Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Euro B Licence - GT1 | Europa | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

GT1 - Aston vs Corvette Challenge

Liczba wyścigów: 3

Rodzaje tras: Donington Park - National Circuit B; Nurburgring - Grand Prix Circuit B; Istanbul Park - Grand Prix Circuit B

Proponowany samochód: Zgodnie z nazwą turnieju, możesz wybierać pomiędzy samochodami dwu marek - Aston Martin oraz Chevrolet. Są to ponadto maszyny z klasy GT1. Jeśli nie przeszkadza Ci dość unikalny sposób sterowania DBR9, zdecyduj się na Astona, szczególnie że jest piekielnie szybki. W przeciwnym wypadku proponuję wybrać Chevroleta Corvette C5-R. Od modelu C6-R samochód ten odróżnia się lepszą przyczepnością, a ponadto nie jest na tyle wolny, żeby nie dało się nim doganiać oraz wyprzedzać innych aut.

Dodatkowe wskazówki: Podstawowe utrudnienie tego turnieju polega na tym, że wszystkie poznane już trasy będziesz pokonywać w odwrotną stronę. W większości przypadków zmusi Cię to niestety do uczenia się ich niemal od zera. Konkurenci będą jeździli bardzo szybko, a jakiekolwiek błędy nie będą przez grę tolerowane.

Pierwszy wyścig powinieneś rozpocząć od umiejętnego przejechania przez wąską szykanę. Postaraj się wejść w nią agresywnie, ale już na kolejnych kółkach zdecydowanie zwalniaj, dzięki czemu nie wypadniesz poza trasę. Po pokonaniu długiej prostej musisz wymierzyć sobie wejście w pokazany na screenie "ślepy" zakręt. Nie zwalniaj teraz, koncentrując się na jak najszybszym przejechaniu drugiej części toru. Stanowczo zwolnij dopiero po dotarciu do zakrętu prowadzącego na prostą start-meta.

Drugi wyścig to Nurburgring - Euro B Licence - GT1 | Europa | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Drugi wyścig to Nurburgring. Trasę tę pokonywałeś już w odwrotną stronę. Wyprzedź kilku konkurentów tuż po starcie, czyli na pierwszym łuku przy szykanie. Czekaj teraz na kolejne okazje, umiejętnie przejeżdżając przez wszystkie zakręty. Tak na dobrą sprawę najbardziej musisz pilnować się w samej końcówce. Dojedziesz w końcu (screen) do serii bardzo ostrych nawrotów. Radziłbym się nie śpieszyć i za wszelką cenę utrzymywać auto na trasie. Na szczęście konkurenci również znacznie tu zwolnią.

Ostatni obiekt tego turnieju to Istanbul Park - Euro B Licence - GT1 | Europa | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Ostatni obiekt tego turnieju to Istanbul Park. Po udanym starcie spróbuj wcisnąć się między przeciwników już przy pierwszym nawrocie (screen). Przy odrobinie szczęścia zyskasz tu naprawdę wiele pozycji, szczególnie że już za chwilę dojedziesz do równie wymagających zakrętów. Uważaj na szybko pokonywane łuki, na których właściwie wszystkimi autami z tej klasy lubi mocno zarzucać. Wolniej pokonuj też poznane już wcześniej cztery łagodne zakręty. Nie radziłbym jechać tu z maksymalną prędkością, gdyż istnieje spore ryzyko nie zmieszczenia się w obrębie właściwej trasy. W końcówce okrążenia ponownie będziesz miał do czynienia z dużą liczbą zakrętów, ale obawiać musisz się jedynie ostatniego nawrotu, prowadzącego na główną prostą.

1 - Euro B Licence - GT1 | Europa | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry