Clive Barker's Jericho - poradnik do gry

Clive Barker's Jericho - poradnik do gry

Clive Barker's Jericho - poradnik do gry

Przeżyj horror! Poradnik do gry „Clive Barker’s Jericho” zawiera opis przejścia wszystkich sześciu rozdziałów jak również spis bonusów do odblokowania. Dodatkowo można zapoznać się z krótkimi opisami wszystkich członków drużyny, którymi przyjdzie pokierować.

Witaj w nieoficjalnym poradniku do Clive Barker's Jericho. Znajdziesz tutaj opis przejścia wszystkich sześciu rozdziałów jak również spis bonusów, które możesz odblokować (wraz z podanymi wymaganiami). Dodatkowo możesz zapoznać się z krótkimi opisami wszystkich członków drużyny, którymi przyjdzie Ci pokierować, tak byś zawczasu wiedział kto co potrafi. Jericho to liniowa gra więc nie ma żadnych szans, byś się zgubił. Za kilkoma wyjątkami nie napotkasz w grze ślepych zaułków.

Twoim zadaniem w grze jest dotarcie i zgładzenie boskiego tworu - The Firstborn. Podczas gry będziesz cofał się w czasie, by w końcu dotrzeć do niedostępnej dla nikogo rzeczywistości - Pyxis Prima.

Kilka podstawowych rad:

  • Korzystaj z postaci, która najbardziej Ci pasuje, odpowiadają Ci jej umiejętności oraz posiadane wyposażenie. Przełączaj się tylko wtedy, gdy zabraknie Ci amunicji bądź w aktualnym momencie musisz skorzystać z czyjejś mocy;
  • Checkpoint automatycznie zapisuje rozgrywkę oraz odnawia amunicję;
  • Obserwuj całe pole, doglądając czy któryś z towarzyszy nie leży ranny. Przeważnie ojciec Rawlings będzie Cię wyręczał w ich leczeniu lecz może zdarzyć się, że i on sam będzie w potrzebie.

Artur "Arxel" Justyński

Informacje o Clive Barker's Jericho - poradnik do gry

Autor : Artur Arxel Justyński

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 47, ilustracje: 316 .

Popularne strony w Clive Barker's Jericho - poradnik do gry

Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86295Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86294Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86293Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86292Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86291Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86290Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86289Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86288Clive Barker's Jericho - screen - 2007-07-25 - 86287