Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.12 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Jako że możesz dobrać sobie członków drużyny, wybierz Corey'a i wróć do poprzedniego pomieszczenia po krzyż który jest ukryty w wielkim kominku na wyższej półce. Masz teraz kilka pomieszczeń do odwiedzenia. Zacznij od drzwi pokazanych na obrazku (#111). Prowadzą one do zaplecza szklarni, w której Sven i Amy zostali zaatakowani. Znajdziesz tam mały klucz oraz trochę amunicji. Wróć teraz do głównego pomieszczenia, weź do drużyny Amy i Stana i wejdź po schodkach. Po lewej stronie znajdziesz granat; po prawej są drzwi do otwarcia przez Stana. Pierwsze drzwi z brzegu zaprowadzą Cię do swego rodzaju ciemni, gdzie znajdziesz apteczkę oraz zdjęcie do obejrzenia przez Amy. Wróć na korytarz, zbij szybę w drzwiach naprzeciw i wejdź do kolejnego pokoju. Oprócz cennych dla fabuły uwag, w szafie (#112) znajdziesz drugi krzyż. Pora skorzystać z ostatnich dostępnych z głównego pomieszczenia drzwi.

#111 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#111
#112 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#112
  1. Punkt zapisu gry: In the house's basement

W piwnicy zabierz dwie apteczki (jedna w skrzyni) i granat. Ręce wystające z podestów same się proszą, by włożyć w nie krzyże (#113). W pobliżu znajduje się automat do obsługi haka, dzięki któremu można poprzestawiać podesty. Musisz je ustawić w odpowiednich miejscach. Gdy zajrzysz na fotkę dzieciaka, którą znalazłeś w ciemni, dowiesz się, które to miejsca. Pokazuje je też obrazek (#114). Po ustawieniu podestów możesz ruszyć dalej.

#113 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#113
#114 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#114

Za drzwiami czeka Cię krótka animacja. Po niej przejmiesz kontrolę nad Stanem i Shannon. Rusz tunelem do przodu; niemal od razu trafisz na kilku średnich przeciwników (#115). Kawałek dalej znajdziesz w skrzyni apteczkę i leżące na beczce koło, a jeszcze dalej, również w skrzyni, napój energetyczny. Tak wyposażony rozwal deski blokujące przejście (#116) i idź dalej.

#115 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#115
#116 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#116

W kolejnym korytarzu trafisz tylko na jednego twardego przeciwnika i trochę amunicji do shotguna. Użyj niedawno znalezionego koła na drzwiach (#117) i przejdź przez nie. Jeszcze jeden korytarz. Z prawej strony nie ma nic ciekawego, możesz ją sobie odpuścić; z lewej czeka dwóch średnich przeciwników i apteczka w skrzyni. Użyj dźwigni na ścianie w miejscu skąd wyskoczyły potwory (#118). Otworzy to skrytkę z jeszcze jedną apteczką (coś ich dużo ostatnimi czasy?).

#117 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#117
#118 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#118

Ostatni fragment korytarza kryje zaułek. Rozwal pionową belkę, by odblokować przejście nieco wyżej (#119, uwaga: koniecznie się odsuń, inaczej zostaniesz zmiażdżony - sam się przekonałem :). Wejdź po kamieniach na górę. Trafisz do znajomego pokoju. Załatw znajdujące się tam upiory. W pomieszczeniu nie ma nic ciekawego. Przejdź do zniszczonej łazienki i wejdź do szybu wentylacyjnego (#120).

#119 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#119
#120 - Opis przejścia cz.12 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#120