Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przedmioty | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Podczas gry oraz przed jej rozpoczęciem będzie można zaopatrzyć się w bardzo przydatne (i czasami ogromnie śmiercionośne przedmioty), pomocne w przekradaniu się pod czujnymi patrolami strażników. Sam Garret jest wyposażony w mechaniczne oko (pamiątka po przeżyciach z pierwszej części Thiefa), dzięki czemu w każdej chwili można zobaczyć z bliska interesujące nas miejsce (standardowo klawiszami "]" oraz "[" ). Zapraszam więc do krótkiej charakterystyki możliwych do zdobycia lub kupienia przedmiotów.

COMPAS (COMPASS) - Stale wskazuje nam biegunową północ - Przedmioty | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

COMPAS (COMPASS) - Stale wskazuje nam biegunową północ. Jako standardowe narzędzie nie będzie za często używany, jeśli jednak chcemy dotrzeć w jakieś konkretnie sprecyzowane miejsce kompas może okazać się niezastąpiony. Może się także przydać w gąszczu budynków, kiedy się zgubimy. Poza tym nie można go więcej zastosować.

KSIĘGI (BOOKS) - Różnego rodzaju pamiętniki czy dzienniki będą źródłem cennych informacji - Przedmioty | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

KSIĘGI (BOOKS) - Różnego rodzaju pamiętniki czy dzienniki będą źródłem cennych informacji. Czasami wystarczy przeczytać tylko zawarte w nich informacje, innym razem konieczne okaże się zabranie ich ze sobą. Należy zwracać na nie uwagę - mogą być różnego koloru, a ich czytanie (jeśli oczywiście znamy angielski) pomoże w dokładnym zrozumieniu tajemniczej fabuły, na której oparta jest gra.

ZWOJE (SCROLLS) - Pełnią podobne zadanie co księgi, jednak w większości wypadków są to listy lub krótkie wiadomości - Przedmioty | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

ZWOJE (SCROLLS) - Pełnią podobne zadanie co księgi, jednak w większości wypadków są to listy lub krótkie wiadomości. Często dowiemy się z nich bardzo ciekawych rzeczy, nie tylko związanych z samą fabułą - na przykład dowiemy się o tajnym przejściu czy o lokalizacji jakiegoś ważnego przedmiotu na mapie. Dlatego należy je sprawdzać jak najczęściej, mimo iż gra przy odczycie tego typu wiadomości zmusza do odczekania kilku chwil na przeładowanie grafiki.

FLARA (FLARE) - Jako że w Thiefie jest mnóstwo ciemnych pomieszczeń, możemy się w nich swobodnie przemieszczać właśnie dzięki flarom - Przedmioty | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

FLARA (FLARE) - Jako że w Thiefie jest mnóstwo ciemnych pomieszczeń, możemy się w nich swobodnie przemieszczać właśnie dzięki flarom. Ich użycie spowoduje, że teren wokół nas zostanie oświetlony delikatnym światłem, co umożliwi znalezienie jakiegoś cennego przedmiotu czy nawet sekretu. Jednak krótkotrwałość jej działania oraz niewielki zasięg światła sprawiają, że lepiej jest rozjaśnić obraz w opcjach - zobaczymy wtedy więcej niżeli przy użyciu flary.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie