Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Tradycyjnie już będziesz musiał skorzystać np. z budki telefonicznej i wybrać opcję Zadzwoń po taksówkę. Musisz się naturalnie udać do Domu. Po dotarciu na miejsce zaczekaj aż główny bohater odniesie zakupione towary do lodówki (#2). Nie licz też na to, że gra zakończy rozdział. Czeka Cię jeszcze bowiem kilka bardzo ważnych czynności.

1 - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zjeść zupę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zjeść zupę (250 punktów aspiracji)

Stefan powinien zauważyć, iż w kuchni znajduje się pozostawiona przez Elę zupa. Będziesz musiał ją zjeść. W tym celu kliknij na zupie i wybierz akcję Jedz (#1). Zaczekaj aż Stefan przejdzie z zupą do jadalni. Posiłek zostanie niestety przerwany. Pojawi się bowiem kurier z przesyłką (#2). Po jej odebraniu możesz przystąpić do kolejnego zadania lub dokończyć spożywanie zupy. Osobiście radziłbym oczywiście zdecydować się na ten drugi wariant.

2 - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Ustawić drapaczkę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Ustawić drapaczkę (250 punktów aspiracji)

Co ciekawe, w celu zaliczenia tego zadania nie musisz sobie ponownie przerywać posiłku. Wszystko zostanie bowiem zorganizowane w sposób automatyczny. Skieruj się do inwentarza i wybierz otrzymany od Czesławy obiekt, czyli Polimerową drapaczkę. Ustaw go w dowolnym miejscu w domu (#1). Kotek powinien od razu się tym obiektem zainteresować (#2).

3 - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przygotuj sałatkę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przygotuj sałatkę (250 punktów aspiracji)

Czeka Cię teraz drugie podejście do problemu przygotowania sałatki (na maskaradę). Ponownie kliknij więc na lodówce i wybierz akcję Przygotować sałatkę (#1). Zaczekaj aż Stefan wykona tę akcję. Sałatki nie musisz na szczęście pilnować. Zjawi się tu bowiem Julianna żeby ją sobie odebrać (#2). Po chwili cały ten rozdział dobiegnie końca. Tradycyjnie już powinieneś zaspokoić wszystkie potrzeby Stefana. Warto także pobawić się trochę z kotkiem.

4 - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
5 - Rozdział 6 - Tradycja (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry