Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Bardzo często korzystajcie z możliwości zapisu stanu gry - Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Porady ogólne

Bardzo często korzystajcie z możliwości zapisu stanu gry. Zwłaszcza, kiedy zapragniecie podjąć jakiś ryzykowny krok i nie jesteście do końca przekonani, czy to dobre posunięcie i czy na pewno zakończy się sukcesem. Akcja gry bardzo często toczy się w zawrotnym tempie, a na dodatek niezmiernie ciężko przewidzieć, co może czekać za rogiem i w jakim kierunku potoczą się sprawy. Dobrym przykładem może być hazard. Taka możliwość spotka Was często w bunkrach. Powiem, że opłaca się zaryzykować, bo można wygrać, przy niewielkich nakładach finansowych, ciekawe przedmioty lub bronie. Jednak bardzo łatwo stracić cały zapas gotówki. Trzeba, więc stosować zapis gry w korzystnych sytuacjach i odczyt, kiedy pójdzie nie po naszej myśli.

Myślę, że warto pamiętać, że w Fallout Tactics możliwy jest wybór pomiędzy dwoma trybami rozgrywki. Są to: gra w czasie rzeczywistym i gra w systemie turowym. Wybór rodzaju zależy tylko od gracza, od jego umiejętności i upodobań. Przełączanie pomiędzy trybami jest możliwe w trakcie całej gry, więc nie trzeba deklarować się już od początku i później cierpieć z powodu ewentualnego złego wyboru.

Myślę, że naprawdę nie ma potrzeby tłumaczyć jak odbywa się walka w czasie rzeczywistym, ale za to mam kilka uwag na temat trybu turowego.

Możliwe jest planowanie i zapisywanie swoich ruchów w czasie, gdy inny gracz ma swoją turę. Swoje ruchy planujesz w Menu Akcji, zostaną wykonane, gdy przyjdzie kolej danej postaci. Nie ma problemu, aby podglądać akcję nawet podczas nie swojej tury, bo specjalne menu na bieżąco wyświetla dane na temat aktualnego stanu graczy/postaci, oraz kto i kiedy jest następny, a jeśli grasz zespołowo możesz włączyć wspólny widok dla obu drużyn.

W trybie turowym bardzo istotne stają się punkty akcji. Podczas walki turowej punkty akcji są odnawiane na początku nowej tury. W trybie rzeczywistym są one ciągle odnawiane. Postać, która wykorzystała już wszystkie punkty akcji, nie może nic robić. Różne działania pochłaniają pewne liczby punktów. Koszt większości działań zawiera się między 1 a 4 punktami akcji. W trybie gry w czasie rzeczywistym punkty są regenerowane na bieżąco, a postaciom, które mają ich dużo, odnawiają się szybciej.

W trakcie rozgrywki spotkacie postaci, które mniej lub bardziej chętnie zechcą przyłączyć się do drużyny. Zawsze warto skorzystać z takiej okazji i jeśli to możliwe powiększać drużynę o nowych żołnierzy. Przemawia za tym kilka względów, jak choćby to, że większą ilością ludzi będzie łatwiej pokonać przeciwników, każdy nowy członek drużyny to możliwość zebrania większej ilości cennych przedmiotów, broni i amunicji, które oprócz tego, że wykorzystacie w trakcie gry, to na dodatek tym, co zostanie będzie można pohandlować po dotarciu do bunkra. Jednak chyba największą zaletą pozyskiwania nowych żołnierzy jest okazja na zdobycie specjalistów w określonej dziedzinie (np.: jeden żołnierz będzie miał wysoki poziom umiejętności użycia broni snajperskiej, a inny będzie doskonałym lekarzem)

Oddział to sześć osób wliczając Ciebie. Można stworzyć oddział z 30 gotowych rekrutów, bądź przyłączać napotkane postaci. Każdego członka drużyny można kontrolować oddzielnie i wydawać mu indywidualne rozkazy. Ciężko ranna postać nie umiera od razu i istnieje szansa udzielenia jej pomocy i całkowitego wyleczenia. Postaci stworzone dla gry w trybie single można importować do rozgrywek w multiplayerze.

Zawsze dokładnie przeszukujcie wszystkie beczki, szafki, skrzynie, półki, pojemniki, a także zwłoki zabitych przeciwników, gdyż często zaowocuje to odnalezieniem bardzo przydatnych przedmiotów, także takich, które mogą się okazać niezbędne dla ukończenia misji. Jeśli zdarzy się Wam, w trakcie wykonywania misji, stracić jednego z żołnierzy jego ekwipunek wcale nie jest stracony. Należy przeszukać zwłoki tak jak to się robi z wrogami i zabrać wszystko, co zechcemy. Przy okazji wspomnę o otwieraniu zamków. Jest to bardzo pożyteczna umiejętność i warto zadbać, aby nasi żołnierze posiadali jak najlepsze umiejętności włamywania się. Zdobywa się je przez trening i zdobywanie premii punktowych w czasie rozgrywki lub czasami jako specjalny bonus pozwalający na podniesienie poziomu tej umiejętności. Włamywanie się daje dostęp do zamkniętych skrzyń, szafek, itp., w których niekiedy można znaleźć bardzo interesujące rzeczy. Oprócz tego poprzez otwarcie zaryglowanych drzwi zyskujemy dostęp do ciekawych rejonów plansz, które normalnie nie są dostępne.

Informacje o Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Autorzy : Krzysztof Hitman Żołyński, Marcin Levardos Bojko

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 32, ilustracje: 30 .

Popularne strony w Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5751Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5750Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5749Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5748Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5747Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5746Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5745Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5744Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - screen - 2001-06-29 - 5743

02.09.2001 17:07
😒
zanonimizowany1642
1
Junior

Przepraszam!!!!!! ale gdzie jest mapa Canyon City??????

02.09.2001 18:05
222
SW Jedi Fallen Order

jeszcze nie opublikowana, ale będzie

15.01.2002 11:55
odpowiedz
zanonimizowany3281
3
Junior

Jak uzyskać dostem do mapy o nazwie Springfield. Zakończyłem misję w Mardlin i w Bactwie wysyłają mie do nastempnego bunkra, a nie jak wedłuk waszej kolejności do Springfield. Gra po orginalna full instalka, bez zainstalowanych patchy.

16.09.2002 20:19
odpowiedz
zanonimizowany32377
1
Junior

Mam bardzo wazne dla mnie pytanie! Gdzie w Cold Water mozna skompletowac 3 power armoure????? mam tylko dwa od "szefa" i jednego koolesia w elektrowni.. prosze o jak najszybsza odpowiedz... z gory dziekuje!

16.09.2002 20:27
merkav
odpowiedz
merkav
103
Aguś

Bartekqqq --O ile mnie pamiec nie myli trzeba ja zainstalowac z BONUS discu ale glowy nie daje:)
kkka-To jest ta misja gdzie trzeba odzyskac 3 pancerze wspomagane od gangu??

16.09.2002 21:09
odpowiedz
zanonimizowany32377
1
Junior

Tak.. chamy ukradli i nie chce oddac.. tylko nie wiem gdzie jest 3... cala plansze przeszukalem i nic.. pomocy!

16.09.2002 21:19
merkav
odpowiedz
merkav
103
Aguś

Jeden masz szef na koncu drugi taki koles co sobie chodzi po korytazu a trzecie Grrrr..niestety nie wiem:((