Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - Powstanie Angmaru | Kampania Angmaru poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 1 - Powstanie Angmaru

"Po zaginięciu pierścienia i śmierci Isildura Śródziemie cieszyło się tysiącletnim okresem pokoju. Jednak Sauron nie zginął, lecz wygnany został jedynie pośród cienie. Z czasem zło ponownie podniosło głowę... Arnor: Północne Królestwo ludzi, rządzone przez dziedziców Isildura. To kraina namiętności i obietnic, która ucierpiała przez niezdolność ludzi do odłożenia na bok dzielących ich różnic. W końcu wewnętrzne spory osłabiły Dunedainów i spowodowały podział kraju na trzy obszary: Rhudaur, najmniejsze i najsłabsze z królestw Dunedainów... Cardolan, stojące na straży prastarych kurhanów oraz Arthedain, najpotężniejsze z Północnych Królestw, wciąż rządzone przez dziedziców Isildura ze stolicy w Fornoście. Podczas panowania ósmego króla Arthedainu zło zaczęło się szerzyć w Angmarze - wynaturzonej, lodowej krainie na północ od Moczarów Etten, która była ojczyzną Czarnych Numenorejczyków. Pojawił się pośród nich czarownik o wielkiej mocy, znany jedynie jako Czarnoksiężnik... Przywdział swą koronę w jednym tylko celu: zniszczenia Dunedainów oraz ich królestwa w Arnorze...

Zanim będzie można dokonać inwazji na Arnor, Czarnoksiężnik potrzebuje symbolu, który zjednoczy dumnych i hardych mieszkańców Angmaru. Legendy mówią, że w dawnych wiekach wznosiła się w Carn Dum wielka foteca prastarego mroku, a jej ruiny spoczywają w ciszy i ciemności gór. Odbudowanie tego bastionu zapewni panowanie Żelaznej Korony nad Czarnymi Numenorejczykami i plemionami północnych trolli..."

Cele misji - Misja 1 - Powstanie Angmaru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Cele misji:

 

1) Czarnoksiężnik nie może zginąć.

2) Pomóż tajemniczemu, wojowniczemu trollowi pokonać napastników.

3) Sprowadź Rogasha na płaskowyż śnieżnych trolli.

4) Zabij Czarnych Numenorejczyków, którzy stoją na straży płaskowyżu śnieżnych trolli.

5) Znajdź i oczyść trzy miejsca na fortece.

6) Czarnoksiężnik musi osiągnąć poziom 3.

7) Morgomir musi osiągnąć poziom 3.

8) Rogash musi osiągnąć poziom 4.

Twoim pierwszym zadaniem w kampanii Angmaru jest przejęcie kontroli nad zwaśnionymi plemnionami trolli zamieszkujących te tereny oraz podporządkowanie sobie Czarnych Numenorejczyków. Rozpoczynasz kontrolując Króla Nazguli oraz Morgomira. W pobliżu ujrzycie olbrzymiego, zakutego w zbroję trolla walczącego z Numenorejczykami. Będzie świetnym sprzymierzeńcem, więc skieruj swych bohaterów do walki u boku trolla. Po krótkiej i zwycięskiej walce dowiesz się, że olbrzym nazywa się Rogash i chce zjednoczyć zwaśnione plemiona trolli w celu grabienia pobliskich wiosek ludzi. Gdy przejmiesz nad nim kontrolę, udaj się dalej drogą do miejsca gdzie walczą ze sobą dwa plemiona trolli. Na rozkaz Rogasha przestaną walczyć i podporządkują się twojej woli. Teraz dysponujesz już przyzwoitą siłą. Kolejnym etapem jest wybicie strażników z pobliskiego wzgórza, co nie będzie stanowić problemu. Dopiero po tej walce rozpoczyna się właściwa misja. Na mapie rozrzucone są trzy miejsca nadające się do budowy fortec - trzeba będzie do nich dotrzeć, zająć je i utrzymać. Najwygodniejsza kolejność ich zajmowania została zaznaczona na mapce. Punkt numer 3 pozwoli na szybsze skierowanie wojsk do walki z kontrofensywą przeciwnika.

Kolejność zdobywania terenów. - Misja 1 - Powstanie Angmaru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Kolejność zdobywania terenów.
Zniewolonie trolle chętnie się do Ciebie przyłączą. - Misja 1 - Powstanie Angmaru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Zniewolonie trolle chętnie się do Ciebie przyłączą.

 

Po drodze napotykać będziesz miejsca, w których trolle pilnowane przez Numenorejczyków są zmuszane do pracy. Ich uwolnienie wzmocni twoje oddziały kolejnymi trollami, a dodatkowo skrzynie z kosztownościami powiększą zasoby złota. Na drodze między punktem 1. a 2. natkniesz się na Legowisko trolli i wilków, zajmij je i wzmocnij swoje oddziały dodatkowymi jednostkami. Legowisko smoka lepiej omijaj z daleka, nie ma sensu tracić jednostek na walkę z nim, wrócisz do niego z większymi siłami. Po zajęciu któregoś z punktów docelowych staraj się od razu ufortyfikować fortecę, podczas ataku wroga dodatkowa obrona zawsze się przyda. W punkcie 2. znajduje się Kuźnia ciemnego żelaza umożliwiająca dozbrajanie jednostek, dzięki czemu twoja przewaga nad wrogiem wzrośnie. Po zajęciu ostatniego punktu (3.) zacznie się kontrofensywa. Przeciwnik dysponuje dość sporą siłą, więc do tego momentu powinnienneś mieć wykorzystane zasoby na produkcję dodatkowych wojsk oraz wzmacnianie obrony fortec. Przeciwnik będzie kierował się w dwóch kierunkach, dlatego zawsze warto mieć dodatkowe siły rozstawione w różnych miejscach mapy. W tym przypadku wystarczy mieć kilka oddziałów w pobliżu każdej z fortec. Pamiętaj, aby nigdy nie zostawiać fortec bez straży! Podczas walki używaj umiejętności swoich bohaterów. Po wygranej walce Numenorejczycy podporządkują się Królowi Nazguli. Zadanie wykonane.

Numenorejczycy zostali podporządkowani woli Czarnoksiężnika. - Misja 1 - Powstanie Angmaru | Kampania Angmaru - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Numenorejczycy zostali podporządkowani woli Czarnoksiężnika.