Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ARL National Badge - GT1 | USA | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

GT1 - Motul CCGT Series

Liczba wyścigów: 4

Rodzaje tras: Long Beach - Street Circuit B; San Francisco - Grand Prix Circuit; Detroit - Grand Prix Circuit; Washington - Grand Prix Circuit

Proponowany samochód: Wszyscy uczestnicy wyścigu korzystają z takich samych maszyn, a mianowicie Koenigseggów CCGT. Pojazd ten najprawdopodobniej nie znajduje się jeszcze w Twoim garażu, tak więc musisz zdecydować się na jego zakup. Jest to wydatek rzędu ponad dwu milionów euro.

Dodatkowe wskazówki: Nowy nabytek jest pod wieloma względami zbliżony do swojego "młodszego" brata, którego już wcześniej miałeś okazję testować. Oznacza to niestety, że auto jest mało zwrotne. CCGT odrobinę lepiej zachowuje się natomiast na zakrętach, pozwalając w miarę agresywnie do nich podchodzić. Mimo wszystko upłynie zapewne kilka wyścigów zanim w pełni zaznajomisz się z tym pojazdem i jego możliwościami.

Pierwszy wyścig tego turnieju jest stosunkowo trudny, głównie dlatego, że trasa w wielu miejscach jest bardzo wąska. W miejscach tych ledwo mieszczą się dwa pojazdy, a co dopiero większą grupa aut. Zadbaj o dobry start, przepychając się podczas pokonywania kilku pierwszych zakrętów. Musisz się tu bardzo pilnować, żeby nie utracić panowania nad autem. Odrobinę łatwiej będzie po dotarciu na długą prostą. Uważaj jednak na pojawiające się w dalszej części okrążenia ostre zakręty. Najtrudniejsza jest w mojej ocenie końcówka okrążenia, gdyż to właśnie tu pojawiają się wspomniane wcześniej zwężenia. Szczególnie zdradliwą szykanę pokazałem na screenie - musisz tu maksymalnie zwolnić. W przeciwnym wypadku uderzysz w bandę lub zatrzymasz się przy oponach.

Drugi wyścig rozgrywa się na ulicach San Francisco - ARL National Badge - GT1 | USA | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Drugi wyścig rozgrywa się na ulicach San Francisco. Trasa ta pojawiła się w wersji demonstracyjnej gry, a także miałeś okazję pokonać ją tuż po przystąpieniu do trybu kariery. Z racji tego, że sterujesz teraz bardzo trudnym do opanowania autem, musisz się bardzo pilnować. Tradycyjnie już unikaj zbytniego ścinania zakrętów po dotarciu do pierwszej sekcji szykan. Ostrożnie wjedź na wzgórze, kontrolując każdy wykonywany skok. Najlepiej byłoby tu mocno zwolnić (screen), gdyż zły ruch może doprowadzić do poślizgu i potężnej kraksy. Uważaj też przy zjeździe i na kolejnych dwu prostych. Nawet jeśli będziesz w tych miejscach zwalniał, to i tak powinieneś odnieść zwycięstwo. Najważniejsze jest to, żeby nie popełnić żadnych błędów.

Trzeci wyścig z całej tej czwórki wydaje się być najprostszy - ARL National Badge - GT1 | USA | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Trzeci wyścig z całej tej czwórki wydaje się być najprostszy. Poprawnie wystartuj, wyprzedzając co najmniej kilku konkurentów. Najwięcej pozycji powinieneś zyskać podczas pokonywania serii wolnych zakrętów. Przeciwnicy znacznie tu zwalniają, dając Ci szansę na objęcie prowadzenia. Pilnuj się na szybko pokonywanych łukach i podczas przejeżdżania przez liczne szykany.

Czwarty wyścig rozgrywany jest na tej samej trasie, którą miałeś okazję poznać między innymi podczas zaliczania ostatniego pojedynku. Pilnuj się przy początkowych zakrętach, unikając kolizji z innymi autami. Straty do liderów nadrabiaj głównie podczas ścinania ostrych zakrętów (screen). Podobnie jak wyżej, unikaj poślizgów na szybko pokonywanych łukach. Po objęciu prowadzenia w większym stopniu utrzymaj się na obronie tej pozycji, a nie na jak najszybszym pokonaniu trasy.

1 - ARL National Badge - GT1 | USA | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry