Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

12: Kidnap | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Porwać Brata Cavadora.

2). Nie pozwolić mu umrzeć.

3). Odnaleźć i przeczytać jeszcze jeden wpis Karrasa do New Sripture.

4). Nie zabić nikogo.

5). Bonusowe zadanie: Odnaleźć pamiętnik Cavadora.

6). Bonusowe zadanie: Odnaleźć diamentowe wiertło.

Bardzo trudna misja. Jedyną pociechą jest to, iż mamy dostępny cały arsenał z poprzedniej misji. Mamy tu za zadanie porwać Brata Cavadora - może on przechodzić jedną z trzech losowo generowanych tras, dlatego nie podam dokładnie gdzie go znajdziemy. Jeśli natkniemy się na otoczonego obstawą zapakowanego jak konserwa człowieka - to ten uciekający, ubrany na niebiesko facet okaże się Cavadorem. Gazowa strzała wystarczy, więc należy ją na tę okazję zachować. Znajdujemy się teraz pod ziemią, niedaleko Zaginionego Miasta znanego z pierwszej części Thiefa. Przechodzimy teraz na górę i za zakrętem w prawo.

Nowe zadanie:

7). Jako że byliśmy kiedyś w Zaginionym Mieście, znamy inne wyjście.

Podchodzimy, ciągle trzymając się w cieniu, do stojących przed wejściem strażników. Możemy użyć bomby oślepiającej aby załatwić wszystkich trzech naraz. Następnie wchodzimy do budynku, gdzie wyłączamy dużego robota. Pozostało jeszcze dwóch strażników na wyższym poziomie (trzeba wyjść po schodach). W okolicznych pomieszczeniach znajdziemy mnóstwo przydatnych przedmiotów (w tym dwie ogniste strzały w paleniskach). Poza tym dostanie się nam trochę zwojów z informacjami, gdzie można znaleźć Cavadora a także dowiemy się o dokładnym rozmieszczeniu stref na mapie, włącznie z wyjściem. Po otworzeniu wejścia do K.D. jednym z przełączników (w ostatniej sali na lewo stojąc tyłem do wejścia) wracamy na zewnątrz i w korytarzu skręcamy w prawo. Dotrzemy do schodów, za którymi spotkamy trzech strażników - użycie bomby oślepiającej może bardzo pomóc. Skręcamy następnie w lewo do strefy 4. Ogłuszamy patrol, zbieramy z jednej z krypt cenne materiały geodezyjne po czym przechodzimy jeszcze kawałek do przodu. Tam, przed zakrętem w prawo znajdziemy ukryty przycisk otwierający kryptę obok. Po skonfiskowaniu kolejnych przedmiotów ruszamy w prawo i trzymając się niedaleko torów skręcamy w lewo do strefy 3. Tam gasząc pochodnie wyłączamy dużego robota i po półkach zeskakujemy na dół, ogłuszając przy okazji strażników. Ze skrzynki zabieramy gazową minę po czym wracamy do korytarza i udajemy się w stronę strefy 2.

Przed nami trudne zadanie - 12: Kidnap | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Przed nami trudne zadanie. Trzeba rozwalić ognistą strzałą maskę-kamerę i ogłuszyć wszystkich przeciwników w okolicy. Zbierze się ich przynajmniej czterech, a w pomieszczeniu po lewej mamy jeszcze trzech. Jako że jesteśmy dobrze zaopatrzeni, kilka bomb oślepiających oraz mina gazowa powinny załatwić sprawę. Z owego pomieszczenia prowadzą dwa wyjścia nad schodami - jedno do ślepej uliczki z wodną strzałą w czymś przypominającym koryto, a drugie do pomieszczeń ze strażnikiem. Jeśli dokładnie przeszukamy okolicę po jego ogłuszeniu, znajdziemy wpis New Scripture (czerwona księga). Wychodzimy teraz na zewnątrz, gdzie po prawej będziemy mieć zakończenie torów widzianych wcześniej. Dlatego więc udajemy się w lewo i po pochylni w dół. Koło obelisku skręcamy w prawo, co doprowadzi nas do rozwidlenia. Ogłuszamy strażnika , najlepiej w momencie, gdy odwróci się tyłem i zabieramy miksturę zdrowia trzymaną przez niego w ręku. Po ukryciu ciała skręcamy w lewo i po pochylni wchodzimy do korytarza, kierując się do strefy 5 oraz 6. Dojdziemy do żółtej ściany i korytarza z lewej. Oszukując kamerę wchodzimy do niego i przy pomocy wytrychów włamujemy się do strefy 5. W środku znowu oszukujemy kamerę i ukrywamy się za maszyną po prawej. Teraz pozostało tylko przedostać się do kompleksu pomieszczeń. Ogłuszając kolejnych strażników zabieramy przydatne rzeczy. Należy pamiętać, że jeśli rozlegnie się alarm do akcji wskoczą śpiący Mechaniści, a wtedy będzie trudniej ich ogłuszyć niż podczas snu. Warto także udać się na górę do sypialni Cavadora po jego pamiętnik.

Wychodząc skręcamy w lewo i przechodzimy przez kolejne korytarze, zajmując się po drodze patrolami. Kierujemy się przy tym do strefy 6. Kiedy trafimy na miejsce, wyłączamy robota przechodząc w cieniu do okolicznego budynku. Po zakończeniu rozmowy dwóch strażników ogłuszamy ich, najlepiej przy pomocy bomby oślepiającej i wyjeżdżamy windą po diamentowe wiertło. Kierujemy się teraz do strefy 1. Po zebraniu z jednej z kamiennych budek kilku strzał z mchem skręcamy w lewo i udajemy się jednym z przejść do centrum strefy. Mijając strażników na dole zabieramy napotkane strzały i wchodzimy w kamienne przejście obok mostku (którego jednak nie przechodzimy). Biegnąc ciągle do przodu natrafimy na zabudowania w strefie 8. Możemy stąd przejść przez okoliczne budowle do strefy 7 i ze skrzyni zabrać kosztowności. Ogłuszenie tutejszych strażników nie powinno być trudne - najpierw tego przy schodach, później patrol i w końcu panią w strażnicy. Natomiast w 8 strefie nie poradzimy sobie bez odpowiedniego specyfiku.

Mając Cavadora na plecach (zakładam że spotkaliśmy go podczas wędrówki, jeśli nie - to trzeba dokładnie przeszukać okolicę) przechodzimy do miejsca przed 8 strefą, tam gdzie znajdują się korytarze którymi przeszliśmy od 1. Biegniemy nie bacząc na kamery oraz małego robota do wyjścia. I to koniec tej piekielnie trudnej misji.