Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Frater - poradnik do gry

Frater - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Piaskowe Miasto | Lokacje Frater poradnik Frater

Piaskowe Miasto

Questy - Wieża Proroków, Ekspedycja sir Richarda

Przy wyjściu znajduje się jaskinia (1) prowadząca do Piaskowego Miasta, jednak nim przez nią przejdziemy, będziemy musieli odnaleźć tajemnicze kręgi - Piaskowe Miasto | Lokacje Frater - Frater - poradnik do gry

Przy wyjściu znajduje się jaskinia (1) prowadząca do Piaskowego Miasta, jednak nim przez nią przejdziemy, będziemy musieli odnaleźć tajemnicze kręgi. W tym celu kierujmy się na północ (2) tak długo, dopóki nie odnotujemy obecności mostu po lewej stronie (3) . Przejdźmy przez niego, nieopodal powinny znajdować się zrujnowane schody (4) prowadzące do jednego z kręgów (5) . Czeka nas ciężka przeprawa, miejmy więc w gotowości demona. Aby krąg przestał wyzwalać moc, należy zniszczyć wszystkiego jego elementy. W pobliżu jest jeszcze jeden most (6) zawieszony nad kanionem. Prowadzi on do drugiego kręgu (7) . Opór wroga jest tu odrobinę mniejszy. Zróbmy to, co do nas należy i zawróćmy na południe do miejsca, w którym znajdował się pierwszy krąg (5) . Rozejrzyjmy się, na południowym krańcu wzniesienia powinien być jeszcze jeden most (6) . Zaraz za nim jest ostatni krąg (7) . Teraz już możemy wrócić do miejsca oznaczonego punktem (1) . Jeżeli jednak ktoś zechciałby zwiedzić dotychczas niezbadane obszary, niech wybierze się na zachód (8) . Jaskinia prowadząca do Piaskowego Miasta jest wąska i bardzo długa. Przeciwnicy to przede wszystkim nietoperze oraz Stragesy. Kiedy tylko wydostaniemy się ze skąpanej w mroku jamy (9) , zaatakują nas hieny. Z jednej z nich powinien wypaść unikalny hełm. Piaskowe Miasto znajduje się 2-3 minuty drogi (10) od wyjścia z jaskini. Niestety, to nie koniec naszych problemów. Dopóki nie zniszczymy jeszcze jednego kręgu mocy (12) , zapory śmierci nie znikną. W pierwszej kolejności musimy udać się do pobliskiej groty (11) . Zamiast wykazywać się po raz enty umiejętnościami walki, przyjdzie nam ominąć kilka pułapek i...

Cel poboczny - roznieść w pył ostatni z kręgów.

Pamiętacie jak wspominałem o zaciemnionym terenie na zachodzie? Tak czy inaczej, teraz musimy się tam udać. Jak słusznie zauważyliście, zapora śmierci zniknęła (8a) . Droga do serca Piaskowego Miasta stoi przed nami otworem. Mimo wszystko zalecam trochę połazić po jego obrzeżach (13a, 13b, 13c) i wymordować niedobitków. Na murach znajdziemy Stragesów, nie są to zbyt wymagający przeciwnicy, a złoto zawsze się przyda. Naszym ostatnim zadaniem jest udanie się do siedziby Scopulusa (14) .

Cel poboczny - uśmiercić Scopulusa.

Jedno przywołanie demona = poważne obrażenia zadane Scopulusowi. Powinniśmy się z nim rozprawić dość szybko. Jako pomocnika radzę wybrać Golema - weźmie na siebie część uderzeń giganta. Po bitwie zwróćmy uwagę na posążki kobry rozmieszczone wokół murów. Musimy je wszystkie zniszczyć. Włączy się cut-scenka, po czym dokładnie przyjrzyjmy się miejscu (14a) , które wskaże (znajduje się ono naprzeciw wejścia na forum) i udajmy się tam. Pustynne podziemia staną przed nami otworem (15) .

1 - Piaskowe Miasto | Lokacje Frater - Frater - poradnik do gry

Przeciwnicy:

  1. Dentifer Incantator - odpowiednik Wreda Incantatora, atakuje na dystans, jest odrobinę twardszy;
  2. Dentifer Mitter - rzuca dziwnymi przedmiotami, które mocno ranią trafionego; stosunkowo wolny;
  3. Dentifer Magnus - większy i silniejszy od poprzedników, obdarzony został wrodzoną wytrzymałością na ataki fizyczne;
  4. Latro - bestia poruszająca się na dwóch nogach, umiarkowanie groźna;
  5. Strages Sanar - potrafi wskrzeszać zabitych Stragesów, odporny na czary eteryczne;
  6. Scopulus - tytan strzegący posążków kobry, wytrzymały na czary eteryczne, niewrażliwy na to samo co inni bossowie.

Pomocne uwagi:

  1. niektóre przedmioty mają w sobie specjalną właściwość, która sprawia, że demon jest w stanie nam pomagać trochę dłużej;
  2. hieny najczęściej rzucają się na nas z zaskoczenia, ponieważ ukrywają się w krzakach;
  3. oszczędzaj napoje lecznicze oraz many - jako że użycie jednej oznacza regenerację całej energii, rób to tylko w krytycznych sytuacjach;
  4. demon to potężna broń, korzystaj z niej, kiedy tylko możesz;
  5. dokładnie sprawdzaj każdy budynek.