc na dachu kryjemy się w cieniu aż nadejdzie strażnik, po czym (konsekwentnie) go ogłuszamy. Czekając, aż dwóch wartowników na sąsiednim budynku stanie do nas plecami, pałujemy ich bez większych problemów. Z drugiego budynku możemy zabrać trochę kosztowności, a z metalowego pomieszczenia nieopodal trzy miny. Ruszamy teraz mostami łączącymi budynki do zalanego przejścia.

Zaczerpując po drodze nieco powietrza przepływamy do biura Karrasa, gdzie znajdziemy wpis New Scripture. Po powrocie do drewnianych budynków wskakujemy do wody. Trzeba odszukać tu zasypane skałami podwodne wejście. Kiedy się do niego dostaniemy, przepływamy do ukrytego skarbu Kapitana Markhama. Znajduje się on w skrzyni na statku, w części zalanej wodą. Kiedy zabierzemy skarb duch kapitana zacznie nas atakować, więc czym prędzej udajemy się do tunelu i dalej do wyjścia przy drewnianych budynkach. Przez podziemną bazę przechodzimy z powrotem to łodzi podwodnej, gdzie po zebraniu z ładowni wszystkich przedmiotów wchodzimy do magazynu oznaczonego numerem 5.