Crysis - poradnik do gry

Crysis - poradnik do gry

Crysis - poradnik do gry

Porady, które pomogą w każdym kryzysie. Poradnik do gry "Crysis" zawiera bardzo obszerny opis przejścia wszystkich jedenastu misji, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, zaś przygotowany został z myślą o tych, którzy lubią starannie zaplanować każdy kolejny ruch.

Witaj w poradniku do strzelaniny "Crysis". Tekst ten zawiera w głównej mierze bardzo obszerny opis przejścia wszystkich jedenastu misji, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Opisywana gra oferuje dość nieliniowy charakter rozgrywki. Co prawda na bardziej złożone rozwiązania nie ma co liczyć, ale do każdego z głównych celów prowadzi przeważnie kilka różnych ścieżek. Poradnik w głównej mierze przygotowany został z myślą o tych osobach, które lubią starannie zaplanować każdy kolejny ruch. Jest to szczególnie wskazane na wyższych poziomach trudności, gdyż łatwo można wtedy zginąć. Z pomocą przychodzą na szczęście różnorakie moce posiadanego skafandra, ze szczególnym uwzględnieniem maskowania swojej pozycji, czyli stosowania kamuflażu. Opis koncentruje się przede wszystkim na ostrożniejszym rozwiązywaniu napotykanych problemów, bez konieczności ryzykowania życia głównego bohatera. Druga część poradnika stanowi natomiast zestawienie najciekawszych rodzajów broni oraz wszystkich umiejętności związanych z używaniem skafandra. Zawiera ona również kilka przydatnych porad, z którymi warto zapoznać się jeszcze przed przystąpieniem do zabawy.

Życzę udanej gry!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Crysis - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 120, ilustracje: 511 .

Popularne strony w Crysis - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (71)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
21.01.2008 20:42
😃
odpowiedz
ManGun
76
Konsul

wreszcie przeszedłem, ale jestem zawiedziony mp :D

04.02.2008 13:52
odpowiedz
dojek
70
Konsul

powiedzcie mi co daje jak sie przy czolgu zastrzeli te zbiorniki z beznyzna co on ma z tylu?

20.02.2008 19:37
👍
odpowiedz
zanonimizowany369543
17
Generał

Poradnik super ! :)

28.02.2008 20:12
odpowiedz
skawak
24
Centurion

Gra niesamowita ;] Super grafa; niesamowita realistycznośc itp. Mnie bardzo wkręciła :) Oby takie produkcje już nastały :P

01.03.2008 00:42
😊
odpowiedz
zanonimizowany537449
1
Junior

Tez mam problem ze zniszczeniem statku obcych niby wszystko jest ok ale nigdzie niewidze jakiego kolwiek dziala czy namierza sie za pomoca lornetki? prosze pomozcie

03.06.2008 18:39
odpowiedz
chyrlok
72
Into the Wild

Mam problem jest w tym statku obcych, i dochodzę do komory gdzie taka brama sie szybko zamyka... nie wiem jak mam tam wejść, próbowałem szybko za ten "kij:P" który sie z niej wysuwa ale sie nie da !

Proszę o szybką pomoc.

04.06.2008 17:57
odpowiedz
chyrlok
72
Into the Wild

upencja...

05.06.2008 19:06
odpowiedz
chyrlok
72
Into the Wild

Tamto pytanie to już przeszłość..

Teraz lecę tym samolotem desantowym i dolatuje do tego momętu jak kopuła lodu zbliza się do mnie z prawej strony... nie moge lećiec dalej ponieważ zności mnie na doł i się rozbijam !

Proszę o pomoc !

11.07.2008 20:55
👍
odpowiedz
Vladarin
2
Junior

To proste na dół cię sciąga wir powietrzy (tornado), by to przejść podleć w góre i leć blisko góry po prawej(blisko!), wtedy tornado niema cię jak ruszyć

16.07.2008 11:24
odpowiedz
zanonimizowany566145
0
Centurion

Fajnie

31.07.2008 13:09
odpowiedz
zanonimizowany569681
1
Junior

Mam problem bo nie wiem jak sie wyważa drzwi na statku. Jak wiecie to napiszcie.

31.07.2008 13:10
👍
odpowiedz
Nornidian
27
Pretorianin

Masieks ---> Bierzesz maximum strength i uderzasz w drzwi za pomocą klawisza T.

31.07.2008 14:52
odpowiedz
zanonimizowany569687
1
Junior

A w ostatniej bitwie na lotniskowcu miałem rozwalic ten ogromniasty statek obcych co się z morza wynurzył i jakiś głos mi ciągle podpowiadał że mam użyc działka PKT a ja nie miałem tego działka i nie wiem skąd je wytrzasnąc

31.07.2008 15:36
odpowiedz
zanonimizowany569681
1
Junior

Dzięki Nornidian.

31.07.2008 16:00
odpowiedz
bezzil
0
Centurion

nom,fajna sprawa :)

27.09.2008 19:24
😒
odpowiedz
zanonimizowany581251
1
Junior

siema jestem nowy potrzebuje pomocy.Doszedlem do jaskini ta misja zaraz po kopalni zabilem jakis niebieskich stworow a nie moge znalesc wyjscia pomozcie

19.11.2008 18:19
😐
odpowiedz
zanonimizowany592790
1
Junior

cześć wam proszę o pomoc nie wiem jak przejść tą pierwszą misje z kosmitami w tej górze

27.01.2009 23:16
odpowiedz
siddrops
5
Junior

na parterze znajduje sie 6 pociskow

11.02.2009 19:01
odpowiedz
pablodart
2
Junior

witam. mam problem z dokonczeniem misji "AWAKENING"
MAM WYCZYŚCIĆ MIEJSCE WOKÓŁ KRUSZARKI OD WROGÓW I TAK TEŻ ZROBIŁEM , ALE NA MAPIE POKAZUJE MI JEDNEGO WROGA ALE ZA ŻADNE SKARBY NIE MOGĘ GO ZNALEŹĆ,WIĘC NIE MOGĘ URATOWAĆ PÓŹNIEZ ZAKŁĄDNKÓW PONIEWAŻ DROGA DO KOPALNI JEST ZAMKNIĘTA,
KTO PORADZI?

04.03.2009 16:36
😍
odpowiedz
raziel88ck
135
Reaver is the Key!

pablodart - na pewno gdzies jest, ja zlokalizowalem go gdy bylem przed drabina gdzie masz wejsc na sama gore

12.03.2009 20:55
😊
odpowiedz
Willidi
1
Junior

Witam
Właśnie, podczas grania w Crysis dotarłem na statek "lotniskowiec". Po skierowaniu na ufoki bomby atomowej, budzę sie w kabinie, na mostku. Oczywiście, cały inicjator tego zdarzenia rozkazuje mi walczyć, ale najpierw muszę wydostać sie z tego pomieszczenia, a niestety nie ma tam nic sensownego do otworzenia, a drzwi są w dziwny sposób lekko odchylone, ale nic nie da sie z nimi zrobić.
Proszę o pomoc jeśli ktoś wie co dalej zrobić.
Z góry dziękuję.

12.03.2009 20:57
odpowiedz
Stinger
129
Generał

trzeba uderzyć w te drzwi karabinem (domyslnie chyba klawisz - "T")

12.03.2009 21:34
😊
odpowiedz
Willidi
1
Junior

Właściwie mam tylko pistolet, a to nic nie daje. Czy ten karabin miałem zabrać ze zbrojowni? Gdy chciałem, wogóle się nie otwierała szafka w której był.
Dziękuję za pomoc.

13.03.2009 10:54
👍
odpowiedz
Stinger
129
Generał

Aaa... zapomnialem - żeby rozwalać drzwi tym sposobem trzeba uruchomić tryb siłowy skafandra

18.03.2009 20:28
😃
odpowiedz
Beniamin666
1
Junior

Cześć mam pytanko jak zniszczyć tego dużego potwora w ostatniej misji????? proszę o odpowiedź na ten e-mail beniamin666666@wp.pl z góry dzięki

07.05.2010 17:10
odpowiedz
valak
14
Legionista

Bardzo dobry poradnik ale moim zdaniem trochę przesadzasz z ukrywaniem się( chyba że grasz na Delta XD).Równie dobrze można wbiec w przeciwników i strzelać do nich,a jeśli pasek życia będzie wynosił 10-30\100 wystarczy wskoczyć w krzaki albo schować się za kamieniem,nawet beczką czy skrzynią,poczekać kilka sekund aż pasek mocy skafandra trochę się podniesie,(jak się walczyło w trybie maximum armour) włączyć kamuflaż i czekać aż życie się zregeneruje.

Crysis jest taką łatwą grą,że 1 misję(nie tylko,ale i nie wszystkie) można przejść zasuwając tylko na maximum speed bez strzelania-tylko zachodzić do wskazanych miejsc(mogłeś napisać że szybciejmożna dotrzeć do celu przez wodę, z L.Shiftem i skacząc jednocześnie).

Ja tam gram nie na szybko żeby tylko przejść grę tylko trochę więcej się bawię-rzucam w koreańców przedmiotami i zabijam ich na różne wymyślne sposoby-rzucam cwaniaczka pod rozwalony samochód i walę w niego (auto)w trybie siły,zrzucam ich ze skarpy,topię czy zbieram w jednym miejscu najlepiej koło łodzi na brzegu(jak już przypłynęła z obstawą) i walę w jeden bok oczywiście w trybie siły co powoduje że kręci się zaje***cie szybko i kosi wszystko czego tylko dotknie- czyli koreańców i czasem mnie XD(jeśli nie zdąże odpowiednio szybko kucnąć,szukam bugów a znam ich całkiem sporo,powiem jak się nimi można fajnie bawić:

Można np. wziąć kawałek dachu,łóżko czy łódkę (nie motorówkę) ,podnieść coś zaje***cie ciężkiego i kucnąć(L.Ctrl) na przedmiocie a zaczniemy ...... LATAĆ XD
Oto link z zajefajnym bugiem:

http://www.youtube.com/watch?v=h5-P2_FV-rw

A oto kilka innych:

http://www.youtube.com/watch?v=tMp-7kHz4NQ

http://www.youtube.com/watch?v=YlZ8y42EBXc&feature=related

31.05.2010 18:38
odpowiedz
likwidator
1
Junior

mam problem w [ Misja 8 – Paradise Lost ] Ochranianie Proroka otóż gdy zabijam ostatniego obcego zawisa on w powietrzu próbowałem już wszystkiego i jedne co mi zostało to zdobycie savea zaraz po zabiciu ostatniego obcego jeżeli ktoś ma możliwość coś takiego mi przesłać to prosze o wysłanie go na adres pawcio244@op.pl

29.08.2010 10:50
odpowiedz
yoshiru
1
Junior

Mam taki problem, nie mogę zabić generała kjonga choć wpakowałem w niego już tyle ołowiu. Nie mogę go zabić ani shotgunem, ani w żaden inny sposób. Czy ta postać jest nieśmiertelna, czy może coś pominąłem. Dodam że mam grę EA Classics Crysis.

11.12.2010 18:24
odpowiedz
Marcin1551
9
Legionista

yoshiru strzel mu w głowę

26.11.2015 11:27
odpowiedz
n0rbji
60
Siedzący Byk

W drugiej misji dotarłem okrężnie do budynku szkoły zabijając tylko kilku żołnierzy. Po cutscence z zakładnikiem rozpoczynam regularną wojnę z wrogiem i mimo zniszczenia czołgów nie pojawia mi się następny cel. Błąd gry spowodowany tym że nie oczyściłem wcześniej terenu przed odnalezieniem zakładnika?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Crysis - screen - 2007-07-12 - 85134Crysis - screen - 2007-07-12 - 85133Crysis - screen - 2007-07-12 - 85132Crysis - screen - 2007-07-12 - 85131Crysis - screen - 2007-07-12 - 85130Crysis - screen - 2007-07-12 - 85129Crysis - screen - 2007-07-12 - 85128Crysis - screen - 2007-07-12 - 85127Crysis - screen - 2007-07-12 - 85126