Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.5 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Zanim wejdziesz do szpitala, musisz pomóc Amy. Zejdź do małego pomieszczenia przez okno i otwórz drzwi - Amy wejdzie do środka (#041). Teraz wespnij się ponownie na dach i wciągnij ją, a następnie przejdź przez okno (#042).

#041 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#041
#042 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#042
  1. Punkt zapisu gry: Looking for Jun

Znajdziesz się na dziedzińcu akademika. Głównymi drzwiami nie wejdziesz, więc miń je i przejdź na drugą stronę dziedzińca. W uliczce znajduje się dźwignia otwierająca bramę (#043) - użyj jej. Za kolejnym fragmentem dziedzińca znajduje się zaułek z bramą. Gdy tam dotrzesz, pojawi się wskaźnik poziomu życia Jun - nie muszę chyba mówić, co się stanie, gdy spadnie do zera, dlatego czym prędzej bierzmy się do roboty. Jako Sven przesuń wielkie pudło blokujące drzwi maksymalnie w prawo, a następnie wdrap się na nie i na daszek (#044). Tamże wybij szybę i wejdź do akademika.

#043 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#043
#044 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#044

Wewnątrz z lady zabierz naboje do pistoletu i idź jedyną możliwą drogą do hallu. Zaatakuje Cię kilka upiorów. Gdy się z nimi rozprawisz, wejdź po schodach na górę. Twoim celem, rzecz jasna, jest skrzydło dziewczyn - drzwi tam prowadzące są zamknięte, lecz można je otworzyć hasłem (#046, FREUD). Podczas gdy Mei będzie odszyfrowywała hasło, pojawi się kilka dodatkowych upiorów - załatw je jako Sven.

#045 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#045
#046 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#046

Na korytarzu podnieś naboje do pistoletu i rusz po schodach w górę. Na jednym z pięter zauważysz drzwi zablokowane przez automat z napojami - niech Sven go przesunie (#047). Przejdź przez te drzwi. Znajdziesz się na kolejnym korytarzu. Skręć od razu w lewo, w kierunku pomieszczenia z kartonami i koszami na śmieci. Tamże znajdziesz ostatnie drzwi. Za nimi czeka Cię walka z dużym potworem, który dopadł Jun (#048). Na koniec oglądnij jej zwłoki.

Uwaga: jak się okazało (w moim przypadku za drugim razem), można uratować Jun, przynajmniej na chwilę. Jeśli dopadniesz potwora wystarczająco szybko, Mei wyleci przez okno. Wówczas dobij potwora, zapisz grę w pokoju 117 i wróć do hallu. Za czymś wyglądającym na stanowisko recepcji znajdziesz komputer. Użyj go, by kierować przez chwilę poczynaniami Jun. Epizod ten sprowadza się w zasadzie do mało ciekawego biegania po piwnicach i regulowania kamery, tym niemniej musiałem o tym wspomnieć. I tak na jedno wychodzi - Jun nie żyje.

#047 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#047
#048 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#048
  1. Punkt zapisu gry: Mourning at the hospital

Wracamy do szpitala. Na początek nie przechodź przez pobliskie drzwi. Przejdź nieco dalej, do pokoju ze świecącym na czerwono telewizorem. Na szafkach znajdziesz mały klucz (#049) do skrytki w pobliżu. Z szafki zabierz amunicję. Podejdź do stolika obok telewizora i jako Amy ułóż układankę (#050). Zawiera ona kod dostępu do drzwi (0108), które minąłeś na drodze do tego pokoju. W międzyczasie zaatakuje Cię kilku małych przeciwników. Kije wystarczą.

#049 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#049
#050 - Opis przejścia cz.5 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#050