Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.9 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Jedyne drzwi w pomieszczeniu zaprowadzą Cię do kanałów. Naprzeciwko zejścia znajduje się skrytka, a w niej trochę pocisków do kuszy (#081). Gdy przesuniesz się kawałeczek dalej kanałem, pojawi się dwóch nowych przeciwników - dość łatwo ich zniszczyć, nie warto nawet marnować amunicji. Kontynuuj wycieczkę kanałami. Nieco dalej, w okolicy drzwi po obu stronach kanału (zablokowane), zaatakuje Cię dwóch mutantów. Drzwi na końcu kanału (#082) prowadzą do pokoju z turbinami.

#081 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#081
#082 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#082

Zanim ruszysz dalej, weź apteczkę. Ta część będzie wymagać trochę refleksu. Jak się z pewnością domyślasz, musisz przedostać się na drugą stronę nie zaczepiając po drodze o skrzydła wirników. Przez pierwszą parę turbin musisz przeprowadzić obie postacie. Na obrazku (#083) pokazałem optymalny moment, by ruszyć do przodu. Gdy jako Corey znajdziesz się między jedną a drugą parą turbin, wespnij się na podwyższenie z lewej strony - znajdziesz tam trochę amunicji do shotguna (#084). Następnie wróć na środek i wejdź tym razem na podwyższenie z prawej strony.

#083 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#083
#084 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#084

Na końcu podwyższenia znajdziesz rurkę, po której możesz się przesunąć na lewo, w okolice wyjścia z pokoju (#085). Jest tam też dźwignia, która opuści drabinę i pozwoli Svenowi dostać się do wyjścia. Oczywiście, najpierw będziesz musiał jako Sven pokonać jeszcze jedną turbinę, ale to nic trudnego - jest dość duży odstęp między skrzydłami wirnika. Kolejne pomieszczenie jest dość ciasne; nic to dla Svena, który może przesuwać kontenery. Dostań się do prawego górnego rogu pomieszczenia i zabierz z szafki narzędzia i granat (#086).

#085 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#085
#086 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#086

Teraz poprzestawiaj kontenery w taki sposób, by obie postaci mogły wyjść z tej ciasnej części pomieszczenia. W pobliżu znajdują się drzwi prowadzące do znajomego korytarza, który wcześniej odwiedziłeś wraz ze Stanem i Shannon. Jest tam skrytka, którą wcześniej ominąłeś, ale prawdopodobnie nadal brakuje Ci jednego klucza. Może go zdobyć Corey, omijając miejsce w którym razi Cię prąd. W tym korytarzu znajdziesz też apteczkę. Gdy już będziesz gotów, wróć i przejdź przez drzwi prowadzące do znajomego "zardzewiałego pokoju" (#087).

  1. Punkt zapisu gry: Amy needs help

Użyj narzędzi na otwartej części panelu, by przywrócić zasilanie w windzie (#088). Skorzystaj z niej.

#087 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#087
#088 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#088

Czas na kolejną walkę z bossem. Ta jest nieco bardziej skomplikowana od poprzedniej, ale zaczyna się dość podobnie: musisz walić w Kenny'ego wszystkim co masz. Całkiem skuteczne są granaty (powinieneś mieć 2). Zapewne zauważysz, że po zadaniu pewnej ilości obrażeń, Kenny musi sobie trochę "odpocząć": musisz wówczas szybko podbiec w jego stronę i odnaleźć znajdujące się w pobliżu zawory (#089). Ich odkręcenie (szybko naciskaj spację) spowoduje opuszczenie...Jakiegoś ciężkiego żelastwa, w każdym razie to go zaboli (#090). Musisz to powtórzyć 3 razy, by wygrać walkę. Jeśli brakuje Ci amunicji lub apteczek - szukaj ich w zniszczonych przez Kenny'ego skrzyniach (swoją drogą, mogą one stanowić osłonę przed jego pociskami).

#089 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#089
#090 - Opis przejścia cz.9 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#090