Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Rejs | Jack Keane poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział II - Rejs

Cape Town

1 - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
W wyniku nieoczekiwanego zlecenia od Królewskich Służb Specjalnych wypływasz do Cape Town - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

W wyniku nieoczekiwanego zlecenia od Królewskich Służb Specjalnych wypływasz do Cape Town. Na miejscu Twoi dwaj załoganci domagają się zejścia na ląd oraz rumu. Przejdź w lewo i porozmawiaj z agentem przebranym za Meksykanina. To rzecz jasna gość, którego masz zawieźć na wyspę, niestety, dopóki Lawrence i Eryk stoją nieopodal, pan podejrzliwy nie za bardzo chce z Tobą gadać.

Wędruj więc dalej w lewo i zahacz stojącego przy beczce pechowego kapitana Cookstera. Opowie Ci, jak został wykiwany i stracił statek oraz o swoim nałogu palenia fajki . Ostrzeże Cię też przed robieniem zakupów w sklepie nieopodal, braniem obcych na pokład i podróżą na tajemniczą wyspę.

2 - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
W tej sytuacji maszeruj, rzecz jasna, natychmiast do sklepu (kawałeczek w prawo) - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

W tej sytuacji maszeruj, rzecz jasna, natychmiast do sklepu (kawałeczek w prawo). Pogawędź ze sprzedawcą, po czym przejdź w lewo i zajrzyj za zieloną zasłonę przymierzalni. Tak poznasz uroczą Amandę, którą dane Ci będzie nieco popodziwiać. Równocześnie w sklepie pojawi się poszukiwacz przygód. Porozmawiaj z gościem i każ mu udowodnić, że jest dobrym poszukiwaczem przygód, że był na Wyspach Kanaryjskich i że jest bogaty . W ten sposób otrzymasz butelkę rumu , za którą grzecznie podziękuj, po czym opuść sklep i wal do załogi (w prawo).

Kiedy dasz chłopakom napitek, zabiorą się w miasto. Teraz możesz spokojnie zajrzeć do swojej tajnej skrytki (biała deska poniżej lewego masztu "Czarującej Księżniczki"). W ten sposób pozyskasz schowane tam 30 szylingów oraz przegniłą deskę . Oczywiście pogawędź też z pseudo Meksykaninem na temat kryzysu herbacianego, doktora T i jego żarłocznych roślin . Ostatecznie agent zleci Ci nadanie paczki . Niestety przesyłka pozbawiona jest znaczka.

3 - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Maszeruj więc w stronę sklepu, a po drodze zagadnij Amandę i zgódź się zabrać ją na pokład - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Maszeruj więc w stronę sklepu, a po drodze zagadnij Amandę i zgódź się zabrać ją na pokład. Po skończonej rozmowie wśród trzymanych w kieszeni różnych różności (ekwipunek) znajdziesz list Amandy ze znaczkiem. Idąc dalej, wręcz kapitanowi Cooksterowi deskę, jako zaczątek nowego statku. Wzruszony mężczyzna obdaruje Cię fajką .

Wreszcie wejdź do sklepu i spróbuj kupić znaczek. Niestety nie ma ich w sprzedaży. Z rozpaczy nabądź więc trzy (obojętnie które) z czterech zaoferowanych Ci przez sprzedawcę zupełnie nieprzydatnych przedmiotów . Wydawszy wszystką kasę, opuść sklep i skieruj się w prawo.

4 - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Po stojących przed sklepem skrzynkach wespnij się na gzyms - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Po stojących przed sklepem skrzynkach wespnij się na gzyms. Przejdź w lewo, aż dotrzesz na zaplecze sklepu. Zeskocz na skrzynkę i zauważ stojącą na parapecie otwartego okna miskę z płatkami, którą obsiadły osy . Okadź je dymem z fajki i zabierz miskę . Zeskocz na ziemię i weź trzy walające się na zapleczu, stare puste pojemniki na herbatę (przedmioty premiowe ). Ustaw je na trzech stojących pod płotem puszkach . (W ten sposób odblokowałeś pierwszą premię , czyli dostęp do Gabinetu Figur Woskowych, w którym pojawiła się pierwsza figurka ). Ponownie wdrap się na skrzynki i tą samą drogą (po gzymsie) wróć na uliczkę przed sklepem.

5 - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry
Maszeruj w stronę statku (w lewo, potem w prawo) - Rozdział II - Rejs | Jack Keane - Jack Keane - poradnik do gry

Maszeruj w stronę statku (w lewo, potem w prawo). Podejdź do stacjonującej z prawej strony nabrzeża lekko podtopionej łódki i z jej wnętrza nabierz trochę wody do miski. Teraz do miski pełnej wody wrzuć list Amandy, a odklejony w ten sposób znaczek przyczep na tajemniczej paczce agenta Montgomery'ego. I biegnij do sklepu.

Opatrzoną znaczkiem paczkę wrzuć dopomarańczowej skrzynki pocztowej (na ścianie na prawo od sprzedawcy). Wyjdź ze sklepu i skieruj się w prawo, pod taras, gdzie właśnie zjawili się Twoi załoganci. Ci będą coś marudzić na temat wypłaty, ale przypomnij im, że za dostarczenie agenta na wyspę macie przecież zarobić furę kasy. Pochwal się też nabytymi w sklepie przedmiotami . To wystarczy, by zachęcić Lawrence'a i Eryka do podróży. Biegnij za nimi w stronę statku, by dać sygnał do odbicia od brzegu (kliknij kursor w kształcie kotwicy).