Crysis - poradnik do gry

Crysis - poradnik do gry

Crysis - poradnik do gry

Porady, które pomogą w każdym kryzysie. Poradnik do gry "Crysis" zawiera bardzo obszerny opis przejścia wszystkich jedenastu misji, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, zaś przygotowany został z myślą o tych, którzy lubią starannie zaplanować każdy kolejny ruch.

Witaj w poradniku do strzelaniny "Crysis". Tekst ten zawiera w głównej mierze bardzo obszerny opis przejścia wszystkich jedenastu misji, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Opisywana gra oferuje dość nieliniowy charakter rozgrywki. Co prawda na bardziej złożone rozwiązania nie ma co liczyć, ale do każdego z głównych celów prowadzi przeważnie kilka różnych ścieżek. Poradnik w głównej mierze przygotowany został z myślą o tych osobach, które lubią starannie zaplanować każdy kolejny ruch. Jest to szczególnie wskazane na wyższych poziomach trudności, gdyż łatwo można wtedy zginąć. Z pomocą przychodzą na szczęście różnorakie moce posiadanego skafandra, ze szczególnym uwzględnieniem maskowania swojej pozycji, czyli stosowania kamuflażu. Opis koncentruje się przede wszystkim na ostrożniejszym rozwiązywaniu napotykanych problemów, bez konieczności ryzykowania życia głównego bohatera. Druga część poradnika stanowi natomiast zestawienie najciekawszych rodzajów broni oraz wszystkich umiejętności związanych z używaniem skafandra. Zawiera ona również kilka przydatnych porad, z którymi warto zapoznać się jeszcze przed przystąpieniem do zabawy.

Życzę udanej gry!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Crysis - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 120, ilustracje: 511 .

Popularne strony w Crysis - poradnik do gry

Crysis - screen - 2007-07-12 - 85134Crysis - screen - 2007-07-12 - 85133Crysis - screen - 2007-07-12 - 85132Crysis - screen - 2007-07-12 - 85131Crysis - screen - 2007-07-12 - 85130Crysis - screen - 2007-07-12 - 85129Crysis - screen - 2007-07-12 - 85128Crysis - screen - 2007-07-12 - 85127Crysis - screen - 2007-07-12 - 85126