Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Euro R Licence - Club GT - Head 2 Head | Europa | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Club GT - Head 2 Head

Uwaga! Przystąpienie do pojedynku staje się możliwe dopiero po zdobyciu pucharów we wszystkich sześciu turniejach z tej grupy!

Dodatkowe wskazówki: Pojedynek ten będzie niestety stosunkowo trudny, głównie za sprawą konieczności wykorzystania TVR'a Tuscan Challenge. Maszyna ta zachowuje się bardzo niestabilnie i zapewniam, że niedogodności te boleśnie odczujesz na własnej skórze. Ponadto będziesz ścigał się na nieznanej Ci jeszcze odmianie obiektu Milan. Wszystko to spowoduje, że do wyścigu musisz przystąpić co najmniej kilka razy, dobrze poznając trasę i bezbłędnie pokonując wszystkie jej zakręty.

Pojedynek rozpocznij od szybkiego startu, bez zbytniego buksowania kół. Na początek musisz pokonać długi lewy łuk. Utrzymuj się w niewielkiej odległości za swoim przeciwnikiem. Uważaj po dojechaniu do ronda. Będziesz tu zapewne musiał odrobinkę zwolnić, dzięki czemu nie uderzysz w swojego konkurenta i jednocześnie nie pozwolisz mu się zbyt oddalić. Manewr wyprzedzania proponowałbym zastosować dopiero po dotarciu do pokazanego na screenie nawrotu.

Skup się teraz w większym stopniu na odpieraniu ataków ze strony drugiego kierowcy - Euro R Licence - Club GT - Head 2 Head | Europa | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Skup się teraz w większym stopniu na odpieraniu ataków ze strony drugiego kierowcy. Po przejechaniu przez tunel musisz się przygotować do wykonania szybkiego skrętu w lewo. Opóźnienie tego manewru nie zakończy się kraksą, ale stracisz w ten sposób kilka cennych sekund. Pilnuj się po dotarciu do serii szykan. Nie musisz tu początkowo zwalniać. Hamulców użyj dopiero po zbliżeniu się do ostatniego zakrętu (screen). Także i tu maszynę musisz skręcić wcześniej niż mógłbyś się tego spodziewać.

Po chwili dotrzesz do zakrętu w prawo - Euro R Licence - Club GT - Head 2 Head | Europa | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Po chwili dotrzesz do zakrętu w prawo. Możesz tu bezpiecznie zjechać na prawą wysepkę, dzięki czemu zyskasz trochę czasu. Nie próbuj natomiast ścinać pokazanego na screenie lewego zakrętu, gdyż utraciłbyś jedynie panowanie nad autem. W końcówce okrążenia musisz jechać bezbłędnie, nie zdejmując nogi z pedału gazu. Przeciwnik będzie Cię tu bardzo mocno naciskał. Blokuj jego ataki, jeśli zajdzie taka potrzeba. Uważaj jednak, żeby nie rozbić się o otaczające tor bandy.

1 - Euro R Licence - Club GT - Head 2 Head | Europa | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry