Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Tworzenie postaci
Aktualizacja:
W grze mamy możliwość stworzenia tylko jednej postaci. Reszta drużyny zostanie dołączona w trakcie gry. Powinniśmy postarać się stworzyć żołnierza, który będzie maksymalnie wszechstronnie wyszkolony i będzie mógł stawić czoło nawet bardzo mocnym przeciwnikom.
Jest siedem współczynników, które decydują o poziomie umiejętności żołnierza. Mogą one mieć wartość od 1 do 20. Przeciętny człowiek ma współczynnik na poziomie 5. Maksymalna wartość każdego współczynnika dla człowieka to 10.
Siła (SI): siła fizyczna. Siła to najważniejszy współczynnik.
Percepcja (PE): wysoka percepcja potrzebna jest zwłaszcza snajperom. Ta zdolność pozwala na dostrzeganie, słyszenie i wyczuwanie dziwnych rzeczy dziejących się wokół postaci.
Wytrzymałość (WT): fizyczna odporność. Postać obdarzona dużą wytrzymałością może przetrwać w bardzo trudnych warunkach. Ten współczynnik ma decydujący wpływ na punkty wytrzymałości i odporności. Jeśli macie zamiar przeżyć na polu walki trzeba zadbać o wysoki poziom tego współczynnika.
Charyzma (CH): postacie o wysokim poziomie charyzmy są doskonałymi dowódcami i polepszają efekty działania całej drużyny.
Inteligencja (IN): w jej skład wchodzą takie czynniki jak: wiedza, mądrość i umiejętność szybkiego myślenia. Wysoki poziom inteligencji ma wpływ na ilość posiadanych przez postać umiejętności.
Zręczność (ZR): od zręczności zależy ilość punktów akcji posiadanych przed daną postać. Jest to koordynacja ruchów i umiejętność szybkiego poruszania się.
Szczęście (SZ): szczęście to bardzo dziwny współczynnik. Zupełnie inny od pozostałych. Ma on wpływ na to jak będzie sobie radzić postać, ale zdecydują o tym "siły wyższe"
Podstawowe współczynniki postaci i rasa określają współczynniki pochodne. Nie ma możliwości zmieniania ich bezpośrednio. W grze istnieją tak zwane profity, które można zdobyć, co kilka poziomów. Każda postać ma ograniczony wybór profitów, a to, do których z nich uzyska dostęp zależy do takich czynników jak: rasa, poziom, współczynniki i umiejętności. Na koniec zostały jeszcze cechy. Są to unikalne zdolności, które można wybrać w czasie tworzenia postaci. Każda cecha ma dobre i złe strony, przez co wpływa bardzo mocno na postać. Rodzaj dostępnych cech uzależniony jest od rasy postaci.
Mutacje spowodowane wirusem FEV spowodowały powstanie wielu ras.
Oto ich charakterystyki:
Ludzie
Otrzymują profity co trzy poziomy i mają zwiększoną odporność na elektryczność.
Min | Max | |
SI | 1 | 10 |
PE | 1 | 10 |
WT | 1 | 10 |
CH | 1 | 10 |
IN | 1 | 10 |
ZR | 1 | 10 |
SZ | 1 | 10 |
Super mutanci
Mają więcej punktów wytrzymałości i zadają większe obrażenia. Sami są z kolei bardzo odporni na wszelkie obrażenia. Otrzymują profity co cztery poziomy.
| Min | Max |
SI | 5 | 13 |
PE | 1 | 11 |
WT | 4 | 11 |
CH | 1 | 10 |
IN | 1 | 8 |
ZR | 1 | 8 |
SZ | 1 | 10 |
Ghule
Otrzymują profity co cztery poziomy i są bardzo odporni na promieniowanie. Mają też niezłą odporność na elektryczność i trucizny.
Min | Max | |
SI | 1 | 8 |
PE | 4 | 13 |
WT | 1 | 10 |
CH | 1 | 10 |
IN | 2 | 10 |
ZR | 1 | 6 |
SZ | 5 | 12 |
Szpony śmierci
Profity co cztery poziomy, mają więcej punktów wytrzymałości, zadają więcej obrażeń, bardzo odporne na większość ataków. Wszyscy polują na gracza!
Min | Max | |
SI | 6 | 14 |
PE | 4 | 12 |
WT | 1 | 13 |
CH | 1 | 3 |
IN | 1 | 4 |
ZR | 6 | 16 |
SZ | 1 | 10 |
Psy
Profity co dwa poziomy, niewielka odporność na elektryczność.
Min | Max | |
SI | 1 | 7 |
PE | 4 | 14 |
WT | 1 | 6 |
CH | 1 | 5 |
IN | 1 | 3 |
ZR | 1 | 15 |
SZ | 1 | 10 |
Roboty człekokształtne
Nie otrzymują profitów, mniejsze obrażenia od większości ataków, z wyjątkiem elektryczności. Całkowicie odporne na gaz, trucizny i promieniowanie.
Min | Max | |
SI | 7 | 12 |
PE | 7 | 12 |
WT | 7 | 12 |
CH | 1 | 1 |
IN | 1 | 12 |
ZR | 1 | 12 |
SZ | 5 | 5 |
Bractwo Stali jest doskonale zorganizowane. Bardzo łatwo zorientować się kto stoi wysoko w hierarchii, bo wszyscy mają nadane stopnie:
- Cywil
- Kadet
- Starszy kadet
- Giermek
- Starszy giermek
- Młodszy rycerz
- Rycerz
- Starszy rycerz
- Rycerz dowódca
- Młodszy paladyn
- Paladyn
- Paladyn dowódca
- Lord paladyn
- Generał
Skryba i Starszy to stopnie noszone przez członków nie należących do jednostek bojowych.
Podobnie wygląda sprawa reputacji, czyli prestiżu jaki mamy w organizacji:
- Zbawca Pustkowi
- Strażnik Pustkowi
- Tarcza Nadziei
- Obrońca
- Żołnierz
- Zdrajca
- Miecz Rozpaczy
- Bicz Pustkowi
- Diabelski Pomiot
0
- Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Poradnik do gry
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Porady na start
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Bunkry
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Tworzenie postaci
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Sterowanie
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Bramin Wood
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Bunkier Alfa
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Freeport
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Rock Falls
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Bunkier Beta
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Macomb
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Preoria
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Quincy
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Mardin
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Springfield
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Bunkier Gamma
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy St. Louis
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Jefferson
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Kansas City
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Osceolla
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Bunkier Delta
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Junction City
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Great Bend
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Coldwater
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Newton
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Bunkier Epsilon
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Canyon City
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Buena Vista
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Scott City
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Góra Cheyenne
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Mapy Krypta Zero
- Fallout Tactics Brotherhood of Steel: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany3281 Junior
Jak uzyskać dostem do mapy o nazwie Springfield. Zakończyłem misję w Mardlin i w Bactwie wysyłają mie do nastempnego bunkra, a nie jak wedłuk waszej kolejności do Springfield. Gra po orginalna full instalka, bez zainstalowanych patchy.
zanonimizowany32377 Junior
Mam bardzo wazne dla mnie pytanie! Gdzie w Cold Water mozna skompletowac 3 power armoure????? mam tylko dwa od "szefa" i jednego koolesia w elektrowni.. prosze o jak najszybsza odpowiedz... z gory dziekuje!
merkav Senator

Bartekqqq --O ile mnie pamiec nie myli trzeba ja zainstalowac z BONUS discu ale glowy nie daje:)
kkka-To jest ta misja gdzie trzeba odzyskac 3 pancerze wspomagane od gangu??
zanonimizowany32377 Junior
Tak.. chamy ukradli i nie chce oddac.. tylko nie wiem gdzie jest 3... cala plansze przeszukalem i nic.. pomocy!
merkav Senator

Jeden masz szef na koncu drugi taki koles co sobie chodzi po korytazu a trzecie Grrrr..niestety nie wiem:((
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.