Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Frater - poradnik do gry

Frater - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pustynne podziemia | Lokacje Frater poradnik Frater

Pustynne podziemia

Questy - Wieża Proroków, Ekspedycja sir Richarda

Od samego początku należy wędrować w kierunku zachodnim (1) aż pojawi się komunikat, że dotarliśmy na nowy obszar (2) - Pustynne podziemia | Lokacje Frater - Frater - poradnik do gry

Od samego początku należy wędrować w kierunku zachodnim (1) aż pojawi się komunikat, że dotarliśmy na nowy obszar (2) . Cała lokacja wypełniona jest rozmaitymi pułapkami. Opór wroga z reguły jest umiarkowany. Niewielka brama to punkt charakterystyczny, oznaczający (3) , że od tego momentu musimy iść na północ (4) . Chwilę później zejdziemy po schodach (5) , zmagając się w międzyczasie z kilkoma wrogami, a następnie skręcimy w lewo (6) . Przeprawimy się przez most (ponownie zwracam uwagę na zasadzki!) (7) . Obszar oznaczony numerkiem (8a) oraz (8b) jest dobrze chroniony, więc nawet się nie zastanawiajmy, tylko w razie potrzeby (a taka na pewno zajdzie) przywołajmy Crematora. Niedługo powinniśmy dotrzeć do dużego, okrągłego pomieszczenia (9) , w którym przebywa Verber.

Cel poboczny - zgładzić Verbera.

Możemy sobie nieco ułatwić zadanie, jeżeli zniszczymy wszystkie posążki kobry, a następnie przebiegniemy przez unoszący się nad centralnym punktem dym. Z ziemi zaczną wyłaniać się magiczne pociski, które zabiją okoliczne kreatury. Kiedy wyślemy Verbera z powrotem do piekielnych czeluści, magiczna bariera otworzy się (10) . Mam dla Was dobrą wiadomość, tuż za nią spotkamy członka ekspedycji sir Richarda, (11) który doniesie nam, że wszyscy poza nim zostali uwięzieni na końcu tunelu. Ruszajmy więc im na ratunek w kierunku południowo-wschodnim. (12) W dwóch newralgicznych miejscach (13a, 13b) spotkamy liczebny komitet powitalny. Mnie udało się nawet zdobyć (z uśmierconych wrogów) unikalny sztucer (Winchester) z niezłymi bonusami. Piekielne Ognie - tak brzmi nazwa kolejnego klimatycznego a zarazem niebezpiecznego obszaru (14) . Nieopodal wybudowano most (15) , postarajmy się przejść przez niego bardzo szybko (powód - pożoga). Znajdziemy się na Eteroidalnych Polach (16) . Poruszając się cały czas na zachód, w ciągu kilku minut dotrzemy do Wieży Proroków (17) . Jednakże najpierw mamy do wykonania quest - Ekspedycję sir Richarda.

Cel poboczny - odnaleźć ekspedycję sir Richarda.

Udajmy się w tym celu szlakiem nad urwistym potokiem (18) . Największe problemy mogą nam sprawić Strages Magnusy. Wkrótce dotrzemy do zapór śmierci (19) , musimy je wyłączyć, dlatego też zniszczmy posążki. W monumentalnej sali (20) ukrywa się sir Richard i jego towarzysze. Możemy wracać do numerku (17).

1 - Pustynne podziemia | Lokacje Frater - Frater - poradnik do gry

Przeciwnicy:

  1. Strages Incantator - jednostka wytrzymała na czary lodowe; atakowana ucieka i stara się nas osłabiać z dystansu;
  2. Strages Magnus - bardzo trudny przeciwnik, walczy w zwarciu, cechuje go ogromna wytrzymałość na ciosy;
  3. Magnus telum vespertilio - połączenie najtwardszego z nietoperzy (Magnusa) z telum, który potrafi miotać pociskami;
  4. Strages Mitter - rzuca ogromnymi kamieniami, które zadają spore rany;
  5. Verber - gigantyczna bestia nieco przypominająca Diablo z gry o tym samym tytule ;), doskonale włada ogniem, ale potrafi także przyłożyć ogromną łapą;
  6. Strages Velox - wojownik, nosi ciężką zbroję.

Pomocne uwagi:

  1. w podziemiach jest mnóstwo starożytnych waz, nierzadko kryją one cenną zdobycz;
  2. Strages Magnus to piekielnie trudny przeciwnik, jedno przywołanie demona nie gwarantuje pokonania go!
  3. uważaj na liczne pułapki.