Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Gry z serii Worms zna chyba każdy miłośnik gier komputerowych - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Gry z serii Worms zna chyba każdy miłośnik gier komputerowych. Pewnie wielu z was przyzwyczaiło się na tyle do 2D, że z daleka omijacie robaki w trzech wymiarach. Do takich osób zaliczałem się również ja. Bardzo sceptycznie podchodziłem do nowej wersji Wormsów, ale muszę przyznać, że 4 odsłona miło mnie zaskoczyła. Jeśli powstaną nowe części, a twórcy będą udoskonalać to, co już jest, to być może kiedyś doczekamy się takich fajerwerków jakie niegdyś oferowały bezwzględne dżdżownice, a teraz przechodząc do sedna...

Poradnik ten zawiera omówienie poszczególnych trybów gry, szeroki opis i zastosowanie broni, porady odnoszące się do sterowania; opis, szczegółowe plany i taktyki do wszystkich misji i wiele więcej.

Życzę miłej zabawy i czytania!

1 - Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Informacje o Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Autor : Łukasz Crash Kendryna

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 36, ilustracje: 157 .

Popularne strony w Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry

Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-06-24 - 49651Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-06-24 - 49650Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-06-24 - 49649Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-06-24 - 49648Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-06-24 - 49647Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-06-24 - 49646Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-05-30 - 47257Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-05-30 - 47256Worms 4: Totalna Rozwałka - screen - 2005-05-30 - 47255

Komentarze Czytelników (70)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
15.03.2008 18:49
😱
odpowiedz
zanonimizowany540050
1
Legionista

ja tej oni mówią hot foot bo mją po angielsku?! PHI!!! Ja to mam po polsku. Niezła historia. Jak poszedłem do empika i kupiłem OSTATNIĄ WORMS 4 JAKĄ MIELI...nieźle prawda? no i teraz koszę misje. Najśmieśniejsze jest jak tee robaki gadają w filmikach...nie wiem jak w angielskiej wersji ale w polskiej jest tak że robale gadają mimimlimimimi mimi! mimiemi... itp. a pojawiają sie napisy pod nimi. To jest dobre!!! nie pamiętam ale chyba jestem akurat w 10 albo w 11 lvlu... gdzie w dziesiątym jest jajko?? bo nie wiem...........

15.03.2008 19:48
😊
odpowiedz
kiełbatron
3
Junior

za profesorem w dół zobaczysz z tyłu planszy wejście idź tam i masz jajko
p.s.ja miałem(ale mi się zgubiło) po polsku na pc, a teraz mam po angielsku na ps2

16.03.2008 09:45
👍
odpowiedz
zanonimizowany540050
1
Legionista

dzięki bo ja właśnie przeszedłem tą misję i jestem w 11(super był filmik jak wylądowali na Dzikim Zachodzie)

16.03.2008 09:46
😉
odpowiedz
zanonimizowany540050
1
Legionista

a właściwie co to jest hot foot po polsku(broń?) gorąca stopa?! heheh

16.03.2008 11:25
👍
odpowiedz
kiełbatron
3
Junior

coś z minami nie wiem sprubuję ci powiedzieć po wormsku mimiimiimmi mi mi mii miiiiiiii.

16.03.2008 16:06
odpowiedz
kiełbatron
3
Junior

co trzeba zrobić żeby zdobyć the kitchen sink

20.03.2008 11:14
😜
odpowiedz
zanonimizowany540050
1
Legionista

KIEŁBATRON FAJOWY ROZMÓWCA!!! łe ja niue wiem ale coś z kuchnią HAHAHA ale o co ci chodzi o trofeum czy misje czy co?

23.03.2008 18:05
😜
odpowiedz
zanonimizowany540050
1
Legionista

heej ja przeszedłem wormsy też w 3 (no może 4)dni......trochę mało tych misji....W 3d-kach było więcej i pod tym względem trzydeki są lepsze....Moi kumple z którymi grałem jeszcze nie przeszli szystkich 25 misji w czwórce.....fajnie było że profesorek zdradził bo mi troche zrzędził w tych filmikach... bezczel z niego był jak kazał mojej drużynie 15 minut go bronić przed rycerzami, pamiętacie tę misję?

