Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ARL National Badge - Prototype | USA | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Prototype - Tag Prototype Series

Liczba wyścigów: 4

Rodzaje tras: Long Beach - Street Circuit; Detroit - Grand Prix Circuit; Washington - Grand Prix Circuit; Long Beach - Classic Circuit

Proponowany samochód: Nie masz niestety wyboru - wszyscy zawodnicy korzystają z prototypowych bolidów, a mianowicie Fordów Doran JE4. Są one bardzo drogie (ponad 4 miliony euro!), ale powinieneś już dysponować wystarczającą ilością gotówki.

Dodatkowe wskazówki: Prototypowy bolid, którego użyjesz we wszystkich czterech wyścigach, jest na szczęście bardzo sympatyczny w prowadzeniu. Docenić należy przede wszystkim świetną przyczepność. Jedyne, o co musisz zadbać, to umiejętne pokonywanie wolniejszych zakrętów. Ponowne rozpędzanie maszyny może bowiem doprowadzić do nieprzyjemnego zarzucania tyłu. Sytuacji takich należy unikać, ale nie jest to szczególnie trudne. Zwycięstwo we wszystkich czterech wyścigach jest w pełni wykonalne, nawet na wyższych poziomach trudności.

Pierwszy wyścig (Long Beach) rozpocznij w dobrze poznany już sposób, czyli wpychając się między przeciwników w momencie dotarcia do pierwszego ostrego skrętu w lewo. Pozwoli Ci to nadrobić parę pozycji. Pilnuj się natomiast przy napotykanych kolejno zakrętach (screen), nie próbując ich zbyt ścinać, albowiem może to zakończyć się efektownym i bardzo niepożądanym poślizgiem. Dalsza część okrążenia jest już dość prosta. Wykorzystaj fakt, że maszyna ma świetną przyczepność i szybciej niż zazwyczaj pokonaj wolniejsze łuki. Na prostych nie zdejmuj nogi z gazu, nie zbliżając się jednak do otaczających tor barier.

Drugi wyścig (Detroit) jest zdecydowanie najprostszy - ARL National Badge - Prototype | USA | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Drugi wyścig (Detroit) jest zdecydowanie najprostszy. Ponadto jest to najczęściej spotykana odmiana tej trasy, tak więc tor powinieneś znać już niemal na pamięć. Podobnie jak w poprzednich wyścigach, wepchnij się po wewnętrznej na pierwszym łuku, a następnie spokojnie przejedź przez najwolniejszą sekcję. Druga część okrążenia jest wręcz banalna i powinna umożliwić Ci wypracowanie solidnego prowadzenia.

Z trzecim wyścigiem (Washington) jest już niestety zdecydowanie gorzej. Bardzo ciężko przebić się tu z końca stawki, albowiem konkurenci dobrze radzą sobie z pokonywaniem zakrętów. Wyprzedzanie ich nie jest więc prostą sprawą. Szczególnie miej się na baczności po starcie. Unikaj kontaktu z innymi bolidami i czekaj, aż pojawią się ostrzejsze zakręty. Uważaj też po dotarciu do pokazanych na screenie szybkich łuków. Nie możesz tu popełnić żadnych poważniejszych błędów, gdyż skończyłoby się to utratą paru miejsc lub wypadnięciem poza tor.

Czwarty wyścig jest z kolei dość relaksujący, choć i tu z oczywistych względów nie możesz popełnić żadnych poważniejszych błędów - ARL National Badge - Prototype | USA | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Czwarty wyścig jest z kolei dość relaksujący, choć i tu z oczywistych względów nie możesz popełnić żadnych poważniejszych błędów. W początkowej fazie okrążenia natrafisz na wiele ostrych zakrętów, co pozwoli Ci dogonić i wyprzedzić konkurentów. Nie zapomnij o lewej wysepce, na którą możesz zjechać (screen). W dalszej części okrążenia uważaj na sekcje z tunelami, gdyż to właśnie w tych miejscach najprościej się pomylić. Nie zbliżaj się też nadmiernie do band i opon.

1 - ARL National Badge - Prototype | USA | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry