Hitman Blood Money: Death of a Showman
Aktualizacja:
1 - Death of a Showman

Pierwszy poziom gry jest de facto rozbudowanym tutorialem, w którym prowadzony jesteś za rękę przez poznawanie kolejnych tajników swego fachu. Twoim celem jest niejaki Swing King, właściciel zamkniętego wesołego miasteczka, którego niedbalstwo dopuściło swego czasu to tragicznego wypadku. Masz przy tym upewnić się, że ostatnią rzeczą jaką zobaczy twój cel będzie zdjęcie jednej z ofiar tragedii, syna zleceniodawcy.
![]() | ![]() |
Wejdź na górę i podejdź do bramy wejściowej - ujrzysz cut-scenkę, w której 47 rozprawi się ze strażnikiem. Przejdź przez drzwi po lewej. Rzuć monetę w stronę widocznej po prawej tarczy, by odwrócić uwagę strażników, po czym przekradnij się do teatrzyku po drugiej stronie. Wejdź do środka i z ukrycia zabij zajętego jeńcem strażnika. Wejdź na górę po czerwonej kracie po prawej stronie i przeskocz na balkon.
![]() | ![]() |
Przy skrzyni leży shotgun, weź go jeśli chcesz. Zabij dwóch strażników w następnym pomieszczeniu, po czym schowaj ich ciała w skrzyniach. Wejdź do szafy - gdy zjawi się chemik, zakradnij się i wyeliminuj go żyłką. Weź kartę kodową, którą upuścił, oraz przebierz się w jego ciuchy.
![]() | ![]() |
Użyj karty, by otworzyć drzwi do atrium. Wejdź do pierwszego pomieszczenia po lewej i włóż pistolet do skrzynki, po czym podnieś ją. Podejdź do strażnika, by cię przeszukał - gdy to zrobi, wejdź do pomieszczenia którego pilnuje i zamknij za sobą drzwi. Zeskocz na windę i użyj żyłki na strażniku poniżej. Zejdź na niższy poziom. Wyłącz zasilanie korzystając ze skrzynki po prawej.
![]() | ![]() |
Przekradnij się przez duże pomieszczenie - najpierw idź prosto, a gdy dojdziesz do końca, skręć w prawo. Wejdź do toalety. Zakradnij się za sikającego gangstera i chwyć go, by następnie użyć w roli żywej tarczy w trakcie strzelaniny w następnym pokoju. Wejdź po drabinie na górę i podnieś walizkę ze snajperką. Wyjmij ją ze środka i stań przy oknie. Masz do zdjęcia trzech strażników: jeden stoi na dachu budynku naprzeciwko, drugi na kole młyńskim, a trzeci patroluje alejkę na dole. Gdy ich się pozbędziesz, wyjdź na zewnątrz i zejdź na dół korzystając z rury.
![]() | Strażnik na diabelskim młynie. |
![]() | Strażnik na dachu. |
![]() | Strażnik w alejce. |
Przejdź do pomieszczenia biurowego, idąc wzdłuż budynku. Weź strzykawkę z trucizną i wejdź po schodach na górę. Gdy strażnik skończy gadać z sekretarką i podejdzie do okna, zakradnij się za jego plecami i wypchnij go. Wejdź do biura sekretarki i użyj strzykawki na napoju na jej biurku, po czy wejdź do szafy i poczekaj aż napije się ona trucizny.
![]() | ![]() |
Wejdź do biura Swing Kinga, a nastąpi cut-scenka. Zabij nieszczęśnika, po czym wyjdź przez okno. Weź minę oraz detonator ze skrzyni, po czym przejdź wzdłuż balkonu do następnego pomieszczenia. Umieść minę na urządzeniu przed tobą. Odpal ją używając detonatora. Jeśli ktoś przeżył, rozpraw się z nim ręcznie, po czym skorzystaj z drzwi wyjściowych.

0
- Hitman: Krwawa Forsa - poradnik do gry
- Hitman: Krwawa Forsa - poradnik do gry
- Hitman Blood Money: Solucja
- Hitman Blood Money: Death of a Showman
- Hitman Blood Money: A Vintage Year
- Hitman Blood Money: Curtains Down
- Hitman Blood Money: Flatline
- Hitman Blood Money: A New Life
- Hitman Blood Money: The Murder of Crows
- Hitman Blood Money: You Better Watch Out
- Hitman Blood Money: Death of the Mississippi
- Hitman Blood Money: Till Death Do Us Part
- Hitman Blood Money: The House of Cards
- Hitman Blood Money: Dance with the Devil
- Hitman Blood Money: Amendment XXV
- Hitman Blood Money: Finał - Requiem
- Hitman Blood Money: Solucja
- Hitman: Krwawa Forsa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tidzei Legionista
---> tomaszek8917
Możesz uciekać w dowolnym stroju, ale wtedy w statystyce misji będziesz miał odnotowane "stracone ubranka" ;)
D'P'G Pretorianin
A kazde ubranko to 5000$, hitman w byle lumpach nie chodzi :)
zanonimizowany394457 Chorąży
dj jaco17 .
Musisz zadzwonić komórką z pokoju 803 a wtedy on pujdzie na zaplPo telefonie musisz szybko biec do kasyna cały czas na przud na klatke schodową. Tam poczekaj na pół piętrze na araba i wiadomo co z nim zrobić. Escape.Wczoraj przeszedłem te gre
zanonimizowany503654 Junior
do hitmana nie jest potrzebny poradnik tylko spryt i niewidzialnosc
zanonimizowany527659 Junior
w ostatniej misji Requiem naciskajcie cały czas W a 47 wstanie i bedziecie grali dalej
zanonimizowany338606 Konsul
poradnik jest napisany praktycznie śmiało można z niego korzystać
zanonimizowany312345 Chorąży
prrzeszedłem misje domek z kart, ale chcę jeszcze raz ponieważ przy tym mohamecie zrobiłem rozróbę bo nie moglem wziasc tego glupiego telefonu na 8 pietrze wlaczylem alam potem probowalem dostac sie do pokoju nr 803 ale pisalo mi ze mam zla karte magnetyczna mialem na sobie stroj jednego z celow
zanonimizowany731251 Konsul
Mam problem w misji - The House of Cards - jak się kurcze dostać na 8 piętro?
Why So Serious? Pretorianin
Co ten poradnik robi na głównej w 2019?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













