Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Le Mans 24 Hours (cz.1) | Le Mans 24 Hours | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Le Mans 24 Hours

24-godzinny wyścig Le Mans masz okazję rozegrać pod koniec każdego sezonu wyścigowego, a tych w trybie kariery zaliczysz całkiem sporo (około 16-17, w zależności od liczby podjętych pojedynczych ofert). Absolutnie nie radziłbym rezygnować z uczestnictwa, nawet wtedy, gdy nie dysponujesz odpowiednim wozem. W takiej sytuacji korzystaj z pojedynczych ofert, na jeden wyścig dołączając do wybranego przez siebie zespołu. Generalnie przy wyborze auta (własnego lub wystawianego przez team) powinieneś sugerować się przede wszystkim osiągami. Ważne jest to, żeby używać najszybszych aut z danej grupy. W przeciwnym wypadku niemal na każdym okrążeniu byłbyś nieustannie atakowany przez konkurentów, co w przypadku wyścigu trwającego 12 minut (w karierze) bywa bardzo kłopotliwe.

Oto przegląd najtrudniejszych sekcji toru:

1) Już sam start jest dość wymagający. Niezależnie od wybranej przez siebie grupy wyścigowej, postaraj się już teraz objąć prowadzenie w swojej klasie. W tym celu musisz umiejętnie przejechać przez pokazaną na screenie szykanę. W zależności od możliwości pojazdu, zakręt ten możesz próbować nieznacznie ścinać, bądź też nie zjeżdżać z ustalonej trasy.

2) Kolejne zakręty bywają dość trudne, szczególnie pokazany na screenie lewy łuk - Le Mans 24 Hours (cz.1) | Le Mans 24 Hours | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

2) Kolejne zakręty bywają dość trudne, szczególnie pokazany na screenie lewy łuk. Także i w tym przypadku nie możesz sobie pozwolić na żadne wycieczki na pobocze, gdyż znajdują się tu liczne pułapki żwirowe. Łagodny łuk prowadzi na główną prostą toru. Możesz próbować go ściąć, a nawet zjechać odrobinę na trawę. Ostrzegam jednak, że jest to dość ryzykowne posunięcie, choć w ten sposób możesz sobie zapewnić wyższą prędkość po znalezieniu się na prostej.

3) Dotarcie do końca tej prostej w zależności od mocy pojazdu może Ci zająć od kilku do kilkunastu sekund - Le Mans 24 Hours (cz.1) | Le Mans 24 Hours | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

3) Dotarcie do końca tej prostej w zależności od mocy pojazdu może Ci zająć od kilku do kilkunastu sekund. Hamulców zacznij używać wtedy, gdy w oddali zauważysz murek z opon. Nie radziłbym zbyt ścinać znajdującej się tu szykany (screen), gdyż istnieje duże ryzyko wpadnięcia w poślizg. Mimo wszystko postaraj się jednak zadbać o dobrą prędkość na wyjściu.

1 - Le Mans 24 Hours (cz.1) | Le Mans 24 Hours | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry