Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry

The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10. Sępi Kanion | The Fall Last Days of Gaia poradnik The Fall: Last Days of Gaia

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

LEGENDA - 10. Sępi Kanion | The Fall Last Days of Gaia - The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry

LEGENDA:

1 - Obóz gangu Bensona

2 - Obóz gangu Howarda

3 - Wieżyczki

 

Zaraz po przybyciu na miejsce zostaniecie poinformowani, że na północy znajduje się baza wojskowa broniona przez system automatycznych wieżyczek strzelniczych (3), w związku z czym bezpiecznie poruszać się można mniej więcej do połowy obszaru. Dobrze zastosować się do tych wskazówek, jeżeli nie chcecie w ekspresowym tempie przenieść się na tamten świat.

10.1 Braterska wojna

Zlecający misję: Howard bądź Benson (w zależności od tego, do kogo udacie się najpierw). Obóz Bensona (1) położony jest po zachodniej stronie kanionu, obóz jego brata (2) - na wschodzie.

Zadanie: Zlikwidować gang Bensona bądź Howarda (w zależności od tego, do kogo udacie się najpierw).

Opis: Zadanie to można wykonać na dwa sposoby. Wszystko zależy od tego, z którym z braci porozmawiacie najpierw. Ostateczny obrót spraw zawsze będzie taki sam.

Jeden z braci w zamian za zdradzenie tajemnicy przedostania się do bazy, zażąda zlikwidowania swojego rywala. Udajemy się do przeciwnego obozu (1 bądź 2) i rozprawiamy się z wszystkimi zastanymi tam ludźmi.

PD: 250

Ostateczne rozwiązanie braterskiej wojny. - 10. Sępi Kanion | The Fall Last Days of Gaia - The Fall: Last Days of Gaia - poradnik do gry
Ostateczne rozwiązanie braterskiej wojny.

10.2 Braterska wojna

Zlecający misję: Howard bądź Benson (w zależności od tego, do kogo udacie się najpierw). Obóz Bensona (1) położony jest po zachodniej stronie kanionu, obóz jego brata (2) - na wschodzie.

Zadanie: Zlikwidować gang Bensona bądź Howarda (w zależności od tego, do kogo udacie się najpierw).

Opis: Kiedy już rozprawicie się z jednym z braci dobrze jest odpocząć i wyposażyć drużynę w silną broń. Szykuje się bowiem dość ciężka walka.

Po poinformowaniu brata o klęsce jego przeciwnika, poznacie co prawda tajemnicę bezpiecznego przemknięcia między wieżyczkami, ale jednocześnie zostaniecie zdradzeni i otoczeni. Pokonajcie wszystkich przeciwników i pokażcie, że nie powinni z wami zadzierać.

PD: 400

10.3 Wieżyczki

Zlecający misję: Howard bądź Benson (w zależności od tego, w jaki sposób uporacie się <br>z zadaniami 10.1 i 10.2).

Zadanie: Przemknąć między wieżyczkami.

Opis: Poznaliście już sposób ominięcia wieżyczek strzelniczych. Wiecie, że tylne nie działają, <br>a sprawne są tylko przednie. Do ich oprogramowania wkradł się jednak błąd i co noc, pomiędzy godziną 3:00 i 4:00, obie są wyłączone. To jest właśnie wasza szansa.

Podjedźcie samochodem do połowy drogi na północ i wysiądźcie. Teraz czas na odpoczynek. Dobierzcie jego długość tak, żeby być gotowym do drogi około 2:40. Zajmijcie miejsca <br>w pojeździe i czekajcie, aż wybije godzina 3:00. Teraz ruszcie szybko przed siebie, aż dojedziecie do blokady. Dalej idźcie na piechotę. Kiedy przekroczycie szlaban i stróżówkę, będziecie bezpieczni.

Uwaga: Przed wejściem do bazy upewnijcie się, że posiadacie w drużynie specjalistę-włamywacza wyposażonego w wytrychy.

PD: 500