Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.6 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Teraz odwiedź pokój, do którego drzwi znajdują się obok miejsca zapisu gry. By do niego wejść, musisz wybić szybę w drzwiach. W środku załączy się krótka animacja. Zaraz po niej podejdź do komputera jedną z postaci i użyj go. Pojawi się kilku przeciwników (#051). Gdy się z nimi uporasz, przeszukaj dokładnie pomieszczenia - powinieneś znaleźć jeden mały klucz oraz przepustkę pozostawioną przez jednego z lekarzy. Wróć na korytarz. Użyj kodu odczytanego z kartki (0108) i otwórz ostatnie drzwi. Za nimi znajdziesz trochę amunicji do shotguna i dwóch średnich przeciwników (#052).

#051 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#051
#052 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#052

Na jednym z końców korytarza w którym się znajdujesz możesz podładować baterie, na drugim zaś jest kilka drzwi prowadzących do różnych pomieszczeń. W pokoju 137 przesuń łóżko - znajdziesz ostatni tutaj mały klucz; pokój 135 jest zamknięty, podobnie jak pokój 133. Wejdź do pokoju 136. Oprócz zwłok i magazynku trafisz tam na okno, przez które możesz wyjść na dach - po prostu zbij szybę (#053). Będąc na dachu, rozwal pudło, by znaleźć trochę amunicji do shotguna. Teraz pokaz niezwykłych możliwości fizycznych Corey'a. Chwyć się za krawędź okna przez które wyszedłeś i przesuwaj się w prawo. Gdy będziesz już z prawej strony krawędzi, pojawi się opcja przeskoczenia na następną (#054), i tak dalej, i tak dalej...

#053 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#053
#054 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#054

Przesuwając się w prawo dotrzesz w końcu nad balkon. Zeskocz nań i przekręć pokrętło, by mogła do Ciebie dołączyć Amy (#055). Możesz wejść do budynku przez okno. W środku czeka nowy, ohydny typ przeciwnika (#056). Na dodatek jest całkiem twardy. Nie wahaj się i zrób dobry użytek z niedawno zebranej amunicji do shotguna. Pomniejsze monstra załatw po prostu kijem.

#055 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#055
#056 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#056
  • Punkt zapisu gry: Patients' room

Przeszukaj dokładnie pokój. Powinieneś znaleźć apteczkę oraz drugą kartę magnetyczną. Przechodząc przez drzwi trafisz do znajomego korytarza. Możesz już otworzyć drzwi zamknięte na dwie karty (#057). Za nimi czeka Cię dłuższa animacja. Skończysz w windzie. By ją uruchomić, musisz poprzestawiać pokrętła w taki sposób, by kolory się ze sobą zgadzały (#058).

#057 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#057
#058 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#058

Kierujesz teraz Svenem i Mei. Z początku zaatakuje Cię kilka mniejszych upiorów. Rozwal je, a następnie wejdź obiema postaciami do przedsionka szpitala i przełącz się na Svena. Zauważ duże pokrętło za szybą. Zbij ją i kręć pokrętłem jak najszybciej, gdyż zjawi się niebezpieczny przeciwnik (#059). Jeśli zamkniesz kratę w odpowiednim czasie, będziesz bezpieczny (przynajmniej chwilowo, heh). Przejdź przez jedyne otwarte drzwi a spotkasz resztę drużyny. Pogadaj z profesorem i zabierz amunicję do shotguna. Możesz w tym momencie zmienić skład swej dwuosobowej drużyny, jednak nie warto tego robić. Jeśli chcesz poprawić nieco swój poziom zdrowia, rozwal automat z napojami i weź napój energetyczny. Odszukaj teraz drzwi z napisem DISPENSARY i przejdź przez nie. W pomieszczeniu będziesz musiał stoczyć walkę z kilkoma przeciwnikami (#060).

#059 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#059
#060 - Opis przejścia cz.6 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#060