Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział XIII - Ostatnia reduta poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział XIII - Ostatnia reduta

Balon

1 - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry
Wylądowawszy w dolnej części balonu, przejdź w lewo i zabierz przyczepione z drugiej strony gondoli: linę cumowniczą i zapasowe wiosło - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry

Wylądowawszy w dolnej części balonu, przejdź w lewo i zabierz przyczepione z drugiej strony gondoli: linę cumowniczą i zapasowe wiosło . Teraz skieruj się w prawo i wejdź do usytuowanej na froncie kabiny. Zdejmij ze ściany wiszącą po lewej podkowę na desce i wsadź ją do pieca (po prawej). Z usytuowanej przy piecu skrzynki wyjmij niebieski korkociąg i otwórz nim znajdujący się na lewo od skrzynki barek . Wyciągnij z niego wiaderko z lodem . Wiosłem wydobądź podkowę (bez deski) z pieca i ostudź ją (w ekwipunku) lodem. Teraz połącz podkowę z liną. Opuść kabinę i przejdź do Amandy (w prawo). Zarzuć kotwiczkę z hakiem (czyli podkowę na linie) na koło sterowe trzymane przez Doktora T piętro wyżej.

2 - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry
Wywoławszy małą katastrofę, musisz ratować dyndającą na sterze Amandę - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry

Wywoławszy małą katastrofę, musisz ratować dyndającą na sterze Amandę. Wespnij się na czerwony podest nad Tobą i porusz wiszącym nad Twoją głową kołem. To uniesie ster i Amanda da radę wdrapać się wyżej. Teraz zwróć uwagę na torbę z racami sygnalizacyjnymi znajdującą się nad Tobą, na lewo od koła sterowego. Otwórz ją przy pomocy noża. Podnieś race , które z niej wyleciały i zeskocz piętro niżej, by przekazać je Amandzie.

3 - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry
Podczas gdy dziewczyna wystrzeliwuje race, Ty ponownie wgramol się wyżej i przeskocz ziejącą czeluść, czyli daj susa w prawo na żółty element rozlatującego się balonu (naprawdę trudno powiedzieć, co to jest, najbardziej przypomina mi stopień) - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry

Podczas gdy dziewczyna wystrzeliwuje race, Ty ponownie wgramol się wyżej i przeskocz ziejącą czeluść, czyli daj susa w prawo na żółty element rozlatującego się balonu (naprawdę trudno powiedzieć, co to jest, najbardziej przypomina mi stopień). Następnie przeskocz (cały czas w prawo) bezkresne głębiny, czyli na kolejną deskę.

4 - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry
Stamtąd przejdź w górę, by wreszcie spróbować wdrapać się na ramię drewnianej małpy - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry

Stamtąd przejdź w górę, by wreszcie spróbować wdrapać się na ramię drewnianej małpy. W efekcie oderwiesz drewnianą rękę , którą oczywiście podnieś (upadnie u Twoich stóp). Zejdź niżej i wykonując kolejne skoki w lewo, powróć na górny czerwony podest (ten, nad którym znajduje się koło sterowe). Przejdź po nim w lewo - staniesz na wprost zepsutych drzwi (u góry). Unieś je przy pomocy drewnianej ręki, która posłuży za podpórkę.

5 - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry
Ponownie przejdź w prawo i przeskocz na żółty stopień, a z niego na kolejny - Rozdział XIII - Ostatnia reduta - Jack Keane - poradnik do gry

Ponownie przejdź w prawo i przeskocz na żółty "stopień", a z niego na kolejny. Przejdź na czerwoną deskę, a z niej wdrap się na następną (beżową) po prawej. Stamtąd przeskocz na "stopień', jaki tworzą podniesione przed chwilą drzwi. Stojąc na nich, przetnij nożem napiętą (i najwyraźniej już pękającą) tuż przed Twym nosem linę. Żegnaj Doktorze T...