Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek

Rezydencja

1 - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Jako Amanda znajdujesz się na werandzie rezydencji Doktora T i zaczynasz mieć wcale słuszne podejrzenia, że doktorek knuje coś niefajnego - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Jako Amanda znajdujesz się na werandzie rezydencji Doktora T i zaczynasz mieć wcale słuszne podejrzenia, że doktorek knuje coś niefajnego. Potrzebujesz, rzecz jasna, upewnić się w tej kwestii. Skieruj się ku lewej kanapie i zabierz leżące na niej (w lewym rogu) grudki świeżej ziemi . Opuść werandę drzwiami po prawej. Znajdziesz się w korytarzu. Idąc w prawo, zwróć uwagę na wiszące w nim portrety. Przejdź wzdłuż galerii w prawo, pod drzwi biura doktora T - niestety, są zamknięte. Maszeruj więc dalej w prawo i po drugiej stronie galerii, skieruj się na jej koniec (w dół ekranu). Dotrzesz do sporego stojącego zegara, któremu przy pomocy noża Jacka zdemontuj z tarczy dwie wskazówki . Zawróć i maszeruj cały czas prosto, a trafisz dokładnie pod drzwi swego pokoju.

2 - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Wewnątrz zainteresuj się szafą, która - o dziwo - jest zamknięta - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Wewnątrz zainteresuj się szafą, która - o dziwo - jest zamknięta. Potraktuj zatem jej zamek wskazówkami i otwórz lewe skrzydło drzwi. Zarówno zawartość szafy jak i treść trzymanej przez niecodzienne znalezisko wiadomości dadzą Ci do zastanowienia. Wyjdź z pokoju i ponownie wędruj pod drzwi gabinetu Doktora T. Ten właśnie powrócił do domu, pozostawiając ślady błota, pracowicie szorowane przez mającą obsesję na punkcie porządku gosposię. Zagadnij pannę Gristle na temat galerii portretów (jej wisi najwyżej, ponieważ jest ona pracownikiem miesiąca), zapytaj ją też o goryla , którego kobieta nie cierpi oraz o jej dbałość o czystość . Okaże się, że staruszka odpowiada też za serwowanie zimnych napojów, poproś więc o szklankę lemoniady . Kiedy gosposia się oddali, spróbuj wejść do biura doktora - jednak panna Gristle jak duch natychmiast zjawi się z powrotem i wręczy ci napój .

3 - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
W tej sytuacji zejdź po schodach do holu - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

W tej sytuacji zejdź po schodach do holu. Skieruj się do kącika z kominkiem (między schodami). Zakoś apteczkę leżącą na pierwszym z brzegu regale po prawej. Następnie zmieszaj lemoniadę z ziemią i tak otrzymanym błotem wysmaruj stopy śpiącego na kanapie goryla. Teraz zaczep go, by go obudzić. Kiedy goryl wykona rundkę, pozostawiając paskudne ślady na posadzce, natychmiast zjawi się gosposia z mopem.

4 - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Zanim udasz się do biura Doktora T, skieruj się jeszcze na koniec holu (w prawo) i wespnij po stojącym przy drzwiach wyjściowych regale (z jego prawej strony) - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Zanim udasz się do biura Doktora T, skieruj się jeszcze na koniec holu (w prawo) i wespnij po stojącym przy drzwiach wyjściowych regale (z jego prawej strony). Zabierz leżącą na górnej półce chusteczkę . Zeskocz z regału (2x) i biegnij po schodach do gabinetu doktora. Porozmawiaj z nim, wypytując o jego zamiary , bycie czarnym charakterem i stosunki z królową brytyjską . Wreszcie przejdź pod ścianę na prawo od schodów i dyskretnie wyjmij ze stojącej przy niej skrzyni obraz goryla . Zejdź po krętych schodach i maszeruj w lewo, w prowadzący na werandę korytarz. Tam zamień obrazy, wieszając w miejsce portretu panny Gristle - portret goryla. Zejdź do holu i poinformuj nadal szorującą posadzkę gosposię o tym, że ktoś spłatał jej psikusa .

5 - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
6 - Rozdział X - W poszukiwaniu wskazówek (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry