Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry

Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry

Opis przejścia absolutnego szaleństwa. Poradnik do gry „Kane & Lynch: Dead Men” w całości składa się z bardzo dokładnego opisu ukończenia wszystkich szesnastu rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza.

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Kane & Lynch: Dead Men - Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Kane & Lynch: Dead Men. Tekst ten w całości składa się z bardzo dokładnego opisu ukończenia wszystkich szesnastu rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza. Kane & Lynch: Dead Men jest niestety grą o stosunkowo liniowym charakterze rozgrywki, tak więc wiele czynności należy wykonywać w ustalony przez producentów sposób. Tylko w niektórych miejscach można sobie pozwolić na większą swobodę działania. Dotyczy to w szczególności wydawania swoim podwładnym różnorakich poleceń. Wszystkie te kwestie omówione zostały bezpośrednio w opisach poszczególnych misji kampanii. Jeśli chodzi o samą grę, radziłbym zdecydować się na jeden z wyższych poziomów trudności, gdyż na najniższych ustawieniach zabawa nie sprawia zbyt dużej przyjemności. Gra nie posiada co prawda opcji wykonywania quicksave'ów, lecz checkpointy tworzone są za każdym razem, gdy bada się nowe miejsce, tak więc nie trzeba zazwyczaj daleko wracać.

Życzę udanej gry!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 72, ilustracje: 385 .

Popularne strony w Kane & Lynch: Dead Men - poradnik do gry