Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.4 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

By dostać się do kolejnego reflektora, będziesz musiał skorzystać z głośnika. Przesuń go w odpowiednim kierunku. Po chwili zjawią się monstra; nic nadzwyczajnego (#031). Warto zauważyć, że począwszy od teraz możesz używać strzykawy na pozostałościach potworów - nie zapominaj o tym! (Odgłos bijącego serca skutecznie nie pozwala). Skorzystaj z apteczek jeśli tego potrzebujesz i kontynuuj przesuwanie głośnika w stronę reflektora. Gdy już go ustawisz we właściwym miejscu, jako Corey wespnij się na górę i skieruj reflektor na drzwi, a następnie skoncentruj wiązkę światła (#032) i wyjdź na zewnątrz.

#031 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#031
#032 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#032
  1. Punkt zapisu gry: Finally outside

Zabierz magazynek do pistoletu i przejdź przez furtkę. Znajdziesz się w znajomym zaułku. Przejdź przez kolejną furtkę, a załączy się filmik. Znajdziesz się w lesie. Idź do przodu. Po chwili przekroczysz drogę; przygotuj pistolet. W oddali czyha duży przeciwnik (#033) - możesz go zabić zanim do Ciebie dotrze. Spotkasz też dwóch średnich przeciwników (na nich lepszy jest tradycyjny kij). W miejscu w którym znajdował się duży potwór znajdziesz napój energetyczny. Idź dalej jedyną możliwą drogą. Znajdziesz się w kolejnej lokacji. Po animacji z samochodem pojawi się dwóch przeciwników, jeden średni i jeden duży. Rozpraw się z nimi i podążaj dalej ścieżką. Po jakimś czasie znajdziesz piłę łańcuchową (#034); weź ją.

#033 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#033
#034 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#034

Z dobrodziejstw piły możesz skorzystać na pobliskim drzewie (#035, musisz się troszeczkę cofnąć). Otworzy Ci to drogę do samochodu (nie omiń apteczki). Przy wozie znajdziesz shotguna - bardzo się przyda przy eliminacji dwóch dużych przeciwników (#036). Po wszystkim przejdź przez dziurę w murze.

#035 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#035
#036 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#036
  1. Punkt zapisu gry: Corey's car

Podążaj dalej ścieżką. Po krótkiej animacji czeka Cię walka z nowym typem przeciwnika, na szczęście stosunkowo niegroźnym (#037). Idąc dalej dotrzesz na rozdroże. Ścieżka po lewej to ślepy zaułek - nie warto tam iść, chyba, że potrzebujesz naładować piłę, z której musisz skorzystać gdy pójdziesz ścieżką po prawej, która to jest właściwą drogą. Wcześniej czy później usuń z drogi przeszkodę i przejdź przez lukę w murze (#038).

#037 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#037
#038 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#038

Znajdziesz się na dziedzińcu szpitala. Rozwal pudełka stojące pod latarnią, obok jednej z karetek - znajdziesz apteczkę. Jako Corey wdrap się na dach budynku w odpowiednim miejscu (#039), a następnie jeszcze wyżej. Znajdziesz tam krawędź idealnie nadającą się do przejścia w prawo. Chwyć za nią i zrób to. W międzyczasie zaatakują Cię irytujące stwory - nie zwracaj na nie uwagi i próbuj dotrzeć jak najszybciej na prawą stronę budynku. Dopiero tam się z nimi rozpraw (#040).

#039 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#039
#040 - Opis przejścia cz.4 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#040