Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Obscure II - poradnik do gry

Obscure II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.13 | Obscure II poradnik Obscure II

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

  1. Punkt zapisu gry: Toilets in ruins

W zniszczonej toalecie znajdziesz jeszcze jeden napój energetyczny. Wyjdź z kibelka. Przeszklone drzwi po drugiej stronie korytarza prowadzą do pokoju z kilkoma przeciwnikami i ładowarką, nic ponad to. Udaj się dalej korytarzem. Dojdziesz do większego hallu, gdzie zaatakuje Cię kilku słabych przeciwników (#121). W jednej ze skrzyń znajdziesz magazynek do pistoletu. Oprócz tego w pobliżu znajduje się napój energetyczny. Wespnij się na wyższą część pomieszczenia po gruzach (#122) i przejdź w lewo. Na końcu rozwal deski i ponownie zeskocz na dół. Po przejściu przez jedyne otwarte drzwi ponownie spotkasz przyjaciół.

#121 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#121
#122 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#122

Pogadaj z profesorem, a dostaniesz lepszą baterię. Warto też przyłączyć do drużyny Corey'a, by później się nie wracać (ja musiałem). W jednej z zabitych deskami wnęk w budynku znajdziesz mały klucz. Odszukaj furtkę pokazaną na obrazku (#123) i przejdź przez nią. Na dziedzińcu zaatakuje Cię trochę małych pasożytów i jeden gigant. Znajdziesz też napój energetyczny, mały klucz i granat. Rozwal deski i przejdź na drugą część placu (#124).

#123 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#123
#124 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#124

Jeśli połączysz popękaną ścianę budynku ze stojącym obok ciężkim sprzętem do wyburzania (#125), może wyniknąć z tego całkiem ciekawa rzecz :). Zasiądź za sterami dźwigu, rozwal ścianę i przejdź przez dziurę. Trafisz do biblioteki. Czai się tam dwóch twardych przeciwników - warto poświęcić na nich granat. Jako Corey wejdź po schodach, złap się za krawędź i wdrap się wyżej (#126). Nie musisz wciągać swojego towarzysza za sobą.

#125 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#125
#126 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#126

Przejdź w prawo. W pewnym miejscu ponownie będziesz musiał zawisnąć na krawędzi. Zrób to i przesuwaj się w prawo (#127); będziesz musiał przeskoczyć odstęp. Po drugiej stronie podciągnij się i zabierz napój energetyczny oraz nożyce. Wróć do przyjaciół tą samą drogą, którą tu trafiłeś. Jedne z drzwi do budynku są zamknięte na kłódkę (#129). Skorzystaj z nożyc, by je otworzyć i przejdź przez furtkę. Aha, upewnij się, że masz w drużynie Stana.

#127 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#127
#128 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#128

Zabierz z ziemi amunicję. Z ciekawszych rzeczy, w pobliżu jest jeszcze apteczka i granat. Zanim pobawisz się znowu w niszczyciela, musisz zdobyć kulę do wyburzania. W tym celu wejdź do swego rodzaju łódki-windy (#129) i podjedź nią na dach. Zabierz z podłogi mały klucz i przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu z jednej z półek zabierz amunicję. Zanim przejdziesz do następnego pokoju upewnij się, że Twoja postać nie jest bliska śmierci, gdyż zaraz po tym jak przekroczysz próg pokoju, pojawi się dość twardy przeciwnik.

  1. Punkt zapisu gry: A desk perched high

Zeskocz niżej przez dziurę w pokoju z którego wyszedł mutant. W kolejnym pokoju rozpraw się z upiorami (#130), zabierz dynamit (za szkłem) i wysadź popękaną ścianę (pamiętaj o zachowaniu dystansu). Wyjdź przez świeżo wyburzoną dziurę. :)

#129 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#129
#130 - Opis przejścia cz.13 | Obscure II - Obscure II - poradnik do gry
#130