23.03.2008 18:28
👍
odpowiedz
zanonimizowany540050
1
Legionista

Aguru, misja 25 jest ostatnia więc jest niełatwa. Dasz radę. Staraj sie na początku w pierwszych ruchach ustawić swoje robale w możliwie jak najlepszej kryjówce, jak najdalej od wody. Użyj bańkomatu, a wytworzysz bańkę. Do bańki mogą wejść twoje robale i wtedy są nieśmiertelne. UWAGA!!! Bańka działa tylko dwie kolejki (kolejka=1 twój ruch+1 ruch kompa) Ta bańka pomoże, jeśli będziesz stosował taką taktykę: wychodzisz na chwilę z bańki, atakujesz starając się nadać jak największe obrażenia, a potem, zanim skończy ci się czas na odwrót właź z powrotem do bańki. Wykorzystaj również Działko strażnicze.(czyli obrotówkę) By go użyć musisz je ustawić w jak najbardziej widocznym miejscu (zajmie to cały ruch, więc nie strzelisz już w tym ruchu :/) a po ustawieniu go, musisz się schować żeby wróg cię nie trafił. W następnym ruchu musisz strzelić do wrgoa a jeśli wybuch (np. pocisku z bazooki) będzie w miejscu stosunkowo blisko działka, powinno ono strzelać w kierunku robala, którego trafiłeś.
Cieszę się jeśli pomogłem
M@teu$z

12.05.2008 07:52
Piotrexo
😃
odpowiedz
Piotrexo
7
Legionista

Jak w 5 i 10 róndzie to gdzie jest w dziesiątej a jak w 5 i 10 to następne jest pewnie w 15 i następne w 20 i następne w 25 tylko nie mogę znaleźć. Ja też przeszłem całą grę z wyzwaniami prawie wszystkimi w ok. tydzień

12.05.2008 13:57
Piotrexo
👍
odpowiedz
Piotrexo
7
Legionista

zdobyłem już wszystkie jajka wielkanocne ale mam dopiero 12 pucharów w trofeum,bardzo chcem miec cyborga i mam dopiero 15 wormsów zabitych zwierzakiem czyli do miłosnika zwierząt,ołowiana stopa to mam 200min i łowca beczek mam dopiero 50 beczek
jesli ktos nie moze znalesc jajek wielkanocnych to są:
1 w misi 5 czyli służyc i niszczyc trzeba walnąc w samochód z 2 rakietami po prawej stronie.
2 jajko jest w misj 10 idzcie do jaskini która jest z tyłu wedwuk 1 robala którym sterujecie.
3 jajko jest w misj 13 czyli błotniak reworwerowiec to walnijcie w kibel ktury stoi styłu i gdy sie odwrucicie to będzie po prawej
4 jajko jest w ucieczce przed tyranozaurem to po prostu walnijcie bazooką w głowe tyranozaura,a jak chcecie miec cyborga to zdąbędcie wszystkie puchary.

17.05.2008 08:54
😉
odpowiedz
kajtek majtek
73
Konsul

HURRRRAAAAA PRZESZLEM WSZYSTKIE MISJE!!!!! NOM TO BYLA 10 MISJA CALY CZAS ROBALE ROBILI

18.05.2008 14:01
😱
odpowiedz
kajtek majtek
73
Konsul

Co trzeba zrobic zeby jakbym wszedl do gry to w panelu all bronie?

24.05.2008 13:32
😒
odpowiedz
zanonimizowany555071
1
Junior

Jak zdobyć special head gear??

25.05.2008 15:51
😍
odpowiedz
zanonimizowany555071
1
Junior

mam 100% gry.Wszystko z premią casową.Wykupiłem wszystko w sklepie.Co zrobić żeby sie pojawiło the kitchen sink??

06.06.2008 15:43
odpowiedz
kajtek majtek
73
Konsul

mason140 a masz dzialko straznicze?

26.06.2008 11:48
👍
odpowiedz
zanonimizowany562001
1
Junior

Hej ,wszystkim Użytkownikom
Właśnie wczoraj odkrłem trzy nowe bronie w Wormsach ( czwórce oczywiście )
A konkretnie:
Pipe Gun, Red Bull oraz Inwalid Weapon
Jesli nie wierzycie wejdzie w folder w którym zainstalowaliście Worms 4 a potem tak \Data\Hud\Weapons
Tam znajdziecie ikony tych broni i wszystkich innych.
Jest tylko jeden problem.
Ja nie przeszłem całej gry.
Przeszłem wszystkie misje i wyzwania z premiami czasowymi ale nie mam wszystkich trofeów, ale mam dodatek do gry który pozwolił mi wszystko przejść, ale oczywiście nie mam go wgranego, wormsy sam przeszłem a więc gdbyście mieli zdobyty Kitchen Sink to i tak wam to nic nie da.
Być może trzeba sobie ustawić maksymalny zrzut skrzynek i wtedy jekimś cudem zdobędziecie te bronie.
A i jeszcze jedno ta broń, Pipe Gun jest związana z Atomówką z Worms 3D tyle, że jest wystrzeliwana.

Pozdrawiam ''ZAAWANSOWANY"

26.06.2008 17:56
😊
odpowiedz
zanonimizowany562001
1
Junior

Jeśli chcecie zdobyć SPECIAL HEAD GEAR musi koniecznie przejść grę na 100%
Ten zestaw kosztuje 250 monet
KITCHEN SINK kosztuje 2,500 monet

26.06.2008 18:19
😃
odpowiedz
zanonimizowany562001
1
Junior

Jeżeli chcecie zdobyć Animal Lover musicie stworzyć styl gry w którym macie beczki, 10 rund oraz trzy bronie: Jet Pack, Lina oraz Owca. Musicie mieć nieskończoność amunicji ponieważ będzie potrzebna.
Potem włączcie DEATMACH i wybierzcie teren losowy CAMELOT. Następnie wpiszcie kod 3651335800. Potem ustawcie w ROBACZYM TYGLU takie rolki: PODWÓJNE OBRAŻENIA, SUPER BRONIE ZWIERZĘCE oraz SUPER TAJNE BRONIE. Uruchomcie grę. Podciągnijcie wszystkie beczki w sam środek planszy (która jest bardzo mała) i ustawcie na nich 16 robali (4 drużyny po cztery robaki)w formacji wieży. Następcie wybierzcie na panelu broni owce i zdetonujcie ją.
Wybuch zniszczy całą wysepkę oraz zabije wszystkie robale. Powtarzajcie ten proces aż do skutku*. W Animal Lover chodzi oto żeby zabić 200 robali broniami zwierzęcymi.

*skutku-chodziło mi oto aż dostaniecie puchar

Dziękuje, że mogłem pomóc "ZAAWANSOWANY"

26.06.2008 18:24
😊
odpowiedz
zanonimizowany562001
1
Junior

Profil Tymbark092 jest mój, tylko, że zapomniałem loginu oraz hasła.
Wszystkie wypowiedzi które kierujecie do Tymbark092, kierujcie teraz do mnie.

POZDRAWIAM ''ZAAWANSOWANY"

26.06.2008 18:28
😱
odpowiedz
zanonimizowany562001
1
Junior

Jeśli wiecie jak zdobyć HOT FOOT oraz BARREL BUSTER z dokładnym opisem piszcie!
PLIS!

"ZAAWANSOWANY"

27.06.2008 20:49
😁
odpowiedz
zanonimizowany562001
1
Junior

Hura!!!!
Przeszłem Worms 4
Jeśli chcecie żeby pojawił się Kitchen Sink musicie najpierw wykupić CYBORGA

TROFEA:

Animal Lover - zabij 200 robali broniami zwierzęcymi (kumuluje się przez całą grę)
Barrel Buster - zniszcz 500 beczek (kumuluje się przez całą grę)
Big Blast – zdobądź 500 obrażeń w jednym trafieniu
Body Count - zabij 500 robaków (kumuluje się przez całą grę)
Bronze Damage - uzbieraj 25.000 obrażeń przez całą grę
Four Bagger – zabij cztery robaki podczas jednego strzału
Gold Damage – uzbieraj 100.000 obrażeń przez całą grę
Greedy Worm – zbierz 500 skrzyń (kumuluje się przez całą grę)
Hot Foot - zdetonuj 500 min (kumuluje się przez całą grę)
Magic Bullet – zabij trzech przeciwników z shotguna podczas jednej tury
Rocketeer – użyj 2000 razy jetpacka (kumuluje się przez całą grę)
Silver Damage – uzbieraj 50.000 obrażeń podczas gry
The Beast Within – zabij trzech przeciwników jedną bronią zwierzęcą
Three Bagger – zabij trzy robaki jednym strzałem
Weapon Specialist – uzbieraj 8000 obrażeń podczas gry, używając bazooki

PODANE POWYŻEJ SPOSOBY ZDOBYCIA TROFEUM SĄ ORGINALNE

Pozdrawiam "ZAAWANSOWANY"

04.07.2008 21:24
👍
odpowiedz
kajtek majtek
73
Konsul

No dobra jesli niemozecie sie doczekac tych broni wszystkich to powiem co trzeba zrobic :Pobic wszystkie czasy w Historii i Wyzwaniach Zdobyc Wszystkie Trofea Kupic Wszystkie Stroje I Wszystko Ze Sklepu A Na Koncu Bedzie Zlewozmywak Jesli Komus Pomoglem To Jestem Dumny
PS.Przeszlem dzis ta gre i zdobylem Zlewozmywak

10.09.2008 20:25
odpowiedz
kiełbatron
3
Junior

nie wiem po co wy tyle piszecie o tych trofeach skoro wszystko jest tu napisane??????????????????

10.06.2009 21:11
😉
odpowiedz
zanonimizowany645163
1
Junior

ta gra jest super!wedlug mnie worms4=worms3D.osobiscie mam wersje na PS2 po angielsu.najfajniejsze sa sceny kiedy wormsy mowia mimimimi mimi mimimimi itp

01.08.2009 13:18
👍
odpowiedz
kiełbatron
3
Junior

jak ktoś chce save na 100% to tu jest link http://www.cheatology.com/files/PC/worms-4-mayhem/

03.09.2009 19:45
odpowiedz
W4
1
Junior

Ludzie to ja o żadnych jajkach nie wiedziałem dzięki:). A przy okazji macie jakieś rady żeby zrobić złote obrażenia (100.000)??

17.12.2009 06:50
👍
odpowiedz
ardo
2
Junior

najlepiej wejdź w grę wieloosobową weź grę dethmatch 4 graczy tak żebyś mógł nimi sterować stań nimi w jednym miejscu i weź nalot abo dynamit i wszyscy wylecą

20.12.2009 14:51
odpowiedz
pulidoslam
1
Junior

ej wie ktos czy na windows vista wormsy 4 mi pojda?? please

01.08.2013 08:33
odpowiedz
Ticzan 4.3 Litra
1
Junior

Jeżeli ktoś chce za jednym razem zadać około yyy(4X4X200=~ok.3200) to w trybie zniszczenie wszystkie robale w jedno miejsce, łapiesz skrzynke z podwójnymi obrażeniami i dajesz święty granat ręczny albo dynamit, lub atom, betonowego osiołka/ nalot grubasów (obojętne) ważne jest żeby teren dookoła robali, no tie tak że cała mapa to polana, śtodek lekko zdewastować... więc dalej, stawiasz broń jedną z wymienionych i walisz, ty w siebie też :p
ale tak zadasz prawie że 3000-4000 obrażeń i większość zabijesz( 2,3,4,5 wrogów jeden strzał to z trofeum też dostaniesz :)